| |

sundance's blog Isarubines blog San's blog L's blog gyt's blog muze's blog twinneke's blog katreseke's blog Kristel's blog pedro's blog
|
|
|
| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
lina

Geregistreerd op: 08 Dec 2007 Berichten: 287 Woonplaats: vlaams-brabant
Del.icio.us
|
Geplaatst: Zo Okt 05, 2008 1:56 pm Onderwerp: |
|
|
|
hoi, ik heb geen ervaring met de combinatie; Ik geef borstvoeding en ik kan je verzekeren dat het zwaar is en heb dus alle begrip voor je keuze als je al een kindje hebt. Ik denk ook niet dat je er commentaar op zal krijgen. Integendeel, je wil ze toch zoveel mogelijk borstvoeding geven als voor jou haalbaar is! Maargoed, trek je niet teveel aan van wat anderen denken. Ik wou eigenlijk gewoon zeggen dat je er rekening mee moet houden dat je misschien zal moeten kolven in het begin. Ik ben ingeleid op 37 weken. Op zich een mooie zwangerschapsduur voor een tweeling maar toch heeft het lang geduurd voor ik ze aan de borst had omdat ze met hun 2,5kg nog niet sterk genoeg waren om aan de borst te drinken. Ik had me helemaal niet verwacht aan dat kolven en dacht dat ik mijn kindjes meteen ging kn aanleggen aangezien ze niet 'prematuur' waren, in theorie dan.Ik heb het geluk gehad dat het kolven vlot ging bij mij (blijkbaar is dat niet zo vanzelfsprekend). Veel succes!
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
mia

Del.icio.us
|
Geplaatst: Zo Okt 05, 2008 4:28 pm Onderwerp: kolftoestel |
|
|
O ja,
nog een (voor mij toch) gouden tip:
haal een elektrisch kolftoestel in huis, liefst ééntje waarmee je van beide borsten tegelijk kan kolven. Super handig!