| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
jakke

Del.icio.us
|
Geplaatst: Di Nov 06, 2007 9:11 pm Onderwerp: |
|
|
oei das ni echt lief van hem hé,maar het zal wel een testperioden zijn (de zoveelste want ze hebben bij elke leeftijd wel iets)maar inderdaad straffen of negeren lijkt me ook het beste
_________________ mama van rani (3-10-96 ) robby (30-4-98 ) en roy (30-4-98 ) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
sundance

Geregistreerd op: 31 Jul 2005 Berichten: 2869 Woonplaats: Deurne bij Antwerpen
Del.icio.us
|
Geplaatst: Wo Dec 26, 2007 11:12 am Onderwerp: |
|
|
Gisteren weer een staaltje van Maxim zijn boosheid gezien.
'sMorgens was hij superlief, me knuffelen enzo en echt een voorbeeldjongen. Maar savonds kreeg hij het ineens. Axel had van zijn meter een nieuwe step gekregen en reed er mee hier in huis rond. Ineens duwde Maxim hem heel hard zodat hij bijna viel. Ik zette hem in de hoek en vertelde hem waarom en dat dat gevaarlijk is. Maar hij wilde het niet horen en werd heel vervelend. Iedere keer deed hij iets wat niet mocht. Toen hij daarna Axel een klets gaf was voor mij de maat vol en zei ik dat ik hem in bed ging steken. Het was toch al 19u. Hij werd bozer en bozer en begon heel hard te gillen toen ik hem uitkleedde om zijn pyama aan te doen, echt hysterisch. Ik bleef heel rustig en zette de douche aan en zette hem erin. Zo kon hij wat kalmeren. Met gevolg dat hij er daarna niet uit wou en weer begon te gillen. Heb hem in bed gelegd en ben met Axel terug naar beneden gegaan want hij wilde steeds maxim zien.
Axel zocht de hele tijd maar uitvluchten om naar zijn broer te kunnen gaan, en toen het dan voor hem bedtijd was kon hij niet wachten en wilde echt gaan slapen.
Na een tijdje hoorde ik geween en kwamen axel en maxim uit bed omdat ze beiden moesten plassen. Ik heb dan nog heel even met maxim gepraat en hij was eigenlijk terug lief.
Weer een tijdje later hoorden we gestommel boven en we gingen dan toch even zien en ja hoor Axel lag in bedje bij Maxim. Allebei heel knus bij elkaar. Zo lief en schattig!!
We hebben wel axel terug in zijn eigen bed gelegd want anders zouden ze elkaar toch wakker maken met hun gevroet.
Nu is maxim weer lief maar ik vind het zo raar dat hij zo boos kan worden, echt niet normaal en ook wel agressief.
_________________ Sunny, mama van:
Joey(06/01/2000) en Sarah (23/04/2002)- Axel en Maxim(03/01/2004)
url=http://www.imageposter.com/uploads/get/483524] [/url]
bestellen bij muzemans |
|
| Terug naar boven |
|
 |
twinneke

Del.icio.us
|
Geplaatst: Wo Dec 26, 2007 11:22 am Onderwerp: |
|
|
Ella heeft ook al zo van die boze kuren. De laatste week is dat enorm toegenomen. Als ze geen andere pamper wil aandoen, of niet wil aan- of uitgekleed worden, of gewoon als ze haar zin niet krijgt. Dan begint ze echt te krijsen en dat begint gewoonlijk al van 's morgens vroeg. En ik kan daar dus echt niet tegen...ofwel word ik ook boos (wat natuurlijk niks uithaalt. ik weet niet hoe dat komt, van machteloosheid of frustratie...?), ofwel kan ik het echt niet horen en pak ik haar op en troost haar. Dat helpt soms heel snel. Maar dat vind ik ook niet correct, want zij krijgt dan de aandacht , die ik dan niet aan Louise kan geven, die wel braaf is. Dus hebben we al een paar keer geprobeerd haar te negeren. Dan is het toch gewoonlijk wel na 10 minuten gedaan. Probleem is dat als ze zo'n hysterische huilbui heeft ze daar totaal uitgeput van is en voor de rest van de dag moe... Niet simpel, hoor...denk dat het echt opvoeden is begonnen!
_________________ Mama'tje van de olijke tweeling Ella en Louise (04-07-2006)
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
sundance

Geregistreerd op: 31 Jul 2005 Berichten: 2869 Woonplaats: Deurne bij Antwerpen
Del.icio.us
|
Geplaatst: Wo Dec 26, 2007 11:32 am Onderwerp: |
|
|
Ik probeer zo lang mogelijk rustig te blijven als hij weer zo tekeer gaat, maar in mijn binnenste voel ik me echt boos dan.
Hij weet dat hij verkeerd is geweest enzo maar toch kan hij zo'n bui krijgen. Soms voor iets stoms. Als hij iets niet mag en hij het toch wil. Maar ik kan niet toegeven als hij zo doet want ik weet dat hij dan telkens zo zou doen. Soms weet ik het echt niet meer! En opvoeden is niet makkelijk! Hopelijk betert het wat met ouder worden.
_________________ Sunny, mama van:
Joey(06/01/2000) en Sarah (23/04/2002)- Axel en Maxim(03/01/2004)
url=http://www.imageposter.com/uploads/get/483524] [/url]
bestellen bij muzemans |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Kristel

Del.icio.us
|
Geplaatst: Wo Dec 26, 2007 1:16 pm Onderwerp: |
|
|
Je hebt goed gehandeld Sunny, waarschijnlijk was hij gewoon een beetje jaloers maar hij moet dat ook leren he.
Hier hebben we soms ook die aanvallen ...
_________________ mama van Dagmar & Greg
19 maart 2003 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
muzemans

Del.icio.us
|
Geplaatst: Wo Dec 26, 2007 1:27 pm Onderwerp: |
|
|
bij kobe is het met momenten ook erg (en eigenlijk ook ante), ik negeer het volledig, en maak me er neit meer druk in, zelfs niet als we in een overvolle winkel staan. Ik laat hem gewoon liggen en stap verder. Hij is tot nu toe al altijd achter me aangekomen
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
muis

Del.icio.us
|
Geplaatst: Wo Dec 26, 2007 9:00 pm Onderwerp: |
|
|
|
tot nu toe valt het bij ons mee,maar ik vermoed dat onze Mathias met zijn karaktertje ook van die kuren zal krijgen,ik hou in ieder geval hout vast...
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
|