| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
kaya

Geregistreerd op: 21 Mrt 2008 Berichten: 575 Woonplaats: West-Vlaanderen
Del.icio.us
|
Geplaatst: Do Sep 11, 2008 8:25 pm Onderwerp: |
|
|
Ik zit sinds vandaag aan de eerste
Nog 9 te gaan
_________________ Mama van Lukas en Timon (7 augustus 2008) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
wim&sarah

Del.icio.us
|
Geplaatst: Vr Sep 12, 2008 8:43 am Onderwerp: |
|
|
@san, wij eigenlijk ook nie, ze eten gewoon véél meer dan we van hen gewend zijn.. ze zijn gister naar de creche geweest en ze hebben daar met 2 de fruitpap voor 3 opgegeten , da ander kindje heeft moeten wachten, den duts...
@kaya, het gaat veel vlugger dan je denkt ze, hier het gevoel alsof ik nog maar sinds kort bevallen ben en ze worden volgende week al 6 maand..
groetjes
_________________ trotse mama van Winter en Niene 18/03/08 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Vlinderelf

Del.icio.us
|
Geplaatst: Vr Sep 12, 2008 9:24 am Onderwerp: |
|
|
Snel gaat het zeker!!!
_________________ Mama van Ella & Yane °23/01/08
(Yane stierf op 9 februari aan een hartafwijking) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
San

Geregistreerd op: 24 Aug 2007 Berichten: 1124 Woonplaats: Sint-Amands (aan de Schelde)
Del.icio.us
|
Geplaatst: Vr Sep 12, 2008 9:26 am Onderwerp: |
|
|
@ Sarah, die van ons hebben gisteren ook weer goed hun best gedaan zene. Daar gaan tegenwoordig 5 (!) stukken fruit in (gisteren 2 peren, 1 appel, 2 bananen), en 3 koeken, en dan komen ze nog niet toe. Dure vogels! Vanmorgen stonden ze daar weer om 6 uur. Ik hoop dat die groeispurt rap voorbij is en ze weer normaal tot half acht slapen!
Heel leuk als je 's morgens moet gaan werken en dan nog een uur ligt te koekeloeren omdat meneer en meneer grote honger hebben.
gisteren met hen naar de school gegaan om onze Marnik op te pikken - het was toch keigoe weer dus wij met de buggy. De mama's daar verschoten zich een bult toen ze onze 2 beren zagen! Er was iemand met een kindje dat een week later geboren is - is ook een vriendin van ons - en die weegt anderhalve kilo minder en is 6 centimeter kleiner. Om maar te zeggen
|
 |
|