| |

Isarubines blog sundance's blog San's blog L's blog gyt's blog muze's blog Jipenjanneke's blog katreseke's blog pedro's blog twinneke's blog
|
|
|
| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
Cathje

Del.icio.us
|
Geplaatst: Di Jun 30, 2009 9:52 pm Onderwerp: dipje |
|
|
|
Zoals sommigen misschien wel weten zijn we vorige maand verhuisd. Op zich een grote verbetering... een leuk huis met mooie tuin. Alles dus om gelukkig te zijn. En toch zit ik in een dipje. Ik heb moeite om in slaap te vallen ook al ben ik doodmoe. Ik krijg precies niets in orde en word hier weer hopeloos onzeker van. Met als gevolg dat momenteel ook mijn relatie wat onder druk komt te staan. Ik zie mijn ventje echt heel graag en wil het echt hier gezellig maken. Maar het lukt ons heden altijd om ruzie te maken of een discussie te hebben op het moment dat we eens gezellig tijd voor elkaar kunnen maken. Onze meisjes zijn precies ook terug in een "sprong". Heb het gevoel dat ik heel de tijd nee moet zeggen en dat ik dan nog nadien moet ingrijpen. Normaal gedrag als ze 16 maanden zijn? Ik dacht dat de peuterpubertijd later begon... pffff... kunnen jullie me wat tips geven?
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
gyt

Geregistreerd op: 06 Feb 2006 Berichten: 5019 Woonplaats: vlaams brabant
Del.icio.us
|
Geplaatst: Wo Jul 01, 2009 3:20 pm Onderwerp: |
|
|
het is niet omdat alles 'op papier' mooi loopt, dat je je ook lekker in je vel voelt!!! Het is op zo'n momenten belangrijk om eens even aan jezelf te denken. Op de manier die voor jou werkt natuurlijk: dagje kuren met je beste vriendin, dagje weg met je ventje (of evt avondje weg, babysit nemen, sauna afhuren ofzo), maar kan net zo goed een dagje weg met de kids zijn natuurlijk. Maar vooral: iets doen waar jij zin in hebt, niet voor de anderen. Dat kan in principe ook dus zijn: een kamer opruimen zonder dat je moet omkijken naar de kids (daar kan ik persoonlijk enorm van genieten, omdat je dan achteraf lekker tevreden bent over het resultaat).
's Avonds met je ventje buiten eten nu het weer zo mooi is, tv uitlaten en een lekker drankje nemen, beetje praten.
Ik hoop dat je iets vindt dat voor jou werkt, en dat je snel weer de zon ziet zoals wij allemaal nl schitterend aan de blauwe hemel en wŕrm...
_________________ (meestal) trotse mama van Line (30 aug 2003), Pieter en Lennart (10 okt 2005) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Jipenjanneke

Del.icio.us
|
Geplaatst: Do Jul 02, 2009 7:03 pm Onderwerp: |
|
|
Wat betreft je peuterende pubertjes of puberende peutertjes, de onze hadden dat ook erg rond 16m en ook iedereen zei me dat 't te snel was. Blijven volhouden en consequent zijn!!
Neem ook eens echt tijd voor jezelf meiske. ('k weet 't, 't is een goei die 't zegt ). Wij zien elkaar alvast zaterdag hé!!
_________________ Ann, mama van Tinne en Wouter °09-08-07, en van buikbaby (UD 23-9-2010)
www.draagmama.be en www.doekenhoekje.be
workshops dragen, draagdoeken en draagzakken. |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|
|
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum
|
Forumcategoriën
Zwangerschap, bevalling en kraamtijd Opvoeding Opvoeding Opvoeding Opvoeding Opvoeding Stel jezelf even voor Infomap Dagdagelijkse activiteiten Dagdagelijkse activiteiten Dagdagelijkse activiteiten Dagdagelijkse activiteiten Koffieklets Meetings en Data Dagdagelijkse activiteiten Zorg voor jezelf en je relatie Gewiste Posts Belangrijke momenten Papahoekje Engeltjes Links Het Grote Meerlingen Fotoboek Te Koop / Gezocht Nieuwsbrieven Huishouden Beheerdersmap Borstvoeding of Flesvoeding Geldzaken en meerlingen Op reis met een meerling Medische vragen omtrent meerlingen Geboortekaartjes, doopsuiker, meter- en peterschap Praktische vragen, uitzet en administratie
Meerlingenbibliotheek
Bezoek onze online meerlingenbibliotheek
Wat te doen bij luizen Hersenvliesontsteking Griep Eczeem Wat te doen bij diarree of buikgriep? Wat te doen bij darmkrampjes? Wat te doen bij astma? Wat te doen bij een allergie? Wat te doen bij verstikking? Wat te doen bij vergiftiging?
Bezoek ook eens Vermageren-lijnen-en-afvallen.org
|
|