Citytrip? Weekendje weg? Google Trouwen? Bruiloft organiseren?

Meerlingen & Tweelingen Blogs
sundance's blog
Isarubines blog
San's blog
L's blog
gyt's blog
muze's blog
twinneke's blog
katreseke's blog
Kristel's blog
pedro's blog

Het forum voor en door meerlingenouders! Meerlingen.org
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken 
 InloggenInloggen 
BlogsBlogs     ProfielProfiel 

boosaardige twins

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Meerlingen.org Forumindex -> Samen of apart
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Kristel

bijna verloren

Del.icio.us
BerichtGeplaatst: Di Mrt 13, 2007 1:09 pm    Onderwerp: RE: boosaardige twins Reageren met citaat

Hihi ikke ook niet.
Tja voor mij is het iets gemakkelijker hé, meisje/jongen.
Maar vooral nu we naar de meetings gaan vind ik het wel leuk om ze hetzelfde aan te doen, vooral omdat je bij mij niet zo goed ziet dat het een tweeling is Very Happy
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Blog Website bekijken
muzemans

verlorengeval

Del.icio.us
BerichtGeplaatst: Di Mrt 13, 2007 3:05 pm    Onderwerp: RE: boosaardige twins Reageren met citaat

tis da,
bij de onze valt het ook niet zo op, en ergens vinden ze het heel geruststellend denk ik dat ze elkaar vlug teugvinden door naar de kleren te kijken. Tot 2 jaar hebben ze bijna nooit hetzelfde aangehad (ik had heel veel kleertjes in bruikleen van vrienden en familie) en toen ik zelf een heleboel kleedjes ging gaan kopen was ik te lui om 3 leuke dingen te zoeken!
Nu willen ze gewoon hetzelfde aandoen, alhoewel stan nu ook weer begint te veranderen. Ze mogen kiezen, maakt mij niet uit. Eigenheid is belangrijk, maar kledij is daar zeker niet de belangrijkste bepalende factor in.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Blog Website bekijken
gyt

verlorengeval

Del.icio.us
BerichtGeplaatst: Di Mrt 13, 2007 3:30 pm    Onderwerp: RE: boosaardige twins Reageren met citaat

idd muze. Ik denk dat het gemakkelijker is om hen gelijkaardig of identiek te kleden als ze net niet op elkaar lijken, of in leeftijd verschillen. Dan kan het geen kwaad denk ik om hen hetzelfde te laten dragen...
jakke

verlorengeval

Del.icio.us
BerichtGeplaatst: Di Mrt 13, 2007 7:58 pm    Onderwerp: RE: boosaardige twins Reageren met citaat

ze dragen het zelfde als we weggaan of een feest is,maar eigenlijk kiezen ze hun kleren zelf in de winkel en roy gaat altijd richting blauw/zwart en robby richting bruin/beige
muis

verslaafde

Del.icio.us
BerichtGeplaatst: Di Mrt 13, 2007 8:48 pm    Onderwerp: RE: boosaardige twins Reageren met citaat

hier is het te zien hoe mama hun muts staat,soms identiek ,soms identiek maar een andere kleur,soms totaal verschillend:D en nog halen ze ze door elkaar:DVery HappyVery Happy
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht Blog
Katrientjeuh

nieuwkomer

Del.icio.us
BerichtGeplaatst: Zo Mrt 18, 2007 7:37 am    Onderwerp: RE: boosaardige twins Reageren met citaat

Ik vind het wel snoezig maar hier lukt het de juf na 2 jaar nog niet om te weten wie, wie is. Ook al dragen ze andere kledij. Ik moet toegeven de familie koopt alles ook 3 maal hetzelfde maar ik laat het dan op een andere dag dragen. Voor schooloptredens dragen ze wel hetzelfde en pas dan valt het me op hoeveel ze gelijken, ik denk dat ik het gewoon leuk vind om hun kleding samen te stellen en de luxe te hebben van te kiezen uit een enorme berg verschillende stijlen. wat ik me dan ook afvraag voor de kinderen die zich identiek kleden zeker als ze zo klein zijn is "wat als de ene zich vuilmaakt en de andere niet?"lijkt me onbegonnen werk. Smile ik zie nu al wat peuters vuilmaken aan kledij laat ons, ons hart vasthouden voor de komende xtal jaren. In elk geval hetzelfde gekleed of niet iedereen moet dat voor zichzelf uitmaken en kijk maar later hoe de kinderen er zich bij voelen want het is inderdaad heel moeilijk bij hele jonge kinderen. Op oudere leeftijd zijn er die het leuk vinden maar bij mij in de familie hebben ze zich er tegen verzet. Mijn meisjes zijn nu 4 jaar en beginnen zich net te beseffen dat ze dat tikkeltje anders zijn als andere kinderen en komen dan thuis "mama ze noemen ons drieling en dat vinden we niet leuk" Ik merk heel vaak op dat ze liever ongestoord zouden verder spelen zonder die extra aandacht, opgroeien is niet gemakkelijk maar ik probeer men kinderen bij te brengen dat ze speciaal zijn elk op hun manier en vooral als persoon.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht Blog
sundance

Site Admin

Del.icio.us
BerichtGeplaatst: Zo Mrt 18, 2007 8:23 am    Onderwerp: RE: boosaardige twins Reageren met citaat

bij ons valt het wel mee met de jongens want nu gaat axel geregeld alleen met zijn meter op stap en maxim ook. Dat vinden ze super leuk. Maar misschien zijn ze nog te klein om het te beseffen.
bestellen bij muzemans
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Blog Website bekijken MSN Messenger
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Meerlingen.org Forumindex -> Samen of apart Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Pagina 9 van 10

Ga naar: