| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
sundance

Geregistreerd op: 31 Jul 2005 Berichten: 2863 Woonplaats: Deurne bij Antwerpen
Del.icio.us
|
Geplaatst: Wo Okt 24, 2007 8:28 am Onderwerp: Broer(tjes) en zus(jes) van tweelingen, drielingen,... |
|
|
Is dit bij jullie ook zo dat als Je tweeling niet met elkaar aan het spelen zijn dat die dan echt bij een van de andere kids hangen.
Voorbeeld: Axel hangt dan steeds bij joey en zit dan zelfs op zijn schoot en wil dan bij hem blijven.
Maxim bij sarah en echt dan zitten die echt tegen elkaar geplakt. Zoals nu, sarah ligt op maxim zijn schoot op de zetel. Super lief!
En dit is al vanaf het begin dat ze die voorkeur hebben.
Maar als axel en maxim samen spelen mogen ze niet erbij zijn, dan willen ze enkel met elkaar spelen. Ook als axel en maxim ruzie hebben en een komt er tussen dan spannen ze terug samen en zijn ze beiden boos op die een.
_________________ Sunny, mama van:
Joey(06/01/2000) en Sarah (23/04/2002)- Axel en Maxim(03/01/2004)
url=http://www.imageposter.com/uploads/get/483524] [/url]
bestellen bij muzemans |
|
| Terug naar boven |
|
 |
gyt

Geregistreerd op: 06 Feb 2006 Berichten: 3949 Woonplaats: vlaams brabant
Del.icio.us
|
Geplaatst: Wo Okt 24, 2007 1:22 pm Onderwerp: |
|
|
voorkeuren lijken me heel menselijk. Zo hingen mijn jongste broer en ik heel hard aan elkaar, ook heel fysiek close, terwijl mijn andere broer daar compleet geen behoefte aan had (en dat zelfs weigerde). Maar als ze samen iets aan het bouwen waren, mocht ik dan weer niet meedoen...
Hier spelen de jongens eigenlijk mooi samen als Line er niet is, maar als Line er is, loopt dat allemaal door elkaar. Dan leest ze een boekje voor aan Lennart, en het volgende moment speelt ze tikkertje met Pieter. Of ze maken ruzie natuurlijk
_________________ (meestal) trotse mama van Line (30 aug 2003), Pieter en Lennart (10 okt 2005) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
joe

Del.icio.us
|
Geplaatst: Wo Okt 24, 2007 7:33 pm Onderwerp: |
|
|
Dat is hier ook heel duidelijk. Bij ons heeft elk groot kind een "voorkeur" twin. Zo zal Nicolas meestal met zijn zusje Billie spelen en Roxanne bij haar kleine broer Jack zijn. Als ik ze dan eens forceer om ook eens aandacht te geven aan de andere is dit maar van korte duur. Gek ook dat de paren fysiek op elkaar lijken ook al zijn ze van het verschillende geslacht!
_________________ mama van Roxanne (24/10/1996), Nicolas (07/10/1998) en Jack en Billie (12/09/2006) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
2lingmama

Del.icio.us
|
Geplaatst: Wo Okt 24, 2007 8:59 pm Onderwerp: |
|
|
Kyra en Jurgen hangen helemaal niet (meer) aan elkaar.
De jongens trekken juist erg naar elkaar toe en kunnen enorm leuk met elkaar spelen, volkomen gelijkwaardig eigenlijk.
Kyra heeft wel een kleine voorkeur voor Yrsa en daardoor Jurgen voor Rivka. Maar volgens mij kan dat over een paar weken best weer omgedraaid zijn. Toen ze net geboren waren, viel Kyra namelijk voor Rivka.
_________________ Groetjes van Jolanda
mv Kyra & Jurgen 14.1.01
& Sverre 21.9.03
& Yrsa & Rivka 16.8.05 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|