| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
wim&sarah

Del.icio.us
|
Geplaatst: Do Aug 28, 2008 8:53 am Onderwerp: extreem mama-hangerig.. |
|
|
sinds enkele dagenis Winter extreem gehecht aan mama, alstie mij efkes niet ziet ist direct al boel..
nu ben ik altijd wel in de omgeving ma k sta er nu ook nie constant naast e.. iemand tips om dit eventueel te verhelpen of verdwijnt dit gewoon en is het nu efkes uitzweten?
groetjes
_________________ trotse mama van Winter en Niene 18/03/08 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Kristel

Del.icio.us
|
Geplaatst: Do Aug 28, 2008 9:20 am Onderwerp: |
|
|
verlatings angst, dat hebben ze allemaal, dat beterd wel, als je je stem laat horen dan weten ze al dat je er bent, dat helpt soms ook.
_________________ mama van Dagmar & Greg
19 maart 2003 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Vlinderelf

Del.icio.us
|
Geplaatst: Do Aug 28, 2008 10:15 am Onderwerp: |
|
|
Toch niet makkelijk vind ik. Ella heeft sommige dagen ook extreme verlatingsangst. Dan heeft Yves haar op schoot en ik zit er gewoon naast en die brult de hele wereld bij elkaar. Als ik haar op mijn schoot neem, stopt ze...
Bij de om heeft ze er enorm last van: vorige week heeft ze er 2 dagen gehuild (ze gaat nog maar 2 dagen...), weigert ze te eten en op den duur valt ze in slaap met het deken over haar hoofd getrokken alsof ze haar wil afsluiten van de wereld... Dat doet ze thuis echt niet.
Deze week heb ik haar 3 halve dagen na elkaar laten gaan (straks nog es) en ze is al iets rustiger. Het is de enige manier om het te leren, denk ik: mama gaat weg, maar komt altijd terug.
Het schijnt dat kiekeboespelletjes ook een beetje helpen om dat te leren.
_________________ Mama van Ella & Yane °23/01/08
(Yane stierf op 9 februari aan een hartafwijking) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Double Trouble

Del.icio.us
|
Geplaatst: Do Aug 28, 2008 11:26 am Onderwerp: |
|
|
Ik wil je niet ontmoedigen maar ze zijn hier nu al bijna 18 maanden en hebben het nog steeds!!! Mama mag de kamer niet uitgaan of het is concert! Ze hebben dit alleen bij ons thuis. Als we ergens anders zijn doen ze dit niet! Tja blijven negeren en gewoon je ding doen, ik probeer dat ook nog steeds

|
|
| Terug naar boven |
|
 |
gyt

Geregistreerd op: 06 Feb 2006 Berichten: 4113 Woonplaats: vlaams brabant
Del.icio.us
|
Geplaatst: Do Aug 28, 2008 12:00 pm Onderwerp: |
|
|
als ze zo heel klein waren en daar last van hadden, dan zette ik ze nogal eens in de relax, en nam ze dan mee naar waar ik bezig was (niet voor 2 minuutjes natuurlijk). Vooral de bureau (ja ja, achter de pc, hier bezig ) was een succes... van dat gezoem vielen ze meteen in slaap.
_________________ (meestal) trotse mama van Line (30 aug 2003), Pieter en Lennart (10 okt 2005) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
ils

Del.icio.us
|
Geplaatst: Do Aug 28, 2008 9:04 pm Onderwerp: |
|
|
Tja, ze moeten het idd leren dat mama weggaat, maar ook wel terugkomt.
Soms helpt het wel als ze je stem horen. Ik ben heel vaak liedjes aan het zingen als ze me niet zien.
_________________ mama van Milo (16/02/06) en Marin en Meike (13/07/07) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
San

Geregistreerd op: 24 Aug 2007 Berichten: 1301 Woonplaats: Sint-Amands (aan de Schelde)
Del.icio.us
|
Geplaatst: Vr Aug 29, 2008 8:53 am Onderwerp: |
|
|
ik rammel altijd extra hard met potten en deuren
|
 |
|