| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
jakke

Del.icio.us
|
Geplaatst: Do Mei 15, 2008 7:37 pm Onderwerp: |
|
|
spijtig hopelijk lukt het met de andere heel goed
_________________ mama van rani (3-10-96 ) robby (30-4-98 ) en roy (30-4-98 ) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
double fun

Del.icio.us
|
Geplaatst: Do Mei 15, 2008 7:42 pm Onderwerp: |
|
|
|
Wat jammer voor haar! Hopelijk groeit het ander kindje gezond en wel verder...
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
Sylvia

Geregistreerd op: 10 Mei 2008 Berichten: 23 Woonplaats: West-vlaanderen
Del.icio.us
|
Geplaatst: Vr Mei 16, 2008 1:22 pm Onderwerp: |
|
|
Och da's jammer!!
Begin de zwangerschap van de meisjes maakte ik bijna hetzelfde mee, volgens de berekeningen enzo zou ik 6 weken zw zijn, toen hij keek was ik maar 4 wken, 2 zwarte zakjes maar geen hartjes, zelfs geen vruchtjes!!
De gyn zei toen ook, ofwel duurde je cyclus iets langer ofwel is het een tweeling.
10 lange dagen (de langste die ik niet meer wil meemaken!!) en GELUKKIG 2 kloppende hartjes te zien!!
_________________ Tyson: 21/06/2004
Luna: 04/12/2006
Finn: 04/12/2006 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
San

Geregistreerd op: 24 Aug 2007 Berichten: 1095 Woonplaats: Sint-Amands (aan de Schelde)
Del.icio.us
|
Geplaatst: Ma Mei 19, 2008 8:16 am Onderwerp: |
|
|
Sylvia kan ik me best voorstellen. Ik zat al met de grote schrik toen ze na de eerste controle in Jette (vaststelling van 2 baby's) doodleuk zeiden dat ik de week nadien terug moest komen om te zien of er geen vanishing twin bij zat. Vanaf het moment dat je weet dat het er twee zijn, wilt ge ze ook allebei houden hé.
|
 |
kaya

Geregistreerd op: 21 Mrt 2008 Berichten: 657 Woonplaats: West-Vlaanderen
Del.icio.us
|
Geplaatst: Ma Jun 09, 2008 1:00 pm Onderwerp: |
|
|
Hoi dames,
Ik wilde toch nog even dit verhaal oprakelen omdat er iemand in mijn familie is die nu 2 maanden zwanger is en 1 vruchtje heeft met een sterke hartslag, maar het andere vruchtje heeft geen hartslag... De persoon in kwestie woont in het buitenland en ze spreekt geen Nederlands. Ik heb mijn tante (= haar schoonmoeder) beloofd eens navraag te doen.
Over vanishing twin syndroom heb ik ondertussen al veel info gevonden, maar ik vroeg me af of hier iemand weet of het ook kan gebeuren dat het dode vruchtje afgestoten wordt en zo het goeie vruchtje in gevaar brengt?
Alvast bedankt voor jullie reacties!
kaya
_________________ Mama van Lukas en Timon (7 augustus 2008) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
isarubine

Del.icio.us
|
Geplaatst: Ma Jun 09, 2008 3:20 pm Onderwerp: |
|
|
meestal zorgt de moederkoek van het overlevende kindje ervoor dat de zwangerschap behouden blijft en er dus geen miskraam gebeurt.Zelfs bij oudere sterfgevallen van een van de twee blijft de zwnagerschap behouden ondanks de dode baby. (wat klinkt dat akelig zeg)
_________________ groetjes,
Isabel;mama van Isaline en Ruben 05-01-2005 en Nicolas 21-11-2007
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|