Citytrip? Weekendje weg? Google Trouwen? Bruiloft organiseren?

Meerlingen & Tweelingen Blogs
sundance's blog
Isarubines blog
San's blog
L's blog
gyt's blog
muze's blog
twinneke's blog
katreseke's blog
Kristel's blog
pedro's blog

Het forum voor en door meerlingenouders! Meerlingen.org
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken 
 InloggenInloggen 
BlogsBlogs     ProfielProfiel 

boosaardige twins

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Meerlingen.org Forumindex -> Samen of apart
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
muzemans

verlorengeval

Del.icio.us
BerichtGeplaatst: Ma Okt 30, 2006 1:09 pm    Onderwerp: RE: boosaardige twins Reageren met citaat

hier heb ik dat nooit gedaan tot hun eerste verjaardag. En nu uit luiheid van mij lopen ze vaak alledrie met hetzelfde. Ik zie dan een mooie broek en koop die gewoon voor alledrie. Het is voor het moment zo, dat al hun winterkleren hetzelfde zijn. Maar ze vinden het bizar om niet hetzelfde aan te hebben. Mijn mama had vorige week een hemd gekocht voor alledrie en die van stan was compleet anders, die van ante en kobe in een ander kleur, en stan was echt niet tevreden. Hij wou hetzelfde als zijn broers!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Blog Website bekijken
Kristel

bijna verloren

Del.icio.us
BerichtGeplaatst: Ma Okt 30, 2006 1:24 pm    Onderwerp: RE: boosaardige twins Reageren met citaat

Ik vind het best wel mooi als ze hetzelfde aanhebben en bij Muze kan je ze goed uiteenhouden hé, maar bij Sunny en Jakke ...
Voor mij is het iets gemakkelijker om ze niet hetzelfde aan te kleden.
Ik vind ook niet gemakkelijk iets hetzelfde, allé echt zoeken doe ik er niet naar, voor de moment krijg ik gelukkig nog veel degelijke kleedjes van her en der.
Wel vind ik het leuk op een meeting, dan valt het eens zo hard op dat we een mega tweelingmeeting houden Wink
sundance

Site Admin

Del.icio.us
BerichtGeplaatst: Ma Okt 30, 2006 1:31 pm    Onderwerp: RE: boosaardige twins Reageren met citaat

ja dan doe ik dat ook. Maar zoals bijvoorbeeld vandaag hebben ze gewoon niet hetzelfde aan. En als het school is ook niet. Maar ik vind dat ook mooi zoals bij muze dat de drie jongens hetzelfde aan hebben. Bij ons wil ik dat ook maar de maat van joey en de kleinsten verschilt veel te veel en dikwijls heb je dat dan niet meer in zijn maat.
bestellen bij muzemans
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Blog Website bekijken MSN Messenger
muzemans

verlorengeval

Del.icio.us
BerichtGeplaatst: Ma Okt 30, 2006 2:32 pm    Onderwerp: RE: boosaardige twins Reageren met citaat

maar eenmaal ze boven maat 92 gaan lukt dat goed hoor sunny! Vorige winter lukte dat ook niet.
Maar ja, zoveel verschillen ze bij ons ook niet in grootte. ze doen gewoon alledrie dezelfde onderbroeken en onderlijven aan. Was niet bij te houden voor kris wie welke maat had. En kousen zijn ook gewoon 1 schuif voor alledrie.
Terug naar boven
sundance

Site Admin

Del.icio.us
BerichtGeplaatst: Ma Okt 30, 2006 2:44 pm    Onderwerp: RE: boosaardige twins Reageren met citaat

oh das makkelijk!! Ik wou dat dat bij ons ook zo was. Want ik moet zien dat ik voor de twee kleinsten niet dezelfde kousen neem als voor joey want dan is het helemaal moeilijk met die maten. Ne 24 tegen een 33 schoenmaat is al een verschilletjes he:)
Maar als ze wat groter zijn wil ik best ze hetzelfde als joey kleden totdat joey uiteindelijk zal zeggen dat hij dat niet:)
bestellen bij muzemans
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Blog Website bekijken MSN Messenger
sundance

Site Admin

Del.icio.us
BerichtGeplaatst: Ma Okt 30, 2006 2:44 pm    Onderwerp: RE: boosaardige twins Reageren met citaat

oei dat hij dat niet wil (was de wil vergeten)
bestellen bij muzemans
Terug naar boven
wendy B

verslaafde

Del.icio.us
BerichtGeplaatst: Ma Okt 30, 2006 2:53 pm    Onderwerp: RE: boosaardige twins Reageren met citaat

Ik heb dat programma op vijftv gezien. Dat ging over exentrieke tweelingen. Ze waren helemaal niet ongelukkig omdat ze tweeling waren, want diegenen die ze lieten zien (allemaal 30 +) wilden nog steeds identiek zijn met hun zus (kleding en zelfs uiterlijk) Bij sommigen ging het zelfs zover dat ze aan plastische chirurgie deden om op elkaar te blijven lijken. Er was ook een tweeling die allebei aan paranormale verschijnselen deden. En zelfs (en dat was heel uitzonderlijk) een meisjestweeling geboren op een bepaalde dag in een bepaald jaar die per toeval trouwden met een jongenstweeliing geboren op diezelfde bepaalde dag in datzelde jaar.....
En idd een meisjestweeling waarvan 1 van de 2 zich liet ombouwen tot man.
Ook zo een beetje het verhaal zoals Jakke zei; samen wonen, samen werken, ...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Meerlingen.org Forumindex -> Samen of apart Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Pagina 3 van 10

Ga naar: