| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
Saskia

Del.icio.us
|
Geplaatst: Vr Dec 28, 2007 3:57 pm Onderwerp: |
|
|
Negeren is bij ons niet altijd een succes. Amaryllis blijft gewoon staan en komt zelfs na een hele tijd niet achter. Ik zoek ook nog altijd de juiste manier om de kuren in de kiem te smoren of te laten voorbij gaan.
_________________ Saskia, mama van Amaryllis en Camille (20/07/2005) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
jakke

Del.icio.us
|
Geplaatst: Vr Dec 28, 2007 6:05 pm Onderwerp: |
|
|
tja die kuren ni gemakkelijk,maar sunny je hebt goed gedaan hoor.
ik heb hier een onthaalkindje war ik dus die problemen mee heb krijsen tot en met enkel haar zin doen,dus met andere woorden ze zit hier heel veel te krijsen,ik geef ni toe.ze wou ze uit haar eetstoel als eerste ja ni bij mij dus helemaal als laatste en dan was ze boos en wou ni meer verder lopen,ik heb ze gewoon zonder een woord te zeggen in de speelkamer gezet,en ja hoor weer krijsen,maar ja als ze bij haar thuis aandacht krijgt door haar krijsen kan ik ni veel bijsturen hé
_________________ mama van rani (3-10-96 ) robby (30-4-98 ) en roy (30-4-98 ) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
nancy k

Del.icio.us
|
Geplaatst: Za Dec 29, 2007 2:42 pm Onderwerp: |
|
|
hallo,
ik denk toch dat het een beetje jaloezie is .misschien niet veel maar genoeg om een kleine spruit overstuur te maken .misschien helpt het om eens iets extra toe te laten als hij flink is .ik bedoel daarmee niet straffen bij wie stout is maar belonen wie flink is .bij ons is het beetje bij beetje gelukt op die manier .dan werd de andere jaloers (in de goede zin )en ging zijn best doen om ook flink een beloning te hebben .bij kids werkt het omgekeerde heel vaak !succes !!!
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
|