| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
Double Trouble

Del.icio.us
|
Geplaatst: Di Jul 01, 2008 12:02 pm Onderwerp: |
|
|
Goed zo!!!

|
|
| Terug naar boven |
|
 |
lutg

Geregistreerd op: 15 Aug 2007 Berichten: 1039 Woonplaats: west-vlaanderen
Del.icio.us
|
Geplaatst: Di Jul 01, 2008 1:32 pm Onderwerp: |
|
|
Ipv van te dreigen met een klets op de poep beloofde Chokotoff altijd vanalles aan zijn dochters! Als ze mooi stil lagen (nooit!) tijdens de monitor, dan gingen ze een pony krijgen (intussen piept hij er niet meer over hoor...).
Doe zo verder hé, Kaya!!!
_________________ Mama van E & M (°14/05/2007)
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Dubbel

Del.icio.us
|
Geplaatst: Wo Jul 02, 2008 1:01 pm Onderwerp: |
|
|
Hoi Kaya,
Altijd leuk hé, een echo! Ik kan daar ook zo van genieten : mijn meisjes op tv zien. Wil ze dan zo graag in mijn armen nemen... nog even geduld (voor mij zijn ze uitgerekend op 7 september) Laatste gewicht was 1kg2 en 1kg3, niet slecht maar nog veel te weinig. Die 3D echo's zijn gewoon fantastisch. Helaas is het moeilijk om de gezichtjes te zien bij tweelingen (ze liggen zo in elkaar verstrengeld) Ik heb één 3D'tje waar ik steeds weer de tranen van in de ogen krijg : je kan zo duidelijk dat gezichtje zien, ongelooflijk. Ze heeft echt papa's mondje en mijn ogen. Ontroerend Ons andere meisjes draait zich steevast weg (is waarschijnlijk wat verlegen ) Op momenten dat ik het zwaar heb (misselijk, slecht slapen, rugpijn....) dan kijk ik even naar de foto en dan ben ik weer helemaal blij!
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
San

Geregistreerd op: 24 Aug 2007 Berichten: 1124 Woonplaats: Sint-Amands (aan de Schelde)
Del.icio.us
|
Geplaatst: Wo Jul 02, 2008 1:07 pm Onderwerp: |
|
|
die 3D dat moet super geweest zijn, hier is dat jammer genoeg nooit gelukt (snif snif). Je bent goed op weg, dus blijven volhouden hé!
|
 |
kaya

Geregistreerd op: 21 Mrt 2008 Berichten: 575 Woonplaats: West-Vlaanderen
Del.icio.us
|
Geplaatst: Wo Jul 02, 2008 2:06 pm Onderwerp: |
|
|
Die 3D is inderdaad fantastisch! Maar het is ook de eerste keer dat we iets moois zagen hoor, meestal is het zoals je zegt dubbel, ze liggen veel te dicht op elkaar of met hun gezicht tegen de buikwand geduwt en dan lukt het niet.
@san: wees gerust: ik hou vol hoor! Ik ga echt voor die 37 weken, ook al klaag en zaag ik veel (ik heb ook niet veel beters te doen... )
_________________ Mama van Lukas en Timon (7 augustus 2008) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
lutg

Geregistreerd op: 15 Aug 2007 Berichten: 1039 Woonplaats: west-vlaanderen
Del.icio.us
|
Geplaatst: Wo Jul 02, 2008 8:19 pm Onderwerp: |
|
|
Wij hadden ook een 3D, maar toen lag er eentje in stuit en eentje in hoofd, dus zagen we het gezichtje van nummerke 1 met een voetje van nummerke 2 tegen geplant.
Pfff, ik heb daar toch even ambetant van gelopen...
Maar allez... ze hebben er niets aan overgehouden!
_________________ Mama van E & M (°14/05/2007)
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|