| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
lutg

Geregistreerd op: 15 Aug 2007 Berichten: 616 Woonplaats: west-vlaanderen
Del.icio.us
|
Geplaatst: Ma Mrt 17, 2008 3:41 pm Onderwerp: |
|
|
Dat afpakken zien wij hier ook continu!! En vooral Elena die afpakt van Margot. Margot zit op den duur zonder en Elena verdrinkt in een berg speelgoed. Gelukkig begint Margot zich nu wel te verweren en pakt ze het terug af (waarop Elena dan hartverscheurend begint te huilen , de kleine komediante!).
Elena heeft algemeen wel een veel feller temperament dan haar zusje; ze is ook het eerst geboren (lag al maanden als eerste "klaar"). Blijkbaar kan dat wel een invloed hebben op hun karakter.
Merken jullie dat ook???
_________________ Mama van E & M (°14/05/2007)
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
isarubine

Del.icio.us
|
Geplaatst: Ma Mrt 17, 2008 5:55 pm Onderwerp: |
|
|
Isaline wwas ook de eerstgeborene, maar het kan natuurlijk zijn dat ze gewooon het karakterke van haar mama heeft zegt mijn ventje toch
_________________ groetjes,
Isabel;mama van Isaline en Ruben 05-01-2005 en Nicolas 21-11-2007 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
sandrita

Del.icio.us
|
Geplaatst: Ma Mrt 17, 2008 6:49 pm Onderwerp: |
|
|
| lutg schreef: | Dat afpakken zien wij hier ook continu!! En vooral Elena die afpakt van Margot. Margot zit op den duur zonder en Elena verdrinkt in een berg speelgoed. Gelukkig begint Margot zich nu wel te verweren en pakt ze het terug af (waarop Elena dan hartverscheurend begint te huilen , de kleine komediante!).
Elena heeft algemeen wel een veel feller temperament dan haar zusje; ze is ook het eerst geboren (lag al maanden als eerste "klaar"). Blijkbaar kan dat wel een invloed hebben op hun karakter.
Merken jullie dat ook??? |
ja dat merk ik ook
victor is vele harder van karakter en die lag ook als eerste klaar
denk dat het dat is ook
maar wij hebben geen plaats om 2 boxen te zetten
_________________ hey ik ben een mama van 3 dochters en een 2ling victor en fernando
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
sundance

Geregistreerd op: 31 Jul 2005 Berichten: 2598 Woonplaats: Deurne bij Antwerpen
Del.icio.us
|
Geplaatst: Ma Mrt 17, 2008 7:36 pm Onderwerp: |
|
|
Hier ook hetzelfde, wij hebben ook twee parken moeten zetten want het was niet meer te doen en nu nog maken ze geregeld ruzie. Maar nu snappen ze toch al iets beter dat ze niet alles van elkaar moet afpakken. Maar dan zitten ze tegen elkaar te zagen dat het niet meer schoon is.
_________________ Sunny, mama van:
Joey(06/01/2000) en Sarah (23/04/2002)- Axel en Maxim(03/01/2004) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
muis

Del.icio.us
|
Geplaatst: Ma Mrt 17, 2008 8:58 pm Onderwerp: |
|
|
hier is Mathias de felste van karkter maar wel degene die het raps iets is vergeten,is wel tweedes gekomen en ik moet toegeven,hier heb ik ook veel dubbel speelgoed maar van dat afpakken valt best mee,het gebeurt en dan laat ik ze even begaan,lukt het niet en begint het echt uit te draaien op ruzie,dan zeg ik dat ze er samen mee moeten spelen of dat ik het afneem en wegzet,meestal bind de een of de ander wel in,soms neem ik het dus wel degelijk af en krijgt geen van beide het nog ik hou niet van broers die elkaar om het minste in de haren vliegen ze moeten het maar leren dat er zo iets bestaat als delen,moet zeggen als je hun dat van in het begin leert dat dat reuze meevalt ook tegenover andere kinderen en de mijne zijn zeker geen zachtaardige wezentjes hoor..neem dat maar van mij aan
_________________ Ann,mama van Guillaume en Mathias (15-02-2005)
[url=http://www.TickerFactory.com/]
[/url] |
|
| Terug naar boven |
|
 |
gyt

Geregistreerd op: 06 Feb 2006 Berichten: 3716 Woonplaats: vlaams brabant
Del.icio.us
|
Geplaatst: Ma Mrt 17, 2008 9:14 pm Onderwerp: |
|
|
eens de jongens veel rondkropen, had ik zo'n hekjes-park met een dikke mat en die moussen puzzelstukken onder. Dat kan je lekker gemakkelijk opzij zetten als het niet meer nodig is. En da's veel groter, waardoor je echt eentje aan elke kant kan zetten.
Bij ons was Pieter de afpakker, maar Lennart had daar, in dat grote park, al snel iets op gevonden: hij kroop gewoon als eerste... en dan kon hij wegkruipen. Nu nog, als er wordt ruzie gemaakt om iets, is Pieter dan wel de bullebak, maar Lennart loopt gewoon veel sneller dan hem
Maar eigenlijk valt het hier wel mee wat ruzie om speelgoed betreft tussen de jongens: we hebben wel een aantal dingen dubbel (zoals bv hun gereedschapskist, elk één kleur), maar ze spelen gewoon met alles samen of apart, zonder ruzie. De ruzie komt hier van de grote zus, die altijd nét datgene wil waar één van de jongens mee speelt... Maar het gaat steeds beter, omdat de regel is: ruzie over een speelgoedje? Hup de kast op (lekker in het zicht, maar onbereikbaar).
_________________ (meestal) trotse mama van Line (30 aug 2003), Pieter en Lennart (10 okt 2005) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
tamtam

Geregistreerd op: 07 Okt 2007 Berichten: 507 Woonplaats: sint-laureins
Del.icio.us
|
Geplaatst: Ma Mrt 17, 2008 10:17 pm Onderwerp: |
|
|
Hier is het ook zo: speelgoed afpakken of er ruzie voor maken is speeltje weg!
_________________ Tamara, mama van Sharissa (02/04/1993), Sibren (03/08/1995), Kjell (22/05/2003) en Tibbe (22/05/2003) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|