| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
lize

Del.icio.us
|
Geplaatst: Do Aug 14, 2008 6:20 pm Onderwerp: vraagje ivm met eerste vaccinatie |
|
|
hoi allemaal! gisteren avond hebben Iben en Febe hun eerste prikjes gekregen. vamorgen heeft Iben zn hele flesje uitgebraakt en hij heeft nu een beetje koorts 38 ook ziet hij er suf uit en is moe . Febe precies minder moe en suf . is dit van de prikjes ? of scheelt er iets anders met Iben ? en hoelang kan Iben er nog last van hebben ? ik heb al 2 Perdolan suppos opgestoken. graag jullie ervaringen ik maak mij mss onnodig zorgen. mvgrt
_________________ Trotse mama van Febe en Iben geboren 24 mei 2OO8 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Bibi'ke

Del.icio.us
|
Geplaatst: Do Aug 14, 2008 7:28 pm Onderwerp: |
|
|
Als ze 's avonds hun prikje hadden gekregen dan kregen ze voor het slapen gaan een perdolan. De dag erna waren ze hier enkel moe van de prikjes...verder geen last.
_________________ mama van Axel & Axana 27/10/'07 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Jipenjanneke

Del.icio.us
|
Geplaatst: Do Aug 14, 2008 7:44 pm Onderwerp: |
|
|
Bij ons had Wouter van de eerste prik ook wat verhoging, was de 2de dag gedaan. Tinne geen last. De tweede prik was het begin van de 'miserie' met Tinne. Om het kort te maken: ze was te klein om het te verteren, blijkbaar had de eerste inenting ook al zware schadde aan haar lever berokkend... Sinds we dat weten geven we hen beiden bij elke inenting homeopathie. Dit zorgt ervoor dat het lichaam de goede stoffen van de inenting wel opneemt, maar de 'slechte stoffen' (waar Tinne dus niet tegen kon, andere gewone baby's hebben er normaal geen problemen mee) weert. Noemen ze ook een ontgifting. Ik sta dus wel achter de inentingen, maar geef ze deze ontgiftingen. Wil niemand mijn mening opdringen, ik weet gewoon wat ik heb meegemaakt, en hoe ik het nu aanpak.
_________________ Ann, Mama van Tinne en Wouter °09-08-07
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
San

Geregistreerd op: 24 Aug 2007 Berichten: 1124 Woonplaats: Sint-Amands (aan de Schelde)
Del.icio.us
|
Geplaatst: Do Aug 14, 2008 8:05 pm Onderwerp: |
|
|
Marnik had altijd koorts na de inspuitingen maar geen braken.
De tweeling nikske last.
Ik zou eventueel toch eens bellen naar de dokter ivm dat braken want kan ook een buikgriep of zo zijn hé!
|
 |
ils

Del.icio.us
|
Geplaatst: Do Aug 14, 2008 8:34 pm Onderwerp: |
|
|
Milo heeft nooit last gehad van zijn inentingen.
Marin en Meike maken meestal wel een beetje koorts, maar moesten niet braken. Na een dag of 2 hebben ze er meestal geen last meer van.
_________________ mama van Milo (16/02/06) en Marin en Meike (13/07/07) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
lutg

Geregistreerd op: 15 Aug 2007 Berichten: 1039 Woonplaats: west-vlaanderen
Del.icio.us
|
Geplaatst: Vr Aug 15, 2008 10:23 pm Onderwerp: |
|
|
Elena en Margot hebben ook telkens last na hun inentingen: moe, huilerig en ook vaak last van krampjes. Braken hebben ze nooit gedaan.
Het kon wel een dag of twee duren (begon telkens pas een volle dag na de inenting - volgens K&G een tegenindicatie, maar volgens ons toch geen toeval, omdat ze het telkens én allebei zitten hadden).
_________________ Mama van E & M (°14/05/2007)
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
limpie

Del.icio.us
|
Geplaatst: Za Aug 16, 2008 8:16 pm Onderwerp: |
|
|
hallo
iemand vertelde me een trucje.
voor je een spuitje laat zetten, ong. een halfuurtje, moet je een perdolan steken, dan hebben ze minder pijn tegen de prik, en ook achteraf
en bij ons is dat dus echt zo geweest,
Roan en Noah hebben geen kick gegeven en achteraf geen last gehad, en anders heb ik geluk gehad dat ze goed reageerde.
ik hoop volgende week donderdag dat ze het evengoed gaan doen.
limpie xxx
_________________ trotse mama van onze twins Noah & Roan( 15/05/2008), stiefmama van Yani(16/01/1999) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|