| |

sundance's blog Isarubines blog San's blog L's blog gyt's blog muze's blog twinneke's blog katreseke's blog Kristel's blog pedro's blog
|
|
|
| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
Heidski

Del.icio.us
|
Geplaatst: Di Dec 05, 2006 7:52 pm Onderwerp: RE: Besef tweeling zijn |
|
|
Dag allemaal,
Hier bij mij heb ik helemaal het gevoel dat ze elkaar zeker nodig hebben.
In momenten van troost en ik weet niet meer wat gedaan leg ik ze zo dicht mogelijk tegen elkaar en dat helpt, hoewel ze idd amper naar elkaar kijken.
Alleen gisteren lag Lilly op de wastafel terwijl papa haar uitkleedde en ik zat ernaast met Alixia. Alsof ze plots ik-weet-nie-wat zag, keek Alixia naar haar zus, echt heel frappant.
Zo van, wat ligt daar??? Mijn zus??
Geestig, toch?
groeten
Heidi
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
sundance

Geregistreerd op: 31 Jul 2005 Berichten: 2817 Woonplaats: Deurne bij Antwerpen
Del.icio.us
|
Geplaatst: Di Dec 12, 2006 7:30 pm Onderwerp: RE: Besef tweeling zijn |
|
|
Vandaag is axel met zijn meter weg geweest, gaan shoppen, ze hebben beiden een andere meter maar wel dezelfde peter. Ben al blij dat ze elks een andere meter hebben. Dus ja maxim was dan thuis en steeds aan het vragen waar axel was, hij was echt zichzelf niet en verveelde zich. Toen savonds de bel ging riep hij hard AXEL en liep naar de deur om die open te doen, hij was blij dat zijn kameraad terug was. En toen begon de deugnieterij terug. Zolang ze uit elkaar zijn zijn het de liefste en braafste kindjes maar zodra ze terug samen zijn ja dan begint het weer. Je ziet dus echt dat ze elkaar missen en niet zonder elkaar kunnen. Meer dan vroeger.
Deze week vroeg ik iets en het antwoord zou maxim geweest zijn maar hij zei axelmaxim als 1 woord. Ook sarah betrap ik erop ze kan niet gewoon axel of maxim zeggen het is steeds axel maxim. Raar he! Het zal wel veranderen later als ze groter zijn he.
_________________ Sunny, mama van:
Joey(06/01/2000) en Sarah (23/04/2002)- Axel en Maxim(03/01/2004)
url=http://www.imageposter.com/uploads/get/483524] [/url]
bestellen bij muzemans |
|
| Terug naar boven |
|
 |
muzemans

Del.icio.us
|
Geplaatst: Di Dec 12, 2006 8:28 pm Onderwerp: RE: Besef tweeling zijn |
|
|
|
zeg sunny, ik wil me niet moeien hoor, maar mij lijkt het precies wel een 'oplossing' om ze niet in dezelfde klas te steken. dan moeten ze wel zichzelf ontwikkelen zonder hun rechterhand (vooral omdat ze blijkbaar zo fel aan één hangen)
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
sundance

Geregistreerd op: 31 Jul 2005 Berichten: 2817 Woonplaats: Deurne bij Antwerpen
Del.icio.us
|
Geplaatst: Di Dec 12, 2006 9:58 pm Onderwerp: RE: Besef tweeling zijn |
|
|
ja dat wel maar ik denk dat ze dan niet meer naar school willen gaan. Ze kunnen echt niet zonder elkaar. Maar ja uiteindelijk zal er wel iets aan gedaan moeten worden he. Misschien in de toekomst.
_________________ Sunny, mama van:
Joey(06/01/2000) en Sarah (23/04/2002)- Axel en Maxim(03/01/2004)
url=http://www.imageposter.com/uploads/get/483524] [/url]
bestellen bij muzemans |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Kristel

Del.icio.us
|
Geplaatst: Wo Dec 13, 2006 12:59 pm Onderwerp: RE: Besef tweeling zijn |
|
|
Het zou voor hen ook gemakkelijker zijn om later wat afstand te hebben, want nooit zonder elkaar kunnen is toch niet zo gezond denk ik. Je weet tenslotte nooit wat er kan gebeuren.
_________________ mama van Dagmar & Greg
19 maart 2003 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
muzemans

Del.icio.us
|
Geplaatst: Wo Dec 13, 2006 1:10 pm Onderwerp: RE: Besef tweeling zijn |
|
|
|
ze zullen wsl in het begin lastig doen, maar na een tijdje mss ook de voordelen van in zien?
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
Kristel

Del.icio.us
|
Geplaatst: Wo Dec 13, 2006 1:32 pm Onderwerp: RE: Besef tweeling zijn |
|
|
Awel dat denk ik ook, en het is vooral lastig voor de mama denk ik
Ik ken het gevoel hoor Sunny, maar dat betert wel, zeker als ze beginnen met vriendjes in de klas.
_________________ mama van Dagmar & Greg
19 maart 2003 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|
|
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum
|
Forumcategoriën
Zwangerschap, bevalling en kraamtijd Zorg voor jezelf en je relatie Stel jezelf even voor Infomap Aandacht voor broers en zussen Dagdagelijkse activiteiten Drie tegelijk 0-1 jaar Koffieklets Meetings en Data Opvoeding Veiligheid Gewiste Posts Belangrijke momenten Mannenpraat Samen of apart Opgroeiende drieling en meerlingen van hogere orde Het Grote Meerlingen Fotoboek Engeltjes Puberteit Links Beheerdersmap Te Koop / Gezocht Nieuwsbrieven Huishouden Borstvoeding of Flesvoeding Geldzaken en meerlingen Op reis met een meerling Medische vragen omtrent meerlingen Geboortekaartjes en doopsuiker
Meerlingenbibliotheek
Bezoek onze online meerlingenbibliotheek
Wat te doen bij luizen Hersenvliesontsteking Griep Eczeem Wat te doen bij diarree of buikgriep? Wat te doen bij darmkrampjes? Wat te doen bij astma? Wat te doen bij een allergie? Wat te doen bij verstikking? Wat te doen bij vergiftiging?
Bezoek ook eens Vermageren-lijnen-en-afvallen.org
|
|