| |

sundance's blog Isarubines blog San's blog L's blog gyt's blog muze's blog twinneke's blog katreseke's blog Kristel's blog pedro's blog
|
|
|
| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
wendy B

Del.icio.us
|
Geplaatst: Ma Mei 07, 2007 9:57 am Onderwerp: |
|
|
|
Oma is héél voorzichtig en alert met de kids, maar zelfs bij oma laat ik ze niet graag in de auto als ik er niet bij ben! Als opa erbij is wel, dan zijn ze tenslotte met twee hé!
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
gyt

Geregistreerd op: 06 Feb 2006 Berichten: 3914 Woonplaats: vlaams brabant
Del.icio.us
|
Geplaatst: Ma Mei 07, 2007 6:26 pm Onderwerp: |
|
|
in de auto vind ik net niet zo'n probleem, dan zitten ze vast... en gelukkig is Line er om hen te tonen hoe die gordeltjes toe moeten, vooral de hare, want daar rommelen oma en opa altijd mee , maar meer het op straat lopen met Line. Dus geef ik altijd de riempjes mee, als ze met iemand anders op stap is die het niet erg gewend is...
_________________ (meestal) trotse mama van Line (30 aug 2003), Pieter en Lennart (10 okt 2005) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
sundance

Geregistreerd op: 31 Jul 2005 Berichten: 2817 Woonplaats: Deurne bij Antwerpen
Del.icio.us
|
Geplaatst: Ma Mei 07, 2007 6:59 pm Onderwerp: |
|
|
ja dat gevoel heb ik ook gyt. Ben ook bang dat ze zouden overlopen op straat enz. Maar alleen geef ik nu geen riempjes meer mee.
_________________ Sunny, mama van:
Joey(06/01/2000) en Sarah (23/04/2002)- Axel en Maxim(03/01/2004)
url=http://www.imageposter.com/uploads/get/483524] [/url]
bestellen bij muzemans |
|
| Terug naar boven |
|
 |
muzemans

Del.icio.us
|
Geplaatst: Ma Mei 07, 2007 8:12 pm Onderwerp: |
|
|
dames,
weet dat ik de knuppel in het hoenderhok gooi en dat jullie toch niet van gedacht zullen veranderen, maar ik heb drie kids en ik heb er totaal geen problemen mee! en als je me daardoor slecht vind: tant pis! Trek me er niets van aan!
Chill eventjes zeg! Precies of die de kinderen expres iets zullen aandoen, en vreemde ogen dwingen!
en ik kan die oppassers wel begrijpen, want het is voor hen idd een hele verandering, opeens 2 kids, en mss voelen ze zich wel veel veiliger en geruster als ze in hun eigen omgeving zitten!
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
gyt

Geregistreerd op: 06 Feb 2006 Berichten: 3914 Woonplaats: vlaams brabant
Del.icio.us
|
Geplaatst: Ma Mei 07, 2007 10:24 pm Onderwerp: |
|
|
maar muze, ik bewonder net mensen die dat wel kunnen. Da's niet omdat ik zo kloeken echt goed moederen vind, maar gewoon mijn eigen angstige aard als het om mijn kids gaat... Maar het betert wel hoor, met Line heb ik intussen geen grote problemen meer. Al had ik Line graag ons telefoonnummer op haar achterwerk getatoueerd toen ze naar eurodisney ging... maar uiteindelijk is het compromis een zelfklevend verbandje (Pehahaft) geworden waar ik haar naam en ons telefoonnummer had opgeschreven
_________________ (meestal) trotse mama van Line (30 aug 2003), Pieter en Lennart (10 okt 2005) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
muzemans

