| |

sundance's blog Isarubines blog L's blog San's blog gyt's blog muzemans's blog twinneke's blog katreseke's blog Kristel's blog pedro's blog
|
|
|
| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
Jessie

Geregistreerd op: 31 Jul 2005 Berichten: 1564 Woonplaats: Herent - Vlaams Brabant
Del.icio.us
|
Geplaatst: Ma Sep 24, 2007 8:44 pm Onderwerp: |
|
|
ze hebben de buien nog niet zo heel lang en ik mag mezelf een dikke pluim opspelden ze komen nu ook niet meer zo vaak voor.
Alleen heeft Kaat er daarnet nog eentje geprobeerd toen ze uit bad kwam. Ze was doodop! ik zag in hun boekje van de creche dat ze had geslapen van 11h45 tem 13h15 veel te weinig!
Wat negeren, verder doen met Tess en Tess belonen om haar uitstekende gedrag kan Kaat dan ook doen dimmen!!!
Ze kan het absoluut niet verdragen op dat moment.
Zo zie je maar, de juiste methode doet wonderen!
En twiety laak je nog niet al teveel zorgen, als je taktiek nu al werkt en door hen gekend is dan lukt het vast wel.
Kaat is dat nog niet zo lang geleden beginnen doen en nu heb k ze al onder controle dus...
_________________ Jessie - mama van Kaat en Tess - "mijn 2 engeltjes" (07/09/05) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
gyt

Geregistreerd op: 06 Feb 2006 Berichten: 3901 Woonplaats: vlaams brabant
Del.icio.us
|
Geplaatst: Ma Sep 24, 2007 9:05 pm Onderwerp: |
|
|
twiety, karakter zie je snel hoor... Die buien hebben ze hier van heel kleins af aan gehad. Toen ik Line op vier maanden naar de creche bracht, kregen we na één week al te horen dat ze een enorm sterk karakter had! En het bevestigt zich week na week... negeren helpt absoluut niet hier, straffen ook zeer weinig, het beste werkt bij Line positieve bekrachtiging: slecht gedrag negeren, goed gedrag belonen. Dan hebben we na enkele dagen weer een lief meisje... maar ja, na enkele weken verwatert dat dan weer (ons systematisch belonen maar ja, het is hier soms ook zo druk, om tussen vijf uur en half zeven iedereen gewassen, gevoed en in bed te krijgen), en zijn we weer vertrokken. En we zien bij onze jongens datzelfde héél koppige al lang bovenkomen, elk op hun manier (Pieter door heel fel gedrag, Lennart door hysterisch te huilen). Echte keikoppen... misschien geleerd van de grote zus?
_________________ (meestal) trotse mama van Line (30 aug 2003), Pieter en Lennart (10 okt 2005) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
sundance

Geregistreerd op: 31 Jul 2005 Berichten: 2831 Woonplaats: Deurne bij Antwerpen
Del.icio.us
|
Geplaatst: Ma Sep 24, 2007 9:26 pm Onderwerp: |
|
|
Vandaag was het met ons twee jongens ook weer prijs. Geen zin om braafjes te eten en ik had geen zin om me weer is boos te maken. Vanmorgen wilde ik dat ze iets langer sliepen het was immers geen school en ik had gisterenavond gezegd dat ze niet voor 8u naar beneden mochten wel om te plassen natuurlijke en dat weten ze. Dus deze morgen om 7u waren ze al van de partij. Nadat iedereen geplast had was het al 7u15 en ikke natuurlijk slecht gezind. Dus ik zei als jullie nu niet nog effe slapen en stilletjes zijn dan krijgen jullie deze dag geen snoepje. En ja wat is het geworden?.......een dag zonder snoepjes of koek. En de twee jongens maar zagen maar mama heeft voor de eerste keer niet toegegeven en ze vonden het wel raar mama die hen geen koekje gaf als 4 uurtje.
Joey en sarah waren dan weer heel flink vandaag, ze hadden zelfs een paar tekeningen gemaakt en joey had een briefje geschreven met erop dat hij me graag ziet enzo. Dit hou ik altijd bij zo lief. Sarah dan weer tekeningen met een hartje want zij zit in het laatste kleuterklasje en kan enkel nog maar haar naam schrijven maar het doet zo goed om zoiets van de kids te krijgen.
Ach ja axel en maxim doen ook hun best en als ik zie hoe ze veranderd zijn op een jaar tijd dan krijg in nog hoop Nee ze doen ook hun best. Zo heeft maxim daarstraks de tafel helemaal alleen de borden enzo erop gezet. Schattig hoor enkel had ik twee vorken en sarah had er geen maar dat heb ik dan stilletjes opgelost zonder dat iemand dat zag. Je moest is zien hoe maxim aan het glunderen was omdat hij de tafel heeft gedekt. Dat vind ik wel leuk en uiteindelijk hebben we wel lieve kids die heel graag knuffelen en zeggen dat ze ons heel graag zien.
_________________ Sunny, mama van:
Joey(06/01/2000) en Sarah (23/04/2002)- Axel en Maxim(03/01/2004)
url=http://www.imageposter.com/uploads/get/483524] [/url]
bestellen bij muzemans |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Jessie

