| |

sundance's blog Isarubines blog L's blog San's blog gyt's blog muzemans's blog twinneke's blog katreseke's blog Kristel's blog pedro's blog
|
|
|
| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
Jessie

Geregistreerd op: 31 Jul 2005 Berichten: 1564 Woonplaats: Herent - Vlaams Brabant
Del.icio.us
|
Geplaatst: Ma Mrt 12, 2007 8:21 pm Onderwerp: RE: boosaardige twins |
|
|
dat is wel een feit, iederen ziet dat jullie samenhoren!! Ik heb nu niks meer identiek in de kast liggen, wat het kiezen van kleren best leuk maakt! ook gaan winkelen, vaak in de solden en dat kan je soms geen 2 stuks van hetzelfde vinden!
_________________ Jessie - mama van Kaat en Tess - "mijn 2 engeltjes" (07/09/05) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
gyt

Geregistreerd op: 06 Feb 2006 Berichten: 3901 Woonplaats: vlaams brabant
Del.icio.us
|
Geplaatst: Ma Mrt 12, 2007 9:03 pm Onderwerp: RE: boosaardige twins |
|
|
ik heb nochtans een hoop solden gekocht, en op één of twee truitjes na, alles dubbel gevonden in twee kleuren... Ik vind het net gemakkelijk: nu ben ik al tien minuten aan het kiezen wat ik hen ga aandoen, en dan is voor de jongens nog hetzelfde. Anders zou ik nog langer voor die kast staan elke avond om alles te kiezen... Onnozel hé, voor mezelf kies ik sneller dan voor mijn kids.
_________________ (meestal) trotse mama van Line (30 aug 2003), Pieter en Lennart (10 okt 2005) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
muzemans

Del.icio.us
|
Geplaatst: Di Mrt 13, 2007 9:03 am Onderwerp: RE: boosaardige twins |
|
|
|
hier hebben ze vaak alledrie hetzelfde aan, zeker als we ergens naar toe gaan. Kan je ze er idd gemakkelijk uithalen! Stan wil vooral hetzelfde om zich niet uitgesloten te voelen.
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
katreseke

Del.icio.us
|
Geplaatst: Di Mrt 13, 2007 9:37 am Onderwerp: RE: boosaardige twins |
|
|
Ik had mij voorgenomen om de kindjes altijd verschillend te kleden, zodat ze elk hun eigen persoonlijkheid kunnen ontwikkelen... Tot ik na de bevalling altijd sets van 2 X hetzelfde kreeg. Ik kleed ze nu bijna altijd identiek. Als je ze in levende lijve ziet, dan zie je meteen dat ze heel verschillend zijn en dat ze een heel verschillend karakter hebben en dan zijn die identieke kleren wel leuk (vind ik).
Ze zijn wel nog maar 6 maand, dus ze beseffen nog niet dat ze identiek gekleed zijn. Ik denk dat ik, als ze groter zijn, ze wel niet meer dezelfde kleren ga kopen. Ofwel hetzelfde, maar in een andere kleur.
_________________ Joepie!!! Hanne en Klara (04/09/2006) hebben er een zusje bij: Nina (11/02/2008) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
wendy B

Del.icio.us
|
Geplaatst: Di Mrt 13, 2007 9:43 am Onderwerp: RE: boosaardige twins |
|
|
Als de meisjes straks naar school zullen gaan, denk ik wel dat ik ze vaker verschillend ga aandoen. Alleen al om de juf het iets makkelijker te maken!
Maar je hebt wel gelijk hoor, katrientjeuh, eigenheid is héél belangrijk!
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
jakke

Del.icio.us
|
Geplaatst: Di Mrt 13, 2007 10:43 am Onderwerp: RE: boosaardige twins |
|
|
toen ze naar school gingen heeft de juf gevraagd aan ons om ze ni het zelfde aan te doen ,maar ja ze lijken ook fel op elkaar
_________________ mama van rani (3-10-96 ) robby (30-4-98 ) en roy (30-4-98 ) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
sundance

Geregistreerd op: 31 Jul 2005 Berichten: 2830 Woonplaats: Deurne bij Antwerpen
Del.icio.us
|
Geplaatst: Di Mrt 13, 2007 12:07 pm Onderwerp: RE: boosaardige twins |
|
|
ja zeg maar jakke zelfs als ze beiden iets verschillends aan hebben weet ik ook niet wie wie is hoor;)
_________________ Sunny, mama van:
Joey(06/01/2000) en Sarah (23/04/2002)- Axel en Maxim(03/01/2004)
url=http://www.imageposter.com/uploads/get/483524] [/url]
bestellen bij muzemans |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|
|
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum
|
Forumcategoriën
Zwangerschap, bevalling en kraamtijd Zorg voor jezelf en je relatie Stel jezelf even voor Infomap Aandacht voor broers en zussen Dagdagelijkse activiteiten Drie tegelijk 0-1 jaar Koffieklets Meetings en Data Opvoeding Veiligheid Gewiste Posts Belangrijke momenten Mannenpraat Samen of apart Opgroeiende drieling en meerlingen van hogere orde Het Grote Meerlingen Fotoboek Engeltjes Puberteit Links Beheerdersmap Te Koop / Gezocht Nieuwsbrieven Huishouden Borstvoeding of Flesvoeding Geldzaken en meerlingen Op reis met een meerling Medische vragen omtrent meerlingen Geboortekaartjes en doopsuiker
Meerlingenbibliotheek
Bezoek onze online meerlingenbibliotheek
Wat te doen bij luizen Hersenvliesontsteking Griep Eczeem Wat te doen bij diarree of buikgriep? Wat te doen bij darmkrampjes? Wat te doen bij astma? Wat te doen bij een allergie? Wat te doen bij verstikking? Wat te doen bij vergiftiging?
Bezoek ook eens Vermageren-lijnen-en-afvallen.org
|
|