| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
sacatje

Del.icio.us
|
Geplaatst: Di Sep 02, 2008 11:00 am Onderwerp: verminderde beweging kindjes op 23-24 weken |
|
|
ik ben vorige week in spoed naar het ziekenhuis mogen gaan omwille van voorweeën (in mijn blog lees je het hele verhaal) en een licht opening die zich vormde. Ik ben door de arts onmiddellijk op platte rust gezet en dan moet nu magnesium bijnemen om de baarmoeder te ontspannen. Tot gisteren waren beide kindjes heel actief, maar sindsdien voel ik ze haast niet meer. In de afgelopen 12u voel ik ze eigenlijk niet. In het begin maakte ik me geen zorgen, vooral omdat ze de dagen ervoor zo actief waren. Ik dacht dat ze misschien moe waren, maar ondertussen dateert de laatste echt voelbare stamp/duw van gisterenavond rond 22u
We zijn nu middag, maar ik voel ze nog steeds niet zoals gisteren en afgelopen weekend...
Moet ik mij zorgen maken of is dit normaal? Ik ben sinds vorige week wel ongelooflijk bang om één van beide of allebei te verliezen (omdat ze absoluut nog niet rijp zijn om geborgen te worden)
|
 |
Vlinderelf

Del.icio.us
|
Geplaatst: Di Sep 02, 2008 11:09 am Onderwerp: |
|
|
Dat kan wel hoor dat je ze eens een dag of zelfs enkele dagen minder of niet voelt. Zeker zo rond die periode kan dat wel.
Maar als je te ongerust bent bel je best eens naar je gyn. Alleen om gerustgesteld te zijn... Stress en ongerustheid is zeker niet goed.
Beter eens te veel bellen dan te weinig...
_________________ Mama van Ella & Yane °23/01/08
(Yane stierf op 9 februari aan een hartafwijking) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
isarubine

Del.icio.us
|
Geplaatst: Di Sep 02, 2008 11:11 am Onderwerp: |
|
|
Voel je ze nog maar vermindert of voel je ze helemaal niet . Bij het laatste zou ik toch naar de materniteit trekken hoor , meestal is het gewoon omdat ze zich hebben naar je rug gedraaid en dan voel je hun stampen eigenlijk niet zo goed of zelfs niet terwijl ze eigenlijk gewoon even actief zijn als anders .