| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
Tante E
Del.icio.us
|
Geplaatst: Do Okt 18, 2007 10:56 am Onderwerp: |
|
|
|
Nu we toch al in de richting van zorg voor de kinderen zitten, vroeg ik me af wat een onthaalmoeder zo kost en wat zij daar dan uiteindelijk nog van overhoud? weet daar iemand iets over?
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
muzemans

Del.icio.us
|
Geplaatst: Do Okt 18, 2007 11:24 am Onderwerp: |
|
|
|
ik heb ergens gelezen, dat als je met een organisatie werkt (dus niet zelfstandig) je 15 euro per dag per kind krijgt. Als ik het goed onthouden heb natuurlijk....
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
tamtam

Geregistreerd op: 07 Okt 2007 Berichten: 577 Woonplaats: sint-laureins
Del.icio.us
|
Geplaatst: Do Okt 18, 2007 12:08 pm Onderwerp: |
|
|
Daar moeten dan de kosten nog af (eten, drinken, aankoop speelgoed,...)Ik ben zelf nog onthaalouder geweest en vond het onderbetaald.
Je werkt 10 a 12 u/d en hebt een hele grote verantwoordelijkheid.
Het is nu zo'n 10 jaar geleden en toen betaalden de ouders mij 450 bef voor 9u opvang...
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
L

Geregistreerd op: 22 Dec 2006 Berichten: 622 Woonplaats: affligem - vlaams brabant
Del.icio.us
|
Geplaatst: Do Okt 18, 2007 2:57 pm Onderwerp: |
|
|
we hebben voorlopig alleen nog maar onze kids bij de grootouders gelaten,n niet dat we ze niet bij iemand anders toevertrouwen, maar we hebben voorlopig gewoon nog niemand gevonden.
hoe geraak je aan een sitter van de bond bijvoorbeeld?? staat dat op hun site???
en hoe weet je dan dat t goede mensen zijn, dat je kids veilig zijn?? na onze avonturen met kuisvrouwen zijn we eigenlijk niet meer zo happig om onze kids ergens bij vreemden achter te laten, maar langs de andere kant willen we soms eens wegkunnen zonder dat we altijd de ouders moeten vragen...
|
 |
gyt

Geregistreerd op: 06 Feb 2006 Berichten: 3952 Woonplaats: vlaams brabant
Del.icio.us
|
Geplaatst: Do Okt 18, 2007 6:13 pm Onderwerp: |
|
|
troost je L, de jongens waren ook ruim anderhalf eer ik hen bij iemand anders dan de grootouders, of een goede vriendin achterliet. Een voordeel van Jim zijn knie-problemen was dat we sindsdien elke woensdag een babysit hebben die hem gewoon komt helpen omdat ik dan pas na negen thuiskom. Nu kennen de kids haar, en durf ik hen bij haar alleen achter laten. Maar we zorgen wel dat de kids al in bed liggen, want zo drie kids in je eentje naar boven doen, met al die trappen hier, is niet niks...
_________________ (meestal) trotse mama van Line (30 aug 2003), Pieter en Lennart (10 okt 2005) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
isarubine

Del.icio.us
|
Geplaatst: Do Okt 18, 2007 9:49 pm Onderwerp: |
|
|
Onze babysit is familie, dus daar hebben we veel vertrouwen in maar eens de baby er is zou ik het toch heel moeilijk vinden om haar ermee alleen te laten . Ze is tenslotte nog maar 15! Bij de bond worden de meisjes en jongens denk ik wel onderworpen aan een beetje van een onderzoek , ik denk dat je er meestal wel kan op vertrouwen hoor. Hoe je zo'n babysit kunt aanvragen , kan je inderdaad vinden op hun site , je moet dacht ik eerst zo'n boekje met cheques aankopen en dan minstens drie dagen op voorhand bellen als je iemand nodig hebt. Ben dit wel niet zeker dus effe de site raadplegen daar staat het duidelijk uitgelegd.
_________________ groetjes,
Isabel;mama van Isaline en Ruben 05-01-2005 en Nicolas 21-11-2007
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
muzemans

Del.icio.us
|
Geplaatst: Vr Okt 19, 2007 9:40 am Onderwerp: |
|
|
|
je moet idd eens gaan kijken op de stie wie de verantwoordelijke bij jou in de stad is. In gentbrugge hebben ze allemaal een cursus van 1 dag gevolgd, en moet je meer dan 4 dagen op voorhand reserveren, anders is de kans groot dat je niemand hebt....
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
|