| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
sundance

Geregistreerd op: 31 Jul 2005 Berichten: 2818 Woonplaats: Deurne bij Antwerpen
Del.icio.us
|
Geplaatst: Ma Jun 25, 2007 11:06 am Onderwerp: |
|
|
Wel erg vind ik!
Ik hoop dat het zich allemaal oplost want het is voor de andere kids ook niet leuk denk ik. Hier bij ons is het ook dikwijls zo bij Axel en Maxim maar dan in mindere mate, niet te vergelijken denk ik want ze weten dat iets niet mag maar doen het juist omdat het niet mag. Opvoeden is wreed moeilijk!!!
_________________ Sunny, mama van:
Joey(06/01/2000) en Sarah (23/04/2002)- Axel en Maxim(03/01/2004)
url=http://www.imageposter.com/uploads/get/483524] [/url]
bestellen bij muzemans |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Kristel

Del.icio.us
|
Geplaatst: Ma Jun 25, 2007 11:53 am Onderwerp: |
|
|
Als het ADHD is is het idd jammer maar gelukkig kan je er iets aan doen.
Ons mama haar oudste pleegzoon neemt de 2, relatine en concertra.
Trouwens Muze, ik stuur je hierover ook nog een PM.
_________________ mama van Dagmar & Greg
19 maart 2003 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
anche

Del.icio.us
|
Geplaatst: Ma Jun 25, 2007 8:05 pm Onderwerp: |
|
|
Hoi,
Ja ik heb er wel van gehoord dat je concentra zou kunnen geven, maar dat moet verschrikkelijk duur zijn omdat het nog niet echt herkend is door de mutaliteiten. Of het moet ondertussen al verandert zijn.
Het is hier ook, kinderen met ADHD zijn gekend om hun argressieve gedrag, enfin echt aggressief is het nu ook weer niet hier. Maar ze proberen hun te weren met kloppen of met pesten.
Het was wel even schrikken toen de diagnose gesteld werd, wou de kinderarts eerst niet geloven, maar toen hij ons een boek liet lezen kwamen al de kenmerken zo bekend voor. boek : "zit stil"
En inderdaad bij het eerste pilleke rilatine was onze Jorn een heel ander kant, zo rustig dat waren wij echt niet gewoon.
Maar het is wel zo Rilatine is heel vlug uitgewerkt. En het ergste is dat hij het zelf ook wel weet, want hij kwam de vrijdag thuis :'mama de pillekes helpen niet meer want de meester vond mij toch wat ruw'. 'Waarom moet ik die dan nog nemen?' En ja geef daar dan maar eens een antwoord op.
Het viel ons al op van in de kleuterklas dat hij een achterstand op alles had, maar ja we dachten zal er wel aan liggen dat hij het lichtsgewicht van de drie was. Hij woog bij de geboorte 1.800kg onze Jochem 2.240kg en ons Kim 2.640kg. Op 35wkn geboren.
Maar ik ga mij zeker toch eens bevragen of Concentra misschien nu ondertussen wel terugbetaalbaar is.
Groetjes Anja
| Kristel schreef: | Als het ADHD is is het idd jammer maar gelukkig kan je er iets aan doen.
Ons mama haar oudste pleegzoon neemt de 2, relatine en concertra.
Trouwens Muze, ik stuur je hierover ook nog een PM. |
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
Kristel

Del.icio.us
|
Geplaatst: Di Jun 26, 2007 10:02 am Onderwerp: |
|
|
Dag Anche,
Ik vraag het deze middag even aan mijn mama en ik laat het je weten, ik weet wel dat zij ook vaak de opmerking geeft dat het ongelofelijk duur is ...
19 maart 2003 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Kristel

Del.icio.us
|
Geplaatst: Di Jun 26, 2007 11:52 am Onderwerp: |
|
|
Concentra : 69 euro
Risperdal : 8.80 euro
En dan heb je nog de Relatine, maar die prijs weet ik niet. De laatste 2 worden dus wel terug betaald, Concentra nog steeds niet. Ons mama komt er geloof ik een maand mee toe.
19 maart 2003 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
anche

Del.icio.us
|
Geplaatst: Di Jun 26, 2007 10:15 pm Onderwerp: |
|
|
HOi,
Relatine kost ongeveer een 6€ en dat voor 20 dagen, dus is toch een groot verschil met concentra. Ik wacht nog een beetje af, want onder het groot verlof krijgt hij zowiezo een mindere dosis of geen, dat hangt een beetje van zijn stemming van de morgend af. Het moment dat hij wakker wordt kan ik zo al aan hem zien hoe hij zal reageren van de hele dag, dat klinkt misschien heel raar maar toch is het wel zo.
Groetjes
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
muzemans

Del.icio.us
|
Geplaatst: Do Jun 28, 2007 7:52 am Onderwerp: |
|
|
awel anche,
ik heb dat ook met ante: ik zeg 's morgens tegen de juf of het een goede dag zal zijn of niet. En ik heb altijd gelijk....
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
|