| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
L

Geregistreerd op: 22 Dec 2006 Berichten: 622 Woonplaats: affligem - vlaams brabant
Del.icio.us
|
Geplaatst: Di Jan 29, 2008 7:29 am Onderwerp: |
|
|
hier is t ook nog ver van ons bed show, maar k denk dat er bij ons ook maar een kleuterklasje is dus geen optie op dat gebied (allé, als we ze naar de school gaan sturen waarover we voorlopig nadenken)
en dan zien we nog wel later, in t lager zijn er verschillende klasjes. t zal er dan vanaf hangen hoe ze tegenover elkaar staan en hoeveel vrijheid ze van elkaar krijgen... k bedoel als je merkt dat de ene de andere domineert is t miscshien niet slecht om ze op latere leeftijd (lagere school) uit elkaar te halen, zodat ze beiden kunnen ontwikkelen op hun eigen manier!
|
 |
muzemans

Del.icio.us
|
Geplaatst: Di Jan 29, 2008 9:43 am Onderwerp: |
|
|
|
Bij ons is niet echt 1 dominant, is heel wisselend, en ze hebben hun eigen evenwicht, ik kom er meestal niet tussen, want dan keert het zich tegen mij. Ik zou ze vooral apart steken, om hun fratsen in te tomen, en het iets gemakkelijker te maken voor de juf...
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
isarubine

Del.icio.us
|
Geplaatst: Di Jan 29, 2008 10:15 pm Onderwerp: |
|
|
hier zitten ze ook samen en de juf zegt dat dit waarschijnlijk nooit problemen zal opleveren want ze spelen meer niet met elkaar dan met elkaar . Zelfs als 1 van de twee er niet is door ziekte, laat de ander het niet merken dat hij of zij er niet is .
_________________ groetjes,
Isabel;mama van Isaline en Ruben 05-01-2005 en Nicolas 21-11-2007
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|