| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
Vlinderelf

Del.icio.us
|
Geplaatst: Za Jul 05, 2008 12:38 pm Onderwerp: |
|
|
Ik vind dat je er soms ietsje meer moeite moet voor doen om de gelegenheid te scheppen dan voor er kindjes waren, maar het komt er wel nog van hoor...
Ik moest wel een beetje wennen aan mijn nieuwe lichaam... Die borsten en dat buikje, een dikkere kont... Niet dat ik complexen had maar toch... gewoon... even wennen. En na de ks toch ook even wat zorgen over de wonde, of dat geen kwaad kon.
En nu de zorg of ik niet terug zwanger ga worden. Ik heb even de minipil genomen maar ben er alweer mee gestopt. Ik geef wel nog bv en reken op de verminderde vruchtbaarheid maar we gebruiken toch maar condooms.
Dus het is anders maar wel nog steeds heeeeel erg leuk!
_________________ Mama van Ella & Yane °23/01/08
(Yane stierf op 9 februari aan een hartafwijking) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
San

Geregistreerd op: 24 Aug 2007 Berichten: 1173 Woonplaats: Sint-Amands (aan de Schelde)
Del.icio.us
|
Geplaatst: Za Jul 05, 2008 3:22 pm Onderwerp: |
|
|
Een relatie verandert sowieso wanneer je kinderen hebt, maar het libido is nog zéér sterk aanwezig hoor .
|
 |
isarubine

Del.icio.us
|
Geplaatst: Za Jul 05, 2008 10:30 pm Onderwerp: |
|
|
Het is dus niet van het plaatsgebrek !!! Tijdens een vrijpartij wiebel je gewoon en dat doet het vruchtwater wat deinen en ze worden daar gewoon actief van ! Ze vinden het dus gewoon leuk!
Dat even terzijde .
Veel hangt inderdaad af van hoe je bevalt : genezingsproces , hoe gemakkelijke kindjes je hebt , soms kan 5 minuten al teveel zijn als je twee huilbaby's hebt bijvoorbeeld, je emotoestand algemeen na de bevalling ,....
Ik geef toe dat ik altijd een zeer fysiek persoon ben geweest en ik ben de eerste dan ook om toe te geven dat het wel veel geminderd is wegens gewoon geen tijd. Eens de kids wat ouder begon het voor ons ook opnieuw te vermeerderen maar toen stak onze jongste een stokje in het wiel
Maar we zijn wel blijven een fysieke relatie hebben , alleen iets geminderd wegens te weinig tijd (we zijn beiden geen vluggertjesmensen) maar dat zal wel weer veranderen eens onze kleinste kadee op zijn eigen kamer slaapt en mijn ventje misschien wat minder gaat werken!
_________________ groetjes,
Isabel;mama van Isaline en Ruben 05-01-2005 en Nicolas 21-11-2007
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
gyt

Geregistreerd op: 06 Feb 2006 Berichten: 3952 Woonplaats: vlaams brabant
Del.icio.us
|
Geplaatst: Zo Jul 06, 2008 12:08 pm Onderwerp: |
|
|
wij genoten heel vaak van het middagslaapje van Line in het weekend . Jammer dat zij sinds een jaartje nog maar heel zelden wil gaan slapen, en als ze dan eens wil slapen 's middags, wil ze dat in ons bed doen (tja, slechte gewoonte hé...).
Tijdens de zwangerschap is mijn ventje niet aan mij mogen komen... ik had zo'n schrik om iets mis te doen (komt ervan als je 3-4 jaar bezig bent eer het lukt zeker?). Maar hij heeft het overleefd hoor...
Erna recupereerde dat telkens wel, al moet ik toegeven dat het na de ks wel lang geduurd heeft. Maar dat lag ook aan het feit dat die buikwonde een maand open gelegen had, en ik dus een ongelofelijk schrik had om druk op die wonde te zetten. Ik kon absoluut niet ontspannen indertijd...
En nu? Nu kijken we uit naar ons nieuwe bed (ééntje dat niet kraakt!!!). Want Lines kamer is op twee meter van de onze, en ze is zo'n vreselijk licht slapertje. Maar over twee weken komt onze nieuwe slaapkamer!!!
_________________ (meestal) trotse mama van Line (30 aug 2003), Pieter en Lennart (10 okt 2005) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Double Trouble

Del.icio.us
|
Geplaatst: Zo Jul 06, 2008 12:56 pm Onderwerp: |
|
|
Allé Gyt,kunnen jullie je weer volledig laten gaan
Ik krijg nu ook wel "klachten" van het baby'tje hoor. Al voelen we het achteraf wel meer bewegen

|
|
| Terug naar boven |
|
 |
jakke

Del.icio.us
|
Geplaatst: Zo Jul 06, 2008 5:08 pm Onderwerp: |
|
|
ola het gaat stuiven ten huize gyt binnen twee weken