| |

Isarubines blog sundance's blog San's blog L's blog gyt's blog muze's blog Jipenjanneke's blog katreseke's blog pedro's blog twinneke's blog
|
|
|
| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
pedro

Del.icio.us
|
Geplaatst: Zo Nov 25, 2007 12:55 pm Onderwerp: |
|
|
op dit ogenblik werk in in 3ploegensysteem-->weekske vroegen,weekske nacht en weekske de namiddag,niet echt ideaal dus......maar vanaf half december schakel ik over naar het weekendregime-->2X12u op zaterdag en zondag en de hele week thuis,en is gelijkgesteld met een weekloon!!heb da vroeger altijd gedaan bij mn vorige werkgever maar door minder werk moeten veranderen van werkgever.dus nu nog een paar weken op mn tanden bijten en dan weer het schoon leventje;-)
_________________ trotse papa van 3zoontjes
Fayne (02/06/2004)
Zitano&Zinoah (26/10/2007) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
weermanneke

Del.icio.us
|
Geplaatst: Di Jan 22, 2008 6:16 pm Onderwerp: |
|
|
tof opa karl dat je zoveel voor je kinderen overhebt....
_________________ Weer of geen weer...keep on smiling |
|
| Terug naar boven |
|
 |
weermanneke

Del.icio.us
|
Geplaatst: Di Jan 22, 2008 6:23 pm Onderwerp: |
|
|
lange wapper : het schiet me net te binnen, je vraagt achter een vader die de ervaring heeft met 1 zowel als met 2...bij nader inzien ben ik die vader wel...
Rani is als eerste gekomen en naderhand (18 maanden later) waren er Robby en Roy.
Bij ze allemaal was ik altijd heel erg betrokken hoor, ik heb altijd meegeholpen met eten geven, pampertjes vervangen (al liet ik die met een kwalijk geurtje wel al eens extra aan jakke over )
Een erg groot verschil was er echter bij Robby en Roy, daar kon ik eigenlijk niet anders dan ook mee in te springen anders was het veel te zwaar voor Jakke...nu ik heb dat altijd met plezier gedaan hoor !
Dus conclusie : ik denk dat het vooral aan de vader zelf ligt of de betrokkenheid groot is (ongeacht 1 of meerling). Er zijn moeders genoeg die alleen opdraaien voor hun meerlingenkroost, maar als de vader mee helpt denk ik wel dat dat voor beiden een meerwaarde oplevert. De vader is meer betrokken met de opvoeding en de moeder wat meer ontlast van al die opvoedingstaken.....
Wat zouden de mama's hierover denken ? Ah ja maar die kunnen hier niet reageren
_________________ Weer of geen weer...keep on smiling |
|
| Terug naar boven |
|
 |
chokotoff

Del.icio.us
|
Geplaatst: Wo Jan 23, 2008 8:49 pm Onderwerp: |
|
|
|
Ik ben daar eigenlijk wel van overtuigd. Als ik zie hoeveel mijn broer zijn zoontje vast heeft en hoeveel ik met één van mijn dochters bezig ben, dan is het verschil wel overduidelijk. 't Is natuurlijk ook wel van moeten, maar toch is je band na verloop van tijd veel inniger. Ik zie dit zeker als een voordeel van het hebben van een tweeling.
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
|
|
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum
|
Forumcategoriën
Zwangerschap, bevalling en kraamtijd Opvoeding Opvoeding Opvoeding Opvoeding Opvoeding Stel jezelf even voor Infomap Dagdagelijkse activiteiten Dagdagelijkse activiteiten Dagdagelijkse activiteiten Dagdagelijkse activiteiten Koffieklets Meetings en Data Dagdagelijkse activiteiten Zorg voor jezelf en je relatie Gewiste Posts Belangrijke momenten Papahoekje Engeltjes Links Het Grote Meerlingen Fotoboek Te Koop / Gezocht Nieuwsbrieven Huishouden Beheerdersmap Borstvoeding of Flesvoeding Geldzaken en meerlingen Op reis met een meerling Medische vragen omtrent meerlingen Geboortekaartjes, doopsuiker, meter- en peterschap Praktische vragen, uitzet en administratie
Meerlingenbibliotheek
Bezoek onze online meerlingenbibliotheek
Wat te doen bij luizen Hersenvliesontsteking Griep Eczeem Wat te doen bij diarree of buikgriep? Wat te doen bij darmkrampjes? Wat te doen bij astma? Wat te doen bij een allergie? Wat te doen bij verstikking? Wat te doen bij vergiftiging?
Bezoek ook eens Vermageren-lijnen-en-afvallen.org
|
|