Geregistreerd op: 31 Jul 2005 Berichten: 1564 Woonplaats: Herent - Vlaams Brabant
Del.icio.us
|
Geplaatst: Di Okt 09, 2007 12:21 pm Onderwerp: |
|
|
zo het is nu Tess haar toer!
huilen, pakke!, mama!, ... hoe gek kan ik mama krijgen!
het lijkt haar met momenten te lukken, maar dat is dan eerder omdat Kaat dan gewoon even mee doet.
Tess moet ik echt anders aanpakken.... al wil ze het zelfde dan wat Kaat wou, toch anders aanpakken wegens een ander karakterje en een grotere volhouder.
Maar dankzij alle vorige tips van jullie, zal dit sneller in de kiem te smoren zijn!
_________________ Jessie - mama van Kaat en Tess - "mijn 2 engeltjes" (07/09/05) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Tante E
Del.icio.us
|
Geplaatst: Wo Okt 10, 2007 1:17 pm Onderwerp: |
|
|
Toen ik vroeger op Thomas moest thuiswachten had ik daar ook soms wel problemen mee... die wou ook niet afgeven. Ik zetten die dan voor mij zijn gezicht naar de muur en zijn rug tegen mij en had hem vast zodat hij niet weg kom of niet kon slaan. en na zo'n 2 minuten ongeveer (denk ik toch) was die bui over. en dan zei hij sorry Ellen en ging gewoon lief spelen...
Het is maar een gedacht hé... (ik heb wel niet alle tips van de anderen gelezen dus moest er al ergens tussen staan en ik val hier in herhalen, mijn excuses)
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
|
|
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum
|
Forumcategoriën
Zwangerschap, bevalling en kraamtijd Zorg voor jezelf en je relatie Stel jezelf even voor Infomap Aandacht voor broers en zussen Dagdagelijkse activiteiten Drie tegelijk 0-1 jaar Koffieklets Meetings en Data Opvoeding Veiligheid Gewiste Posts Belangrijke momenten Mannenpraat Samen of apart Opgroeiende drieling en meerlingen van hogere orde Het Grote Meerlingen Fotoboek Engeltjes Puberteit Links Beheerdersmap Te Koop / Gezocht Nieuwsbrieven Huishouden Borstvoeding of Flesvoeding Geldzaken en meerlingen Op reis met een meerling Medische vragen omtrent meerlingen Geboortekaartjes en doopsuiker
Meerlingenbibliotheek
Bezoek onze online meerlingenbibliotheek
Wat te doen bij luizen Hersenvliesontsteking Griep Eczeem Wat te doen bij diarree of buikgriep? Wat te doen bij darmkrampjes? Wat te doen bij astma? Wat te doen bij een allergie? Wat te doen bij verstikking? Wat te doen bij vergiftiging?
Bezoek ook eens Vermageren-lijnen-en-afvallen.org
|
|