| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
San

Geregistreerd op: 24 Aug 2007 Berichten: 1124 Woonplaats: Sint-Amands (aan de Schelde)
Del.icio.us
|
Geplaatst: Di Sep 30, 2008 6:47 pm Onderwerp: Colruyt doet serieuze promotie op Nutrilon pap |
|
|
Voor degenen die Nutrilon poeder kopen: In de Colruyt doen ze momenteel een serieuze promotie op alle poeders van Nutrilon 2 + 3.
Het betreft dozen die ingepakt zijn per 2 stuks, waar 2 euro van de prijs (1 euro per doos) af gaat.
Voorbeeld voor Nutrilon 2 verzadiging die wij gebruiken: Normaal gezien kosten die 11 euro (wat al een zeer goeie prijs is), en nu dus 10 euro. Volgens mij is het een actie zolang de voorraad strekt. In Bornem hadden ze nog maar 1 pak, maar in Boom heb ik er nog 3 bijgehaald, aangezien ze een pak goedkoper is zelfs dan de pap in Holland.
Van de gewone Nutrilon en variaties daarop stond nog behoorlijk veel in de rekken.
|
 |
isarubine

Del.icio.us
|
Geplaatst: Ma Okt 06, 2008 11:29 pm Onderwerp: |
|
|
das nutrilon zelf hoor die die actie doet want in de delhaize hebben ze die promopakken al een tijdje staan maar het is inderdaad : eens ze op zijn , zijn ze ook op en is de reclame gedaan.
_________________ groetjes,
Isabel;mama van Isaline en Ruben 05-01-2005 en Nicolas 21-11-2007
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
San

Geregistreerd op: 24 Aug 2007 Berichten: 1124 Woonplaats: Sint-Amands (aan de Schelde)
Del.icio.us
|
Geplaatst: Di Okt 07, 2008 9:01 am Onderwerp: |
|
|
ah sorry dat wist ik niet, want bij ons in den Delhaize staan die pakken dus niet!
|
 |
sophene

Del.icio.us
|
Geplaatst: Di Okt 07, 2008 11:11 am Onderwerp: nutrilon |
|
|
in geen enkel warenhuis vind ik nutrilon soya 2
enkel de basis 2
weet iemand hierop iets te melden ? warenhuizen waar ze ze wel
verkopen ?
ikke
_________________ mama van een pracht2ling Cara en Githa
geboren 20.2.2008.... |
|
| Terug naar boven |
|
 |
ils

Del.icio.us
|
Geplaatst: Di Okt 07, 2008 9:37 pm Onderwerp: |
|
|
@Sophene
Ik weet niet of het te doen is voor jou, maar in Nederland vind je die gewoon in het Kruidvat of bij de ETOS of zo. Wel niet in de supermarkt geloof ik.
_________________ mama van Milo (16/02/06) en Marin en Meike (13/07/07) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
San

Del.icio.us
|
Geplaatst: Wo Okt 08, 2008 8:59 am Onderwerp: |
|
|
Ik heb die wel al in de C1000 zien staan maar gewonlijk maar 1 of 2 bussen.
Bij de apotheker bestellen?
|
 |
San

Del.icio.us
|
Geplaatst: Wo Okt 08, 2008 9:01 am Onderwerp: |
|
|
Sophene, ik heb eens even gecheckt op de collect & go site van de Colruyt, en die staat daar wel op hoor. Je vindt hem dus wel in de Colruyt (tenminste toch bij ons in Bornem, dus normaal gezien toch in elke Colruyt winkel)
|
 |
|