| |

sundance's blog Isarubines blog San's blog L's blog gyt's blog muze's blog katreseke's blog twinneke's blog pedro's blog Jipenjanneke's blog
|
|
|
| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
Kristel

Del.icio.us
|
Geplaatst: Di Mei 08, 2007 8:16 pm Onderwerp: |
|
|
als het ooit zo ver komt zet ik ze wel eens bij Muze af
_________________ mama van Dagmar & Greg
19 maart 2003 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
sundance

Geregistreerd op: 31 Jul 2005 Berichten: 2839 Woonplaats: Deurne bij Antwerpen
Del.icio.us
|
Geplaatst: Di Mei 08, 2007 8:42 pm Onderwerp: |
|
|
ja en die van mij mag ze ook is drillen. Is wel is nodig. Alhoewel dat maxim en joey vandaag flink zijn geweest.
Maar sarah en axel daarentegen
_________________ Sunny, mama van:
Joey(06/01/2000) en Sarah (23/04/2002)- Axel en Maxim(03/01/2004)
url=http://www.imageposter.com/uploads/get/483524] [/url]
bestellen bij muzemans |
|
| Terug naar boven |
|
 |
muzemans

Del.icio.us
|
Geplaatst: Wo Mei 09, 2007 7:53 am Onderwerp: |
|
|
Laat maar komen!
ehum: ik ben ook wel soms onzeker hoor over het opvoeden! (maar niet over het achterlaten)
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
tante kat

Del.icio.us
|
Geplaatst: Wo Mei 09, 2007 7:59 am Onderwerp: |
|
|
tja, dat geduld hebben is iets wat ik nogal veel nodig heb op mijn werk, dus daar ben ik al wat in getraind
Maar ik heb het altijd al heel gezond gevonden dat jij, zus, daar zo nuchter over deed. En hoe eerder ze het gewoon zijn om ergens anders naartoe te gaan, hoe makkelijker het ook voor hen is. Als ik hen soms bezig hoor, dan doen ze niets liever dan ergens anders gaan logeren! (en ik vond dat vroeger ook altijd heel plezant! je mocht dan meestal meer, er was ander speelgoed,...)
_________________ tante van stan, ante en kobe |
|
| Terug naar boven |
|
 |
muzemans

Del.icio.us
|
Geplaatst: Wo Mei 09, 2007 8:02 am Onderwerp: |
|
|
Herinner me dat ik thuis gekomen ben uit het ziekenhuis met stan en hem direct bij jou heb achtergelaten om een heleboel inkopen te gaan doen (zoals maxi cosy). Jong geleerd....
en geduld moet ik ook wel hebben op mijn werk, en ik sta er soms van versteld hoeveel ik er heb, maar toch is het eerder op dan de jouwe!
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
tante kat

Del.icio.us
|
Geplaatst: Wo Mei 09, 2007 8:07 am Onderwerp: |
|
|
inderdaad, zie me daar nog staan van: damn, zal mijd dat wel lukken met zo'n kleine uk! maar dat viel wonderwel mee, en hij heeft er gewoon doorheen geslapen
tja, maar mijn doelpubliek opt werk is toch stukken jonger dan het jouwe, denk dat ik moeilijker met pubers overweg kan..
_________________ tante van stan, ante en kobe |
|
| Terug naar boven |
|
 |
twinneke

Del.icio.us
|
Geplaatst: Do Mei 10, 2007 7:37 am Onderwerp: |
|
|
| jakke schreef: | | het risico bestaat erin dat je flauwe kindjes krijgt die gewoon zijn dat de mama bij hun is en alles voor hun doet en alles opdiend op een goude schoteltje en zij zullen het later moeilijk hebben in de maatschappij die nog erger gaat worden |
Ik weet niet hoor, of dat zo vroeg al een impact kan hebben. Ze zijn volgens mij nog op een leeftijd dat ze hun moeder nog het meest van al nodig hebben (maar uiteraard wel eens een dagje en nachtje kunnen missen!). En ik moet zeggen: mijn ouders gingen vroeger zelden weg, ik kan me maximum een keer of 5 herinneren dat er een babysit geweest is, ik wou ook nergens mee uit logeren, was echt een moederskindje. Maar vanaf ik een jaar of 10 was is dat veranderd, hoor. En op mijn verdere leven heeft dat geen impact gehad, ben zelfs een jaar op wereldreis geweest en heb geen minuut heimwee of zo gehad, dat had mijn moeder toen ik 8 jaar was nooit in mij gezien, haha!
_________________ Mama'tje van de olijke tweeling Ella en Louise (04-07-2006)
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|
|
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum
|
Forumcategoriën
Zwangerschap, bevalling en kraamtijd Zorg voor jezelf en je relatie Stel jezelf even voor Infomap Aandacht voor broers en zussen Dagdagelijkse activiteiten Drie tegelijk 0-1 jaar Koffieklets Meetings en Data Opvoeding Veiligheid Gewiste Posts Belangrijke momenten Mannenpraat Samen of apart Opgroeiende drieling en meerlingen van hogere orde Het Grote Meerlingen Fotoboek Engeltjes Puberteit Links Beheerdersmap Te Koop / Gezocht Nieuwsbrieven Huishouden Borstvoeding of Flesvoeding Geldzaken en meerlingen Op reis met een meerling Medische vragen omtrent meerlingen Geboortekaartjes en doopsuiker
Meerlingenbibliotheek
Bezoek onze online meerlingenbibliotheek
Wat te doen bij luizen Hersenvliesontsteking Griep Eczeem Wat te doen bij diarree of buikgriep? Wat te doen bij darmkrampjes? Wat te doen bij astma? Wat te doen bij een allergie? Wat te doen bij verstikking? Wat te doen bij vergiftiging?
Bezoek ook eens Vermageren-lijnen-en-afvallen.org
|
|