| |

Isarubines blog sundance's blog San's blog L's blog gyt's blog muze's blog Jipenjanneke's blog katreseke's blog pedro's blog twinneke's blog
|
|
|
| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
limpie

Del.icio.us
|
Geplaatst: Ma Jun 29, 2009 7:43 pm Onderwerp: buisjes in de oren van Noah |
|
|
hallokes
we hadden vandaag een afspraak bij de neus,keel,oorarts
was echt een goeie, amaai...
bij testen bleek dat Noah met haar veel oorontstekingen, buisjes moet laten steken, is met een operatie, ik vind dat zo erg...
kan iemand me meer uitleg geven? wat houd het in??
Roan moeten we mee afwachten, die moet eerst neusspray krijgen en zien hoe dat helpt.
ze hebben bijna gene kick gegeven. goed hé
kus
_________________ trotse mama van onze twins Noah & Roan( 15/05/2008), stiefmama van Yani(16/01/1999) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
p&m
Del.icio.us
|
Geplaatst: Ma Jun 29, 2009 9:41 pm Onderwerp: |
|
|
Hoi Limpie,
Ik heb er zelf geen ervaring mee maar kan me voorstellen dat het lastig moet zijn als je kindje moet geopereerd worden. Sterkte.
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
lina

Geregistreerd op: 08 Dec 2007 Berichten: 676 Woonplaats: vlaams-brabant
Del.icio.us
|
Geplaatst: Ma Jun 29, 2009 10:03 pm Onderwerp: |
|
|
dag limpie
onze klaas heeft buisjes gekregen toen ie 8,5 maand was. Als Wannes de komende tijd nog een oorontsteking doet dan steken ze er bij hem ook.
Er zijn er hier die het beter kn uitleggen dan ik maar waar het op neer komt (degenen die er meer verstand van hebben: corrigeer mij) is dat ze een buisje in het trommelvlies steken waardoor het (onstekings)vocht naar buiten kan. Daardoor is er geen druk meer van het vocht op het trommelvlies en dus veel minder pijn. De buisjes kunnen er NIET voor zorgen dat er geen ooronstekingen meer gaan komen. Maar ze verlichten de druk op het trommelvlies en met onze Klaas kunnen we nu meestal met lokale antibitioca behandelen (druppels) in plaats van de orale antibiotica.