| |

sundance's blog Isarubines blog San's blog L's blog gyt's blog muze's blog twinneke's blog katreseke's blog Kristel's blog pedro's blog
|
|
|
| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
Kristel

Del.icio.us
|
Geplaatst: Za Mrt 03, 2007 10:16 pm Onderwerp: RE: Alternatieven gezocht |
|
|
Wij hebben altijd Spa gebruikt en gelukkig geen problemen
_________________ mama van Dagmar & Greg
19 maart 2003 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
katreseke

Del.icio.us
|
Geplaatst: Ma Mrt 05, 2007 1:53 pm Onderwerp: RE: Alternatieven gezocht |
|
|
Ik kan mij goed inbeelden dat je vriendin af en toe een suppo MOET gebruiken omdat dat arm venteke anders totaal geen stoelgang heeft. Ik hoop wel dat er beterschap komt door het gebruik van ander water e.d., want ik heb net ergens gelezen dat het gebruik van een suppo afgeraden wordt, zeker als je dat dikwijls doet, omdat je daarmee de natuurlijke stoelgang verstoort. Op die manier zou zijn lichaam niet uit zichzelf leren vlottere stoelgang te maken ...
Enfin, ik heb het ook maar gelezen hé. Ik gebruik die suppo's zelf ook als het nodig is hoor! Ik hoop alleen dat het snel betert, want je vriendin moet wel wanhopig worden.
_________________ Joepie!!! Hanne en Klara (04/09/2006) hebben er een zusje bij: Nina (11/02/2008) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
lulleman

Del.icio.us
|
Geplaatst: Ma Mrt 05, 2007 7:50 pm Onderwerp: RE: Alternatieven gezocht |
|
|
Axel en Maxim hadden ook wel eens last van die verstoppingen, om niet altijd van die glycerine suppo's te gebruiken, legde ik ze op het verschoningskussen met een pampertje onder hun poep en stimuleerde ik met mijn pink (met zo'n handschoen aan) en wat luierzalf hun aarsje en het duurde dn meestal niet lang of de harde worsjes kwamen naar buiten. zo hadden we daarna weer tevreden bazekes:o
_________________ De groenten,
Vadere van Axel en Maxim, Sarah en Joey |
|
| Terug naar boven |
|
 |
gyt

Geregistreerd op: 06 Feb 2006 Berichten: 3956 Woonplaats: vlaams brabant
Del.icio.us
|
Geplaatst: Ma Mrt 05, 2007 8:11 pm Onderwerp: RE: Alternatieven gezocht |
|
|
ja, bij Pieter moest ik zelfs gewoon die billetjes wat open houden, en huppekee, daar kwam het soms vanzelf, zonder suppo... Maar wel geen leuke bezigheid... Trouwens, de 'gynecologische houding' helpt ook om te persen, ook voor harde kakjes...
_________________ (meestal) trotse mama van Line (30 aug 2003), Pieter en Lennart (10 okt 2005) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
isarubine

Del.icio.us
|
Geplaatst: Ma Mrt 05, 2007 10:56 pm Onderwerp: RE: Alternatieven gezocht |
|
|
Sommige kids gaan 2 keer op een dag en ander maar een keer in drie dagen , beide zijn normaal en kunnen geen kwaad als het kindje dan natuurlijk pijn krijgt door constipatie is het weer iets anders. Het blijft een zoeken zelfs als je volwassen bent , denk maar : sommige mensen worden winderig van spruiten of ajuin , ik heb van beide geen last. Mijn man moet maar een glaasje fruitsap drinken of hij zit al continu op het toilet , ik kan kilo's appelsienen eten zonder laxerende werking ervan. Ieder verschilt van de ander en zo ook kleine kindjes , maar je moet er maar mee zitten hé. Ik zou toch ook wel koemelkallergie echter niet uistsluiten hoor, dat ze eens soja probeert.
_________________ groetjes,
Isabel;mama van Isaline en Ruben 05-01-2005 en Nicolas 21-11-2007
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|
|
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum
|
Forumcategoriën
Zwangerschap, bevalling en kraamtijd Zorg voor jezelf en je relatie Stel jezelf even voor Infomap Aandacht voor broers en zussen Dagdagelijkse activiteiten Drie tegelijk 0-1 jaar Koffieklets Meetings en Data Opvoeding Veiligheid Gewiste Posts Belangrijke momenten Mannenpraat Samen of apart Opgroeiende drieling en meerlingen van hogere orde Het Grote Meerlingen Fotoboek Engeltjes Puberteit Links Beheerdersmap Te Koop / Gezocht Nieuwsbrieven Huishouden Borstvoeding of Flesvoeding Geldzaken en meerlingen Op reis met een meerling Medische vragen omtrent meerlingen Geboortekaartjes en doopsuiker
Meerlingenbibliotheek
Bezoek onze online meerlingenbibliotheek
Wat te doen bij luizen Hersenvliesontsteking Griep Eczeem Wat te doen bij diarree of buikgriep? Wat te doen bij darmkrampjes? Wat te doen bij astma? Wat te doen bij een allergie? Wat te doen bij verstikking? Wat te doen bij vergiftiging?
Bezoek ook eens Vermageren-lijnen-en-afvallen.org
|
|