| |

Isarubines blog sundance's blog San's blog L's blog gyt's blog muze's blog Jipenjanneke's blog katreseke's blog pedro's blog twinneke's blog
|
|
|
| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
benniebang

Del.icio.us
|
Geplaatst: Di Jun 16, 2009 11:05 am Onderwerp: Daar gaan we! |
|
|
Hallo allemaal,
Ik ben Stans 25 jaar jong, woon samen met mijn vriend in Maarsbergen en ik ben op de kop af 11 weken en 4 dagen zwanger van een tweeling!
Gisteren kwamen wij tijdens de eerste echo achter deze verassing en ik moet zeggen; het was wel even schrikken! Ik denk dat we deze week nog wel even nodig hebben om bij te komen. Na mijn speurtocht op internet naar allerhande informatie over tweelingen (die me overigens af en toe de stuipen op het lijf jaagt, er komen ook een boel enge verhalen voorbij) kwam ik dit forum tegen en ben daar erg dankbaar voor!
Ik hoop hier een boel informatie en een hoop ervaring tegen te komen en daarbij een stukje geruststelling te krijgen af en toe. Ik vind het behoorlijk spannend!
Groetjes, Stans
_________________ Het zijn er twee!!! |
|
| Terug naar boven |
|
 |
mamataan

Del.icio.us
|
Geplaatst: Di Jun 16, 2009 11:20 am Onderwerp: |
|
|
Proficiat en welkom hier en inderdaad hier ga je veel info vinden en veel steun!
_________________ Karin
Trotse mama van Ella en Maud (14-02-2007)
  |
|
| Terug naar boven |
|
 |
San

Geregistreerd op: 24 Aug 2007 Berichten: 1378 Woonplaats: Sint-Amands (aan de Schelde)
Del.icio.us
|
Geplaatst: Di Jun 16, 2009 11:22 am Onderwerp: |
|
|
welkom! je hebt inderdaad heel angstige verhalen maar de meeste mensen op dit forum zullen je toch wel gerust kunnen stellen denk ik. Geniet vooral van je zwangerschap!
|
 |
muzemans

Del.icio.us
|
Geplaatst: Di Jun 16, 2009 11:37 am Onderwerp: |
|
|
|
proficiat en welkom hier!
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
sandra D

Del.icio.us
|
Geplaatst: Di Jun 16, 2009 11:44 am Onderwerp: |
|
|
ook een ferme welkom van ons !
_________________ mama van sam (28.11.2005), Lies & Hanne (25.01.2008) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
iris

Del.icio.us
|
Geplaatst: Di Jun 16, 2009 12:20 pm Onderwerp: |
|
|
Dikke proficiat met de zwangerschap en welkom bij meerlingen.org!!!!
_________________ groetjes Iris, mama zoontje Kjento 24/10/2000
en dochtertjes Kioni & Kaori 08/09/2007 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Jipenjanneke

Del.icio.us
|
Geplaatst: Di Jun 16, 2009 12:22 pm Onderwerp: |
|
|
Proficiat en welkom hier!! Maareuh: waar ligt Maasbergen?
_________________ Ann, mama van Tinne en Wouter °09-08-07, en van buikbaby (UD 23-9-2010)
www.draagmama.be en www.doekenhoekje.be
workshops dragen, draagdoeken en draagzakken. |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|
|
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum
|
Forumcategoriën
Zwangerschap, bevalling en kraamtijd Opvoeding Opvoeding Opvoeding Opvoeding Opvoeding Stel jezelf even voor Infomap Dagdagelijkse activiteiten Dagdagelijkse activiteiten Dagdagelijkse activiteiten Dagdagelijkse activiteiten Koffieklets Meetings en Data Dagdagelijkse activiteiten Zorg voor jezelf en je relatie Gewiste Posts Belangrijke momenten Papahoekje Engeltjes Links Het Grote Meerlingen Fotoboek Te Koop / Gezocht Nieuwsbrieven Huishouden Beheerdersmap Borstvoeding of Flesvoeding Geldzaken en meerlingen Op reis met een meerling Medische vragen omtrent meerlingen Geboortekaartjes, doopsuiker, meter- en peterschap Praktische vragen, uitzet en administratie
Meerlingenbibliotheek
Bezoek onze online meerlingenbibliotheek
Wat te doen bij luizen Hersenvliesontsteking Griep Eczeem Wat te doen bij diarree of buikgriep? Wat te doen bij darmkrampjes? Wat te doen bij astma? Wat te doen bij een allergie? Wat te doen bij verstikking? Wat te doen bij vergiftiging?
Bezoek ook eens Vermageren-lijnen-en-afvallen.org
|
|