| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
sandra D

Del.icio.us
|
Geplaatst: Do Apr 17, 2008 7:49 pm Onderwerp: |
|
|
bij ons gaan lies en hanne 1x in de week in 't badje en toch 2x in de week mee onder de douche... en daar gebruiken wij louis widmer of mustela waar wij heel gelukkig mee zijn.
Kristien heeft zo heel droge huid aan knieholtes en ellebogen en gezicht en de kindjes hebben de neiging om dat ook te hebben maar met louis widmer voorkomen we dat toch... en hopen op een warme zomer om zoveel mogelijk bloot te lopen...
ik heb ook gehoord dat teveel in bad de huid uitdroogt...
bij ons was het gebruik van galenco problematisch, zo zie je maar de ene is daar heel gelukkig mee en de andere niet !!
_________________ trotse mama van sam (28.11.05) en van Lies & Hanne (25.01.2008) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
lutg

Geregistreerd op: 15 Aug 2007 Berichten: 854 Woonplaats: west-vlaanderen
Del.icio.us
|
Geplaatst: Do Apr 17, 2008 9:59 pm Onderwerp: |
|
|
Die Cold Cream van Mustela heb ik net 2 dagen geprobeerd, voorlopig zonder resultaat.
Ze hebben nog nooit last gehad van droge huid en nu in zo'n erg mate... heb ook geen ander wasmiddel gebruikt en wasverzachter gebruik ik niet voor hun kleertjes.
Ik zal zeker eens amandelolie proberen! Merci voor alle tips!
_________________ Mama van E & M (°14/05/2007)
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
muzemans

Del.icio.us
|
Geplaatst: Vr Apr 18, 2008 10:13 am Onderwerp: |
|
|
je kan ok een waterbad geven hé, zonder zeep!
Babies worden idd niet vlug vuil, maar de poep waste ik toch elke dag met zeep hoor!
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
gyt

Geregistreerd op: 06 Feb 2006 Berichten: 3864 Woonplaats: vlaams brabant
Del.icio.us
|
Geplaatst: Zo Apr 20, 2008 10:14 pm Onderwerp: |
|
|
Line ging elke dag mee onder de douche, vanaf 2 weken. Maar idd enkel een waterbad, zeep kwam er eigenlijk nooit aan (tenzij er echt een reden voor was). En ook de jongens gingen dagelijks mee in een waterbad. En onze fles amandelolie is nooit op geraakt, dus veel last van droge huid hadden ze niet.
Nu gebruik ik nog amper zeep hoor, enkel babyshampoo voor de haartjes als die gewassen moeten. En natuurlijk Line haar foliekes: badverf (is ook zeep), hare prinsessenbadgel (gekregen voor haar verjaardag),... tja, dan zit er wel zeep in het badwater. Maar da's absoluut niet elke keer!
_________________ (meestal) trotse mama van Line (30 aug 2003), Pieter en Lennart (10 okt 2005) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
christa

Del.icio.us
|
Geplaatst: Ma Apr 21, 2008 10:53 am Onderwerp: |
|
|
Wij hadden voor onze oudste kinderen de raad gekregen om wat stijfsel aan het badwater toe te voegen. Dat hielp wel. Kennissen van ons met twee eczeemkindjes doen hetzelfde.
Bij onze Sofie smeer ik nu Enydrial van Roc en dat helpt ook, maar is stukken duurder.
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
Kristel

Del.icio.us
|
Geplaatst: Di Apr 22, 2008 11:35 am Onderwerp: |
|
|
Wij gebruiken voor onze Greg als hij weer last heeft van zijn kindereczeem badolie van Balneum voor zeer droge huid, echt een aanrader en, buiten zijn speciale zalf voor erge plekken, zalf voor droge huid van Louis Widmer.
_________________ mama van D & G
19 maart 2003 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
jakke

Del.icio.us
|
Geplaatst: Di Apr 22, 2008 1:10 pm Onderwerp: |
|
|
pff ik word gek van die droge huid bij rani,en steek er mijne energie ni meer in,ze vertikt het om in gesmeerd te worden of het zelf te doen,ze zegt dat ze er nog meer jeuk van krijgt al geloof ik er geen jota van,op het moment is ze ziek en is het weer feller.
Maar als ze er zelf niets aan wil doen moet ik haar dan verplichten om het wel te doen want dan kijk ik weer tegen een koppige mokkende tiener aan pff ik weet het gewoon ni meer heb hier al verschillende duren smeerproductjes staan hoor
_________________ mama van rani (3-10-96 ) robby (30-4-98 ) en roy (30-4-98 ) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|