| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
Double Trouble

Del.icio.us
|
Geplaatst: Zo Mrt 02, 2008 7:09 pm Onderwerp: |
|
|
Jessie,die groeimelk is inderdaad niet goedkoop! Denk dat ik van de week al overschakel naar volle melk.Ze worden binnen een kleine 2 weken 1 jaar dus dat gaat de zaak ook niet maken he!
|
 |
gyt

Geregistreerd op: 06 Feb 2006 Berichten: 3716 Woonplaats: vlaams brabant
Del.icio.us
|
Geplaatst: Zo Mrt 02, 2008 7:29 pm Onderwerp: |
|
|
de onzen hebben toch nog een jaartje (van hun één jaar tot bijna twee jaar) op groeimelk geleefd, maar dan wel soja (bij een luchtweg-infectie kregen we die aangeraden wegens minder slijmvorming, en ze lustten ze wel dus...). Nu drinken ze ook volle melk, alhoewel we ze moeten mengen met aardbeienmelk. Raar maar alledrie onze kids drinken niet graag melk (Line heeft het nooit gedronken, enkel af en toe eens een fristi of chocolademelk). Yoghurt daarentegen!!! Ze lijken op de papa, die is volgens de overlevering grootgebracht op slappe lauwe koffie (ik weet niet goed wat ik daarvan moet geloven...)
_________________ (meestal) trotse mama van Line (30 aug 2003), Pieter en Lennart (10 okt 2005) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
isarubine

Del.icio.us
|
Geplaatst: Do Mrt 06, 2008 11:41 pm Onderwerp: |
|
|
gyt , ik ken ook een kindje die zijn melk dus uitsluitend als koffie verkeerd drinkt hoor , die doet dat al van zijn 2 jaar! wel deca en met superveel melk . Die lustte dus niks van melk ook geen fristi of chocolademelk en met te zien dat hij koffie lekker vond door er een koekje in te mogen doppen , hebben ze geprobeerd van hem koffie verkeerd te laten drinken. En dat lukte , hij zou er liters van drinken. Hij is nu 8 en op restaurant besteld hij hem steevast een koffie verkeerd!
_________________ groetjes,
Isabel;mama van Isaline en Ruben 05-01-2005 en Nicolas 21-11-2007 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
lutg

Geregistreerd op: 15 Aug 2007 Berichten: 616 Woonplaats: west-vlaanderen
Del.icio.us
|
Geplaatst: Zo Mrt 16, 2008 9:27 pm Onderwerp: |
|
|
Margot drinkt de laatste 2 weken 's morgens en 's avonds ook haar flesje niet meer helemaal op (vaak nog meer dan de helft over). Ze is ook net 10 maanden geworden. Ze krijgt al een tijdje van die granen bij haar melkje 's avonds, maar blijkbaar lust ze dit niet meer.
Vanavond hebben we haar eens van die groeimelk gegeven (zo'n brikpakje uit de blauwe doos) en dat heeft ze zonder pruttelen binnengespeeld.
_________________ Mama van E & M (°14/05/2007)
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
pascale

Del.icio.us
|
Geplaatst: Zo Mrt 16, 2008 9:30 pm Onderwerp: |
|
|
ik had ook zo'n twee kieskeurige meiden.
Zij hebben tot hun drie jaar groeimelk gedronken.
Toen ze naar school gingen ben ik toch overgeschakeld op gewone melk
je kunt niet bezig blijven he
_________________ mama van Silke en Lissa ( 05/09/2003) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
joe

Del.icio.us
|
Geplaatst: Ma Mrt 17, 2008 1:54 pm Onderwerp: |
|
|
Hier drinken ze vanaf hun 1 jaar gewone volle melk. En altijd met volle goesting, 's morgens en 's avonds 250 ml. Jack laat altijd wel een beetje over en dan geeft hij zijn fles aan Billie die ze dankbaar verder opslurpt.
_________________ mama van Roxanne (24/10/1996), Nicolas (07/10/1998) en Jack en Billie (12/09/2006)
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Bibi'ke

Del.icio.us
|
Geplaatst: Do Apr 24, 2008 8:41 pm Onderwerp: |
|
|
Ik heb het probleem van eergisterenavond met Axana... net geen 6 maand.
Flessen van 180ml laat ze 100ml staan omneo 1. Deze avond bijna haar volle 180ml laten staan. (opvolgmelk), ze worden zondag 6 maanden, Axel drinkt dit al een tijdje en de omneo was net op.
Ik dan maar een brikje met vanillesmaak opengedaan, ook niet.
Dan maar een papje gemaakt om te lepelen... 1 lepel en het stond haar niet meer aan.
Iets later is ze in slaap gevallen. Hopelijk slaapt ze de nacht door, want de eerste nacht na het niet eten van haar fles zijn we om 5u kunnen opstaan om eten te geven en dat is echt wel niet de bedoeling.
_________________ mama van Axel & Axana 27/10/'07 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|