| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
jakke

Del.icio.us
|
Geplaatst: Zo Jun 24, 2007 10:34 am Onderwerp: |
|
|
ja een fototje willen we wel zien als het je moest lukken.
ik kan wwel voorstellen dat je bang hebt wat gaat komen met die punten,hopelijk zijn ze toch nog een beetje goed hé.
adhd is natuurlijk voor hem heel moeilijk om zijn gedachten er bij te houden,maar met medicatiekunnen ze dat toch goed onder controle houden allé dat dacht ik toch?
wel tof iemand uit korte omgeving ikzelf woon in zonhoven maar ben opgegroeid in hasselt namelijk runkst
hopelijk tot ziens
_________________ mama van rani (3-10-96 ) robby (30-4-98 ) en roy (30-4-98 ) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
anche

Del.icio.us
|
Geplaatst: Zo Jun 24, 2007 10:45 am Onderwerp: |
|
|
Hoi Jakke,
Ja ze krijgen het wel onder controle met Rilatine, maar nu de laatste weken helpt het niet meer zo goed. Hij voelt dat zelf ook wel goed aan.
De dosis was nog maar net verhoogd met pasen.
Ja vind het ook heel tof iemand van de buurt. Wij wonen in Kermt, maar eigenlijk afkomstig van het Genkse.
Ja hopelijk tot ziens
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
muzemans

Del.icio.us
|
Geplaatst: Ma Jun 25, 2007 8:07 am Onderwerp: |
|
|
hé anche,
ik wist niet dat ADHD vaker voorkomt bij meerlingen. Wij hebben er hier één rondlopen van wie we ernstige vermoedens hebben. Volgend schooljaar laten we hem testen.
En al eens gedacht aan concentra? Werkt langduriger dan rilatine, ze nemen gewoon eentje 's morgens. Bij mij op school (ik geef les van 3-6 tso) zijn er een aantal lln met adhad die in hun pubertijd niet meer het gewenste resultaat haalden met rilatine, overgeschakeld op concentra, en dan ging het weer beter....
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
gyt

Geregistreerd op: 06 Feb 2006 Berichten: 3914 Woonplaats: vlaams brabant
Del.icio.us
|
Geplaatst: Ma Jun 25, 2007 8:20 am Onderwerp: |
|
|
muze, meerlingen hebben idd een grotere kans op diverse vormen van ontwikkelingsstoornissen meen ik. Ik heb er ooit eens een artikel over gelezen. Maar zou Alexander ons geen abstracts kunnen bezorgen van het twins-congres, daar waren een heleboel interessante lezingen vond ik.
_________________ (meestal) trotse mama van Line (30 aug 2003), Pieter en Lennart (10 okt 2005) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
muzemans

Del.icio.us
|
Geplaatst: Ma Jun 25, 2007 8:46 am Onderwerp: |
|
|
Lap,
hij zal het dan wel hebben...
Deze morgen oudercontact gehad, en de juf vond het ook een goe gedacht om hem te laten testen. Gisteren had hij (weeral) een moeilijke dag. Alles opschrijven zou te ver leiden, maar omdat hij boos was op mij, heeft hij in mijn gezicht gespuwd.... (en het houd echt niet op!)
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
sundance

Geregistreerd op: 31 Jul 2005 Berichten: 2819 Woonplaats: Deurne bij Antwerpen
Del.icio.us
|
Geplaatst: Ma Jun 25, 2007 9:45 am Onderwerp: |
|
|
oh nee muze, in je gezicht gespuwd!
Amai das wel erg. En beseft hij het dat hij je met zijn gedrag kwetst?
Als je het ventje ziet zou je het niet zeggen he.
_________________ Sunny, mama van:
Joey(06/01/2000) en Sarah (23/04/2002)- Axel en Maxim(03/01/2004)
url=http://www.imageposter.com/uploads/get/483524] [/url]
bestellen bij muzemans |
|
| Terug naar boven |
|
 |
muzemans

Del.icio.us
|
Geplaatst: Ma Jun 25, 2007 11:00 am Onderwerp: |
|
|
|
Dat is het hem net sunny: hij doet iets heel impulsief, en een halve minuut later beseft hij wat hij gedaan heeft, en begint hij hartstochtelijk te huilen omdat hij weet dat het fout was..... Net die impulsiviteit heeft me op het idee gebacht van ADHD....
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
|