| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
sundance

Geregistreerd op: 31 Jul 2005 Berichten: 2817 Woonplaats: Deurne bij Antwerpen
Del.icio.us
|
Geplaatst: Zo Mei 27, 2007 11:59 am Onderwerp: |
|
|
Hier is het een beurtrol om samen met mij naar de winkel te gaan zaterdags. En ze beginnen het al te kennen. Zoals we ook een doorschuifkalender hebben gemaakt. Zo een heel lange strook met daar vakjes in met cijfers tot 31 en als het dan terug op 1 schuift dan weten ze dat ze moeten doorschuiven en dat is makkelijker want daarvoor was er altijd ruzie om bij mama te zitten en nu kunnen ze er niet meer onderuit en ze houden zich daar echt wel aan.
_________________ Sunny, mama van:
Joey(06/01/2000) en Sarah (23/04/2002)- Axel en Maxim(03/01/2004)
url=http://www.imageposter.com/uploads/get/483524] [/url]
bestellen bij muzemans |
|
| Terug naar boven |
|
 |
jakke

Del.icio.us
|
Geplaatst: Zo Mei 27, 2007 1:25 pm Onderwerp: |
|
|
zo zie je bij simpele dingen kun je ze te baas houden
_________________ mama van rani (3-10-96 ) robby (30-4-98 ) en roy (30-4-98 ) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
anche

Del.icio.us
|
Geplaatst: Vr Jun 22, 2007 1:32 am Onderwerp: Onze kinderen altijd samen maar zal veranderen |
|
|
Hoi allemaal,
Ik ben dus Anja mama van een bijna 12-jarige drieling. Zij hebben negen jaar lang bij mekaar in de klas gezeten. Tot vorig jaar ging het goed. Maar dit jaar doen ze niets anders dan ruzie maken. Ons Kim het enigste meisje van de vier kinderen heeft nooit op straf moeten staan, en nu het laatste trimester staat ze regelmatig samen met haar broer Jorn op straf, ze doen niets anders dan ruzie maken en elkaar pesten.
Ben dan ook heel blij dat ze er zelf voor kiezen volgend jaar ieder hun eigen weg te gaan. Ze gaan dus over naar het middelbaar . Onze Jochem gaat naar het atheneum gaan in hasselt, ons kim naar de middenschool want ze wilt graag de kunstrichting uit, en onze Jorn verkiest de school waar onze oudste al naar toe gaat in Herk-de Stad. Ben eens benieuwd hoe het zal verlopen.
Ze maken wel heel veel ruzie, maar ik vermoed dat ze de eerste weken elkaar toch wel zullen missen, vooral onze Jorn rekent altijd op zijn broer en zus, te veel eigenlijk naar mijn zin. Vergat meestal zijn boeken maar dat was niet erg, de anderen hadden het toch wel bij. Dus vanaf volgend schooljaar moet hij zelf verantwoordelijkheid beginnen nemen.
Ik denk dat het voor hun een heel goede keuze zal zijn, ieder zijn eigen vrienden, eigen verhaal bij het thuiskomen enz.
Maar voor mama en papa zal het veel drukker worden, denk alleen nog maar aan de oudercontacten op school. Maar ja dat zullen we er maar bij nemen he.
Groetjes Anja
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
sundance

Geregistreerd op: 31 Jul 2005 Berichten: 2817 Woonplaats: Deurne bij Antwerpen
Del.icio.us
|
Geplaatst: Vr Jun 22, 2007 3:29 pm Onderwerp: |
|
|
Denk wel dat het aanpassen zal zijn voor hen in het begin maar misschien beseffen ze dan wel dat ze elkaar missen en gaan ze misschien minder ruzie maken als ze thuis komen.
Hou ons in ieder geval op de hoogte, zo leren we nog bij voor in de toekomst
_________________ Sunny, mama van:
Joey(06/01/2000) en Sarah (23/04/2002)- Axel en Maxim(03/01/2004)
url=http://www.imageposter.com/uploads/get/483524] [/url]
bestellen bij muzemans |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Kristel

Del.icio.us
|
Geplaatst: Vr Jun 22, 2007 3:39 pm Onderwerp: |
|
|
Ja het zal idd een hele aanpassing zijn maar volgens mij ook geen slechte.
Dat ze leren vanaf nu zelf hun verantwoordelijkheid te nemen en niet meer op broer of zus kunnen rekenen is zeker geen slechte zaak!!
Ik ben eens benieuwd hoe het gaat lopen
_________________ mama van Dagmar & Greg
19 maart 2003 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
jakke

Del.icio.us
|
Geplaatst: Vr Jun 22, 2007 4:48 pm Onderwerp: |
|
|
zeg anche waar woon je dan? allé ik vermoed ergens in limburg als er naar hasselt gaan en naar herk de stad
_________________ mama van rani (3-10-96 ) robby (30-4-98 ) en roy (30-4-98 ) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
anche

Del.icio.us
|
Geplaatst: Zo Jun 24, 2007 10:22 am Onderwerp: |
|
|
Hoi,
Ja ik woon in het Hasseltse. En ik ben heel benieuwd woensdag moeten we naar de proclamatie gaan. Ieder jaar weer opnieuw hoop ik dat ze alle drie mogen overgaan. Onze Jorn heeft het dit jaar niet zo goed gedaan vandaar dat ik toch met de vraag zit hoe het zal aflopen.
Hij was het lichtgewicht van de drie en toch een beetje ons zorgenkindje. Hij heeft ook ADHD vooral veel concentratieproblemen. Dat zou regelmatig voorkomen bij meerlingen.
Ons Kim begint haar nu al te bedenken of ze wel alleen naar een andere school wilt gaan, ze wilt toch liever bij Jochem zijn. Jochem is bij ons de leider en is echt een plantrekker. Ook beetje een matchooke Ik zal eens proberen of ik ook een foto van hun kan doorsturen.
Ale van de vier kinderen dan, want onze Robin is ook al een echte puber. Hij wordt er 15 in augustus.
Groetjes
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
|