| |

sundance's blog Isarubines blog San's blog L's blog gyt's blog muze's blog katreseke's blog twinneke's blog pedro's blog Jipenjanneke's blog
|
|
|
| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
muzemans

Del.icio.us
|
Geplaatst: Di Mei 08, 2007 1:50 pm Onderwerp: |
|
|
heeft niets met naar de creche gaan te maken hoor! Zit gewoon in de aard van het beestje!
En ja, sommige dingen doe je beter, maar andere dingen doet iemand anders veel beter. Zo weet ik zeker dat mijn zus veel meer geduld heeft let hen, mijn mama heel vaak stipter is met bvb tanden poetsen, mijn broer er anders mee speelt dan ik, .....
Elk heeft zijn karakter en ik ben niet er zo van overtuigd dat ik alles goed doe. Tuurlijk ben ik hun moeder, maar de maatschappij is groter dan ons huis hé!
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
twinneke

Del.icio.us
|
Geplaatst: Di Mei 08, 2007 3:16 pm Onderwerp: |
|
|
Ik bedoel ook niet dat ik alles goed of het beste doe, maar dat ik beter weet wat ze willen, hen beter aanvoel, sneller weet wat het probleem kan zijn of hoe hen het best aan te pakken, ...de dagdagelijkse activiteiten, ja, die doen anderen waarschijnlijk soms wel beter, maar dat beoog ik ook niet om in alles het beste te zijn, hoor. Zo kortzichtig ben ik nu ook weer niet!
_________________ Mama'tje van de olijke tweeling Ella en Louise (04-07-2006)
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
sundance

Geregistreerd op: 31 Jul 2005 Berichten: 2839 Woonplaats: Deurne bij Antwerpen
Del.icio.us
|
Geplaatst: Di Mei 08, 2007 3:23 pm Onderwerp: |
|
|
he twinneke ik heb dat ook zo hoor, en ik heb al dikwijls gezegd ik wou dat ik zo dat gevoel kwijt zou zijn van dat overbeschermende maar ja het betert wel. Ik moet zeggen nu ons kids wat ouder worden ben ik er al veel beter in geworden. Het is niet zozeer diegenen die hen verzorgen maar de kids zelf die je niet kan vertrouwen (in mijn geval dan toch). Joey vertrouw ik wel al veel beter maar zoals sarah of axel en maxim die niet. Ze zien in niets gevaar en daarmee ben ik niet gerust. Ach ja in ieder geval hou in gedachten dat het echt wel zal beteren.
_________________ Sunny, mama van:
Joey(06/01/2000) en Sarah (23/04/2002)- Axel en Maxim(03/01/2004)
url=http://www.imageposter.com/uploads/get/483524] [/url]
bestellen bij muzemans |
|
| Terug naar boven |
|
 |
jakke

Del.icio.us
|
Geplaatst: Di Mei 08, 2007 7:09 pm Onderwerp: |
|
|
hum soms heeft een buitenstaander er beter oog op dat de moeder of beter vat op het kind.Tuurlijk je wilt het beste voor je kinderen maar je mag ze zeker ni verstikken door je paniekkerig gedrag.Soms denk je dat je goed bezig bent maar eigenlijk juist helemaal verkeerd bezig bent.NU opvoeden zouden we allemaal les in moeten krijgen want het is verdomd moeilijk en elk kind heeft een andere aanpak nodig.Ik zelf ben ook redelijk ongerust dus ik snap je redenering wel,maar probeer het wat weg te schuiven anders ga je helemaal ni kunnen genieten van je uitstapje
_________________ mama van rani (3-10-96 ) robby (30-4-98 ) en roy (30-4-98 ) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
sundance

Geregistreerd op: 31 Jul 2005 Berichten: 2839 Woonplaats: Deurne bij Antwerpen
Del.icio.us
|
Geplaatst: Di Mei 08, 2007 7:17 pm Onderwerp: |
|
|
ja jakke dat is echt moeilijk opvoeden, soms weet ik ook niet wat ik moet doen;
_________________ Sunny, mama van:
Joey(06/01/2000) en Sarah (23/04/2002)- Axel en Maxim(03/01/2004)
url=http://www.imageposter.com/uploads/get/483524] [/url]
bestellen bij muzemans |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Kristel

Del.icio.us
|
Geplaatst: Di Mei 08, 2007 8:04 pm Onderwerp: |
|
|
ik wou dat ik in het begin ook meer was als Muze maar ik was net zoals twinneke, ik vond ook dat ik de enige was die wist wat ze wilde, hoe je het moest aanpakken met hen enz. Maar nu is dat al vele beter.
Toen de mijne 10 maanden waren moesten we naar een verrassingsfeestje van goede vrienden, de avond zelf, de babysit en al was er al, maar ik ben niet gegaan, ik kon hen niet achter laten en de babysit was mijn schoonmoeder die altijd en nog steeds goed voor hen zorgt, ik vond ze gewoon nog te klein om ze een heel avond/nacht achter te laten.
Ik weet het, als ik nu terug kijk denk ik kieken maar toen kon niemand me overtuigen en eigenlijk vind ik het ook niet erg dat ik het gemist heb, op die moment voelde ik mij daar het beste bij dus kijk ik niet terug op had ik maar.
Gelukkig begin ik nu meer en meer naar Muze haar kant te leunen, anders had ik geen moment rust
_________________ mama van Dagmar & Greg
19 maart 2003 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
jakke

Del.icio.us
|
Geplaatst: Di Mei 08, 2007 8:12 pm Onderwerp: |
|
|
het risico bestaat erin dat je flauwe kindjes krijgt die gewoon zijn dat de mama bij hun is en alles voor hun doet en alles opdiend op een goude schoteltje en zij zullen het later moeilijk hebben in de maatschappij die nog erger gaat worden
_________________ mama van rani (3-10-96 ) robby (30-4-98 ) en roy (30-4-98 ) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|
|
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum
|
Forumcategoriën
Zwangerschap, bevalling en kraamtijd Zorg voor jezelf en je relatie Stel jezelf even voor Infomap Aandacht voor broers en zussen Dagdagelijkse activiteiten Drie tegelijk 0-1 jaar Koffieklets Meetings en Data Opvoeding Veiligheid Gewiste Posts Belangrijke momenten Mannenpraat Samen of apart Opgroeiende drieling en meerlingen van hogere orde Het Grote Meerlingen Fotoboek Engeltjes Puberteit Links Beheerdersmap Te Koop / Gezocht Nieuwsbrieven Huishouden Borstvoeding of Flesvoeding Geldzaken en meerlingen Op reis met een meerling Medische vragen omtrent meerlingen Geboortekaartjes en doopsuiker
Meerlingenbibliotheek
Bezoek onze online meerlingenbibliotheek
Wat te doen bij luizen Hersenvliesontsteking Griep Eczeem Wat te doen bij diarree of buikgriep? Wat te doen bij darmkrampjes? Wat te doen bij astma? Wat te doen bij een allergie? Wat te doen bij verstikking? Wat te doen bij vergiftiging?
Bezoek ook eens Vermageren-lijnen-en-afvallen.org
|
|