Del.icio.us
|
Geplaatst: Di Mei 08, 2007 8:16 am Onderwerp: |
|
|
Begrijp me niet verkeerd: ik wil ook het beste en het veiligste! Heb in de makro een megapack met van die fuif/festival armbandjes kunnen kopen, krijgen ze elke keer om als we ergens groot naar toe gaan.
En verder is er hier vaak een oppas, of gaan ze ergens gaan slapen (bij mijn mama, kris zijn zussen, vriendinnetje,....)
Stan is vorig jaar al op kamp gegaan met blijven slapen, en ik zou liegen als ik zeg dat ik vrolijk fluitend wegliep, maar heb me er zoveel mogelijk niet aan gedacht en als ik dan zag hoe goed hij zich geamuseerd had, kan ik alleen maar blij zijn!
Dus volgend jaar naar de scouts en mee op weekend en kamp!
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
twinneke

Del.icio.us
|
Geplaatst: Di Mei 08, 2007 12:37 pm Onderwerp: |
|
|
Muze, net als gyt heb ik ook bewondering voor mensen die dat kunnen...ik ben echt wel overbezorgd, weet dat van mezelf. Ik zou het mezelf nooit vergeven als er iets met hen zou gebeuren als ik weg was. Ik weet eigenlijk niet hoe dat komt. Maak me zorgen over vanalles en nog wat. Ik weet uiteraard wel dat de kids goed verzorgd zullen worden, en dat ze er veel aandacht aan zullen geven en er ook bezorgd om zullen zijn...maar toch ben ik er van overtuigd - klinkt heel egocentrisch, ik weet het - dat niemand er zo goed voor kan zorgen dan ik. Ik spendeer het meeste tijd met hen, dus ik weet het best wat ze willen (allez, gewoonlijk toch!). Het gaat uiteindelijk maar over twee daagjes, maar toch... Het gaat mij vooral om dingen als: ze weten bv niet hoe snel ze soms kunnen zijn met rollen op het verzorgingskussen, dus je moet heel alert zijn om hen snel tegen te houden; en zo nog van die dingen. Als ik dat allemaal moet opsommen, ben ik een uur bezig. Ja, ik denk dat ik het gewoon moeilijk heb met hen wat los te laten. En eerlijk gezegd vind ik het nog wat vroeg ook daarvoor: ze zijn tenslotte amper 10 maanden oud!
Muze, jouw kids gaan misschien naar een crèche of onthaalmoeder, dan ben je het al gewoon van er een tijdje geen controle over te hebben. Maar die van mij gaan met mij mee als ik ga werken (werk halftime in de zaak van mijn ouders) en ik zie hen tussendoor. Leg hen 's middags ook zelf in bed en zo. En ja, ik geef het toe: ik ben op alle gebied wel een controlefreak. Dat zal 't probleem zijn!
_________________ Mama'tje van de olijke tweeling Ella en Louise (04-07-2006)
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|
|
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum
|
Forumcategoriën
Zwangerschap, bevalling en kraamtijd Zorg voor jezelf en je relatie Stel jezelf even voor Infomap Aandacht voor broers en zussen Dagdagelijkse activiteiten Drie tegelijk 0-1 jaar Koffieklets Meetings en Data Opvoeding Veiligheid Gewiste Posts Belangrijke momenten Mannenpraat Samen of apart Opgroeiende drieling en meerlingen van hogere orde Het Grote Meerlingen Fotoboek Engeltjes Puberteit Links Beheerdersmap Te Koop / Gezocht Nieuwsbrieven Huishouden Borstvoeding of Flesvoeding Geldzaken en meerlingen Op reis met een meerling Medische vragen omtrent meerlingen Geboortekaartjes en doopsuiker
Meerlingenbibliotheek
Bezoek onze online meerlingenbibliotheek
Wat te doen bij luizen Hersenvliesontsteking Griep Eczeem Wat te doen bij diarree of buikgriep? Wat te doen bij darmkrampjes? Wat te doen bij astma? Wat te doen bij een allergie? Wat te doen bij verstikking? Wat te doen bij vergiftiging?
Bezoek ook eens Vermageren-lijnen-en-afvallen.org
|
|