| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
muzemans

Del.icio.us
|
Geplaatst: Zo Aug 31, 2008 7:40 pm Onderwerp: |
|
|
|
als de huid open ligt: eosine, maakt de wondjes dicht en dan een laag inotyol erop! Ziet er niet uit, je krijgt een roos bruine troep, maar werkt fantastisch!
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
San

Geregistreerd op: 24 Aug 2007 Berichten: 1124 Woonplaats: Sint-Amands (aan de Schelde)
Del.icio.us
|
Geplaatst: Zo Aug 31, 2008 8:16 pm Onderwerp: |
|
|
Lina, absoluut geen probleem. Wij gebruiken die zelfs voor brandwonden, open wonden, andere problemen. En hij is super voor zere billetjes. Een echte dikke zinkzalf, die je daarna nooit van je handen krijgt en zo lekker stinkt.
|
 |
Double Trouble

Del.icio.us
|
Geplaatst: Ma Sep 01, 2008 8:39 am Onderwerp: |
|
|
Hier ook steeds inotiol,helpt als de beste!

|
|
| Terug naar boven |
|
 |
mia

Del.icio.us
|
Geplaatst: Ma Sep 01, 2008 11:43 am Onderwerp: |
|
|
Thomas' billetjes lagen laatst bij zijn diarree ook open, en de kinderarts zei dat eosine nog het best van al is. Ik had er heel de tijd daktozin aangesmeerd (wat bij Hannah nochtans altijd goed werkt, en zij is daar zeer gevoelig aan) maar 't ging niet weg. Een dagje eosine en 't was al bijna volledig genezen.
_________________ mama van Hannah en Thomas (5 augustus 2007) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
ChristelDepaepe

Del.icio.us
|
Geplaatst: Ma Sep 01, 2008 5:34 pm Onderwerp: |
|
|
Ik gebruik altijd gewoon vaseline. Als ze eens rood staan is het 's anderendaags direct weg.
_________________ Christel, mama van Ferre & Aaron ° 2 mei 2008
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
isarubine

Del.icio.us
|
Geplaatst: Di Sep 02, 2008 11:24 am Onderwerp: |
|
|
eosine droogt gewoon de huid uit waardoor open , vochtige wondjes beter de kans krijgen om te genezen. Een dikke laag daktozin erbovenop of inotyol zorgt ervoor dat de huidregeneratie versnelt en bacteriën worden geweerd en het zorgt ook voor een dikke fysieke barriere tegen urine en stoelgang waardoor die niet meer de huid verder kunnen aantasten . Dus bij gesloten wonden : gewoon zalf aanbrengen , bij open wonden eerst eosine dan zalf.
_________________ groetjes,
Isabel;mama van Isaline en Ruben 05-01-2005 en Nicolas 21-11-2007
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
gyt

Geregistreerd op: 06 Feb 2006 Berichten: 3914 Woonplaats: vlaams brabant
Del.icio.us
|
Geplaatst: Di Sep 02, 2008 7:37 pm Onderwerp: |
|
|
voila, zoals vaak is isa me voor geweest (met een antwoord dat vollediger was dan ik van plan was te geven...)
Voor de 'gewone roodheid' was ik supertevreden van de mustela voor rode billen (zodra ik iets roods zag: hup mustela, en bij de jongens heb ik nooit problemen gehad).
_________________ (meestal) trotse mama van Line (30 aug 2003), Pieter en Lennart (10 okt 2005) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|