| |

sundance's blog Isarubines blog San's blog L's blog gyt's blog muze's blog twinneke's blog katreseke's blog Kristel's blog pedro's blog
|
|
|
| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
chokotoff

Del.icio.us
|
Geplaatst: Zo Jan 27, 2008 6:55 pm Onderwerp: |
|
|
|
@ Lulleman: tevreden met Lars Boom als wereldkampioen?
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
lulleman

Del.icio.us
|
Geplaatst: Zo Jan 27, 2008 7:30 pm Onderwerp: |
|
|
Ja toch wel, en dat als rasechte Wellens Fan!
Het is iemand geworden die zich het hele seizoen al in de kijker heeft gezet. Een sympathieke, eerlijke kerel (ook volgens mijn pa die er vorige week in Hoogerheide nog een praatje mee gemaakt heeft) naar mijn mening. Moest het een Gadret of die onbekende Italiaan geweest zijn was ik zeker niet tevreden.
Alleen spijtig van Wellens door die val (weeral), hopelijk heeft hij de rest van het seizoen er geen last meer van.
Van mij had natuurlijk ook Sven mogen winnen.
Maar ale in het algemeen een tof podium.
Weetje: De eerste meeting in Wechelterzande (2006) was ik daar juist vanuit mijn ooghoek naar het WK aan het kijken. Kunt ge da geloven? Is het WK kiezen ze toch juist dat weekend voor een meeting te doen zeker?
Maar toch heb ik er geen spijt van want ik heb er leuke mensen leren kennen.
_________________ De groenten,
Vadere van Axel en Maxim, Sarah en Joey |
|
| Terug naar boven |
|
 |
chokotoff

Del.icio.us
|
Geplaatst: Ma Jan 28, 2008 1:30 pm Onderwerp: |
|
|
Hier wordt de agenda meestal aangepast hoor aan 't voetbal. Lut is meestal perfect op de hoogte wanneer dat ik weg moet en voorlopig is dat nog niet problematisch geweest. Voor het veldrijden doe ik echter niet moeilijk, ben geen zo'n wielerfanaat (al zal ik wel kijken als ik kan). Het zou trouwens te gek worden als we al onze plannen zouden moeten aanpassen aan 't voetbal, de wielersport, het tennis, snooker, darts en f1.
Nu ik kan wel begrijpen dat het als liefhebber van de wielersport balen is dat je dan maar met een half oog kon kijken.
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
|
|
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum
|
Forumcategoriën
Zwangerschap, bevalling en kraamtijd Zorg voor jezelf en je relatie Stel jezelf even voor Infomap Aandacht voor broers en zussen Dagdagelijkse activiteiten Drie tegelijk 0-1 jaar Koffieklets Meetings en Data Opvoeding Veiligheid Gewiste Posts Belangrijke momenten Mannenpraat Samen of apart Opgroeiende drieling en meerlingen van hogere orde Het Grote Meerlingen Fotoboek Engeltjes Puberteit Links Beheerdersmap Te Koop / Gezocht Nieuwsbrieven Huishouden Borstvoeding of Flesvoeding Geldzaken en meerlingen Op reis met een meerling Medische vragen omtrent meerlingen Geboortekaartjes en doopsuiker
Meerlingenbibliotheek
Bezoek onze online meerlingenbibliotheek
Wat te doen bij luizen Hersenvliesontsteking Griep Eczeem Wat te doen bij diarree of buikgriep? Wat te doen bij darmkrampjes? Wat te doen bij astma? Wat te doen bij een allergie? Wat te doen bij verstikking? Wat te doen bij vergiftiging?
Bezoek ook eens Vermageren-lijnen-en-afvallen.org
|
|