| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
Double Trouble

Del.icio.us
|
Geplaatst: Do Apr 17, 2008 8:59 am Onderwerp: |
|
|
Ja weet het wel dat het niet zo goed is hoor. Het gebeurd wel eens dat het wordt overgeslagen door tijdgebrek maar over het algemeen gaan ze hier wel dagelijks in bad
_________________ Tessa,mama van Cara en Nomi (15/03/07) en een buikbaby (wordt verwacht rond 20/11/08 )
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
muzemans

Del.icio.us
|
Geplaatst: Do Apr 17, 2008 9:02 am Onderwerp: |
|
|
ik kan het ook niet zomaar veranderen hoor, maar als ik zie wat de invloed was op zijn velletje (en ook stan heeft er een beetje last van), ben ik nu wel blij dat ik het gedaan heb.
Alleen als het mooi weer is, en als ze met korte broek rondlopen, zijn hun benen vaak zo vuil, dat ze bijna elke dag in bad moeten!
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
Vlinderelf

Del.icio.us
|
Geplaatst: Do Apr 17, 2008 11:21 am Onderwerp: |
|
|
Zeker ook niet teveel producten samen gebruiken. Een olie in bad en een olie om de huid in te smeren en het is meer dan genoeg. Daar moet je al geen zeep bij gebruiken.
En inderdaad niet elke dag in bad. Ik doe Ella om de 3 dagen in bad en tussendoor was ik haar gezichtje gewoon met een washandje met water.
Ze heeft tot hier toe wel een heel goed velleke...
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
lijntje

Del.icio.us
|
Geplaatst: Do Apr 17, 2008 1:32 pm Onderwerp: |
|
|
bij mij gaan nina en tia ok maar om de dag in bad, want te schoon maakt teer zei mijn grootmoeder altijd en geef haar volledig gelijk op dat punt het is ook bewezen door je kinderen te proper te willen hebben zowel door te baden als de omgeving( dagelijks kuisen enzo) ze vlugger gevoelig kunnen zijn voor eczeem en huidaandoeningen en allergieen
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
katreseke

Del.icio.us
|
Geplaatst: Do Apr 17, 2008 2:28 pm Onderwerp: |
|
|
Hier in Zwitserland werd mij in het universitair ziekenhuis gezegd de kids tot hun eerste verjaardag maar 1 keer in de week in bad te zetten. Op de andere dagen best een kattewasje op de verzorgingstafel. Tja, zo'n baby'tjes worden eigenlijk niet echt vuil hé. En het doet wonderen voor drogen huis (hebben ze hier allemaal). Bij ons gaan ze nu (ze zijn anderhalf) 2 keer per week in bad. Nina slechts 1 keer. Voor de rest was ik ze op de verzorgingstafel of als ze in hun eetstoel zitten, al naargelang ze vuil zijn (vuil gezichtje, vuile handjes ...)
En verder gebruik ik voor droge huid ook amandelolie. Werkt beter dan alle andere cremekes vind ik. En het is puur, zonder toevoegsels, parfums etc.
_________________ Joepie!!! Hanne en Klara (04/09/2006) hebben er een zusje bij: Nina (11/02/2008) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
lijntje

Del.icio.us
|
Geplaatst: Do Apr 17, 2008 7:18 pm Onderwerp: |
|
|
|
de droge plekken bij tia is geen babyeczeem maar gewoon droge huid dus smeren met amandelolie
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
Double Trouble

Del.icio.us
|
Geplaatst: Do Apr 17, 2008 7:26 pm Onderwerp: |
|
|
Tja dan zal ik het bad ook maar eens moeten overslaan zeker? Maar ze vinden het zo leuk
_________________ Tessa,mama van Cara en Nomi (15/03/07) en een buikbaby (wordt verwacht rond 20/11/08 )
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|