| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
juftinne

Del.icio.us
|
Geplaatst: Do Jul 02, 2009 7:20 pm Onderwerp: 2 maxi-cosy's + autostoel in Renault Scénic? |
|
|
Hallo,
jullie horen me al aankomen. Heeft er iemand een idee of er twee maxi cosy's en een gewone autostoel in een Renault Scénic kunnen? Mijn man krijgt nieuwe bedrijfswagen, maar nu ik zwanger ben van een tweeling is het wel de bedoeling dat we de drie kindjes achteraan kunnen zetten...
Groetjes!
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
muzemans

Del.icio.us
|
Geplaatst: Vr Jul 03, 2009 8:20 am Onderwerp: |
|
|
|
Ga het eens uitproberen in de garage? Hebben wij ook gedaan, voor we een nieuwe kochten!
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
San

Geregistreerd op: 24 Aug 2007 Berichten: 1221 Woonplaats: Sint-Amands (aan de Schelde)
Del.icio.us
|
Geplaatst: Vr Jul 03, 2009 8:54 am Onderwerp: |
|
|
Ik heb een renault Grand scénic besteld en daar gaan 2 grote autostoelen + een autostoel rang 3 in. Ik weet niet of de scénic even breed is, maar ik zou toch ook even naar de garage rijden, en, indien mogelijkk, zowel de maxicosi's als de stoelen proberen.
In een citroën C4 gaan ze ook in, en dat is ongeveer hetzelfde budget.
|
 |
katreseke

Geregistreerd op: 22 Jan 2007 Berichten: 1134 Woonplaats: Zwitserland
Del.icio.us
|
Geplaatst: Vr Jul 03, 2009 10:19 am Onderwerp: |
|
|
Zoals al gezegd: inderdaad best uitproberen! Echt met de stoel en de maxi-cosi's naar de garage gaan, ofwel alles thuis opmeten en naar de garage gaan. Meet ook eens de stoel apart en dan X3 om te zien of er later ook 3 stoelen naast elkaar in gaan (ze zitten tenslotte niet eeuwig in de maxi-cosi's en stoelen zijn soms toch nog iets breder dan een maxi-cosi).
|
 |
ils

Del.icio.us
|
Geplaatst: Vr Jul 03, 2009 1:27 pm Onderwerp: |
|
|
Idd zelf uittesten in de garage en niet alleen af gaan op het verkoopspraatje.
En vooral ook kijken dat de gordel lang genoeg is om de autostoel te bevestigen.
Toen ik zwanger was van de meisjes zijn wij ook gaan zien voor een nieuwe auto waar 3 autostoelen naast elkaar konden staan.
Bij de Peugeot 807 kon dat wel, maar was de gordel van de middelste stoel te kort om onze autostoel te bevestigen .
We hebben dus een andere wagen genomen...
_________________ Ils, mama van Milo, Marin & Meike
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
katreseke

Geregistreerd op: 22 Jan 2007 Berichten: 1134 Woonplaats: Zwitserland
Del.icio.us
|
Geplaatst: Vr Jul 03, 2009 8:24 pm Onderwerp: |
|
|
En de middelste gordel moet natuurlijk ook een driepuntsgordel zijn. Zo eentje die je als volwassene dus over je schouder en je bekken/buik hebt, geen gewone heupgordel die je enkel over je heupen hebt. Met een ouderwetse heupgordel kan je geen maxi-cosi en geen autostoel vastmaken.
Zal wel geen probleem zijn. Ik neem aan dat de nieuwe auto's tegenwoordig allemaal achteraan 3 volwaardige driepuntsgordels hebben.
|
 |
lutg

Geregistreerd op: 15 Aug 2007 Berichten: 1339 Woonplaats: west-vlaanderen
Del.icio.us
|
Geplaatst: Ma Jul 06, 2009 9:13 pm Onderwerp: |
|
|
Amai, die Peugeot 807 is nochtans een gigantisch grote auto! We hebben er dit weekend nog staan naar kijken bij onze buren.
|
 |
|