| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
jakke

Del.icio.us
|
Geplaatst: Vr Okt 19, 2007 10:38 am Onderwerp: |
|
|
| tamtam schreef: | Daar moeten dan de kosten nog af (eten, drinken, aankoop speelgoed,...)Ik ben zelf nog onthaalouder geweest en vond het onderbetaald.
Je werkt 10 a 12 u/d en hebt een hele grote verantwoordelijkheid.
Het is nu zo'n 10 jaar geleden en toen betaalden de ouders mij 450 bef voor 9u opvang... |
allé de prijzen zijn toch een beetje gestegen hoor tamtam
nu krijgen we per dag per kind 15.05 € das zo een 607 bef maar ik werk gemiddeld 11 à 12 uur per dag zonder het huishouden erbij geteld,als je veel kindjes hebt is het goed betaald maar als je maar één of twee op een dag hebt werk je bijna voor niets hé
_________________ mama van rani (3-10-96 ) robby (30-4-98 ) en roy (30-4-98 ) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Tante E
Del.icio.us
|
Geplaatst: Zo Okt 21, 2007 12:20 pm Onderwerp: |
|
|
En zit daar geen limiet op van hoeveel je er per dag mag hebben? ik weet dat dat in de naschoolse opvang zo is, ik was vrijdag in de opvang van Ina in Thibo (hun oma langs mama's kant werkt daar en het was halloween feestje en we waren uitgenodigd voor een tas koffie en een sandwich) en toen hadden ze er plots te veel...
Ik zou graag was meer info willen over onthaalmoeders dus als iemand me kan helpen met wat uitleg van de hoe,wat waar, wanneer en waarom (wel of niet) is die altijd welkom.
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
isarubine

Del.icio.us
|
Geplaatst: Zo Okt 21, 2007 10:36 pm Onderwerp: |
|
|
tante E ,
ik dacht dat je op de site van kind en gezin veel uitleg kan vinden voor de mensen die onthaalmoeder wensen te worden. Wat de voorwaarden en verdiensten zijn enz. Je moet dan kijken bij het onderdeel voor de professionelen en niet voor de ouders.
_________________ groetjes,
Isabel;mama van Isaline en Ruben 05-01-2005 en Nicolas 21-11-2007
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
jakke

Del.icio.us
|
Geplaatst: Ma Okt 22, 2007 9:22 am Onderwerp: |
|
|
je mag max 9 kindjes houden,je eigen kinderen onder de drie jaar meegeteld, maar max 20 dagen per maand wat wil zeggen
jan komt 5 dgn
mieke 3 dgn
katrien 4 dgn
jip 2 dgn
sanne 1 dg
lize 3 dgn
rone 2 dgn
is totaal van 20 dgn en 7 kindjes,dus als de kindjes mindere dgn komen per week mag je er tot 9 nemen,maar das heel veel en helemaal ni fijn om te werken dan omdat je dan ni echt met hun kunt spelen.
hoe de hoeveelheid max is in een buitenschoolse opvang weet ik ni,maar wij mogen wel nog kids opvangen die al naar school gaan maar die worden niet meegerekend dus als je naschoolse opvang doet kan het goed zijn dat je 's avond met 13 kids zit of zo.
hier nog een link waar ik voor werk http://www.landelijkekinderopvang.be/
en op deze vind je ook veel http://www.kindengezin.be/KG/
moest je nog vragen hebben laat het maar weten
_________________ mama van rani (3-10-96 ) robby (30-4-98 ) en roy (30-4-98 ) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|