| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
muzemans

Del.icio.us
|
Geplaatst: Ma Jun 18, 2007 4:17 pm Onderwerp: |
|
|
Katreseke,
dan moeten dan wel heel wilde kinderen zijn! Kan niet echt zeggen dat de mijne de meest rustige zijn, maar zoveel hebben we niet moeten wegzetten....
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
Kristel

Del.icio.us
|
Geplaatst: Ma Jun 18, 2007 5:59 pm Onderwerp: |
|
|
Wij ook niet hoor, wij hebben idd de gevaarlijke dingen weggezet, ze moeten het ook een beetje leren hé. En tot hier toe zijn ze toch niet oud genoeg om ze alleen te laten voor 5 min, en wie niet wil horen en toch steeds terug naar iets grijpt dat niet mag, gewoon even in de box of ergens zetten dat ze er niet aankunnen.
_________________ mama van Dagmar & Greg
19 maart 2003 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
jakke

Del.icio.us
|
Geplaatst: Ma Jun 18, 2007 7:14 pm Onderwerp: |
|
|
wat je wel kunt doen is het onderste gedeelte leeg maken en hun speelgoed erin zetten zo weten ze perfect in welke kast ze mogen komen en welke niet,en dan is het ook meer opgeruimd
_________________ mama van rani (3-10-96 ) robby (30-4-98 ) en roy (30-4-98 ) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
muis

Del.icio.us
|
Geplaatst: Ma Jun 18, 2007 8:36 pm Onderwerp: |
|
|
|
ik heb ook 2 wildebrassen en ik heb toch ook niet alles verzet hoor,ze moeten het leren en wonderwel als je consequent ben gaat dat wel hoor,wat ik wel heb gedaan en dat is voor de veiligheid wij hadden en hebben ze nog trouwens,onze glazen salontafel voor enkele jaren vervangen door een goedkoop tafeltje van bij Ikea,eens ze wat ouder zijn zal de glazen tafel wel weer naar beneden komen hoor maar glas vind ik nou net iets wat erg gevaarlijk is en lelijke wonden kan veroorzaken,vandaar dat ze enkele jaren is verbannen naar de zolder
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
isarubine

Del.icio.us
|
Geplaatst: Wo Jun 20, 2007 2:27 pm Onderwerp: |
|
|
hier is enkel de glazen salontafel weggehaald omdat ze er bovenop kropen en ik dat net iets te gevaarlijk vond kwestie van zie dat die tafel eens breekt!
_________________ groetjes,
Isabel;mama van Isaline en Ruben 05-01-2005 en Nicolas 21-11-2007
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Heidski

Del.icio.us
|
Geplaatst: Zo Jun 24, 2007 9:38 am Onderwerp: |
|
|
Dan ben ik eigenlijk nog een poosje gemakkelijk... Ze zitten voorlopig alleen maar kruipen nog niet rond!
Iedereen begint mij die vraag te stellen omdat ze bijna 9 maanden zijn, maar dat is de norm toch niet, of wel?
Moet ik ze dikwijls op hun buik leggen om hen te stimuleren? Of laat ik de natuuur gewoon rustig zijn gang gaan?
|
 |
katreseke

Del.icio.us
|
Geplaatst: Zo Jun 24, 2007 9:51 am Onderwerp: |
|
|
Heidski, ik kwam hier bij dit topic wat meer info vragen, net omdat mijn meisjes ook 9 maand zijn en ik er mij aan verwacht dat ze beginnen te kruipen. Wel, ze zijn ondertussen 9 maand en bijna 3 weken en ze kruipen nog niet hoor. Klara kan al heel goed zitten, maar Hanne nog niet. Ze rollen wel allebei de living door en tatteren erop los.
Ik laat ze doen. Ze zullen het wel leren. Er zijn trouwens kindjes die direct van liggen en zitten overgaan naar lopen en die nooit gekropen hebben. Ik maak mij hier nog geen zorgen. Onlangs was ik voor de eerste keer met de kindjes gaan spelen in de baby-speelgroep hier in het dorp. Er waren nog 3 kindjes van 9 maand oud. Die konden allemaal heel goed zitten en ze kropen allemaal. Mijn meisjes waren de grootsten van de groep en ze kunnen wel duidelijk meer klanken zeggen dan de andere kindjes. Dus denk ik dat ze qua brabbelen wat vooruit zijn en qua motoriek wat achteruit. Elk kind is verschillend hé. Ik maak mij in ieder geval dus zeker nog geen zorgen omdat ze nog niet kruipen.
_________________ Joepie!!! Hanne en Klara (04/09/2006) hebben er een zusje bij: Nina (11/02/2008) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|