Citytrip? Weekendje weg? Google Trouwen? Bruiloft organiseren?

Meerlingen & Tweelingen Blogs
sundance's blog
Isarubines blog
San's blog
L's blog
gyt's blog
muze's blog
katreseke's blog
twinneke's blog
pedro's blog
Jipenjanneke's blog

Het forum voor en door meerlingenouders! Meerlingen.org
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken 
 InloggenInloggen 
BlogsBlogs     ProfielProfiel 

Nieuw leven op de aardbol!!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Meerlingen.org Forumindex -> Belangrijke momenten
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
sundance

Site Admin

Del.icio.us
BerichtGeplaatst: Zo Jul 13, 2008 6:55 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Ook Lina is bevallen, zie hier haar berichtje:

dag sundance,

een snel berichtje om te laten weten dat mijn man en ik de trotse ouders geworden zijn van twee flinke zonen

Klaas, 2510g 48cm en Wannes, 2520g en 49cm
Ze zijn op 7 juli geboren. De bevalling is ingeleid en heel vlot verlopen. De jongens zien er niet alleen heel verschillend uit. Ze hebben ook hun heel eigen karaktertje!
We stellen het allemaal goed en zijn samen thuis. Het is heel druk en vermoeiend dus ik zal weinig te zien zijn op het forum de komende weken. Veel groetjes en bedankt allemaal voor jullie steun tijdens de zwangerschap. Ik plaats niet graag foto's op het internet dus dat ga ik dan ook hier niet doen. Ik hoop dat jullie begrip hebben voor die keuze.

groetjes
Lina, de papa en de jongens !
bestellen bij muzemans
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Blog Website bekijken MSN Messenger
sundance

Site Admin

Del.icio.us
BerichtGeplaatst: Ma Jul 14, 2008 3:20 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Eligui is ook bevallen, ziehier hun berichtje:

Hey,

Onze dochters zijn geboren op 8 juli in Gent (38w5d). Doorheen de zwangerschap hebben we dankbaar gebruik gemaakt van jullie site. Een pluim hiervoor

De bevalling is zeer vlot verlopen. Enkele lichte contracties rond 3h 's nachts, gevolgd door regelmatige contracties tegen 5h. Omstreeks 6h45 was het tijd om naar het ziekenhuis te vertrekken. Daar aangekomen was er reeds 2 cm opening. Eerst werd geprobeerd om de weeën op te vangen zonder epidurale, maar na 3h werd die wel geplaatst (vooral veiliger bij een tweeling aldus het ziekenhuis).

Om 11h45 werden we naar het verloskwartier gebracht waar Alba María om 12h01 geboren werd (na knip). 5 min later was Jasmine daar. De arbeid heeft dus hoop en al slechts 6h geduurd. De gewichtjes van beiden zijn 2.7 kg.

Onze dochters zien er prachtig uit, maar we weten nog steeds niet of ze 1-eiïg of 2-eiïg zijn. Placenta('s?) werden opgestuurd voor verder onderzoek. Is eigenlijk maar een detail, belangrijker is dat ze gezond zijn.

Groetjes

Eli & Gui

Vanwege ons hele team en Alexander wensen we jullie proficiat met de geboorte van jullie meisjes. We wensen jullie nog veel fantastische momenten toe.
bestellen bij muzemans
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Blog Website bekijken MSN Messenger
sundance

Site Admin

Del.icio.us
BerichtGeplaatst: Do Jul 24, 2008 11:48 am    Onderwerp: Reageren met citaat

Het berichtje dat El-Jo bevallen is:

Even een kort berichtje (jammergenoeg geen internet in het ziekenhuis)

Woensdagmiddag is wegens zwangerschapsvergiftiging bij Ellen de bevalling in gang gezet,
en nauwelijks vijf uur later was het zover,
en kwamen Nore en Elena te voorschijn,
ze wegen respectievelijk 2,1 en 1,9 kg
en stellen het, net als de mama, heel erg goed!

tot binnenkort!

fiere papa jonathan

Vanwege ons hele team en Alexander wensen we jullie een dikke proficiat toe!
bestellen bij muzemans
Terug naar boven
sundance

Site Admin

Del.icio.us
BerichtGeplaatst: Ma Jul 28, 2008 2:43 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

mo-tanja werden vroeger dan verwacht ook trotse ouders. Hier hun bericht.

hallo ik wou jullie laten meegenieten van ons geluk, op 19 juli zijn wij trotse ouders geworden van amin en anis en wij zijn supercontent!
amin woog 1.150gram en 40 cm en anis 1.950gram en 44 cm maar ze stellen het allbei supergoed.
de kleinste is eigenlijk sterker da zen grote broer, de grootste heeft in het begin aan de beademing gelegen terwijl de kleinste alléén maar de voeding langs de neus krijgt toegedient.
nu zijn we een week verder en anis is al enkele dage van de beademing af en vandaag mag de catheder uit zen naveltje.
amin zen catheder mag er ook uit vandaag dus we zien elke keer minder enminder draadjesdat vinden wij super fijn.
dikke kusjes van een fiere mama en van haar minitwins!

Namens ons hele team en Alexander wensen we jullie veel plezier en leuke tijden toe.
bestellen bij muzemans
Terug naar boven
sundance

Site Admin

Del.icio.us
BerichtGeplaatst: Vr Aug 08, 2008 7:09 am    Onderwerp: Reageren met citaat

Daarnet kreeg ik een zeer leuk smsje van Kaya.
Kaya en haar partner werden gisterenmorgend de trotse ouders van Lukas en Timon. Ze wegen ongeveer 2,300 beiden en moeten nog even in de couveuse maar doen het goed. De bevalling was vreselijk maar de details volgen nog.

Vanwege het hele team en Alexander wensen we hen proficiat en veel leuke momenten toe!
bestellen bij muzemans
Terug naar boven
muzemans

verlorengeval

Del.icio.us
BerichtGeplaatst: Za Aug 09, 2008 7:24 am    Onderwerp: Reageren met citaat

Nog nieuws: van Dubbel
Groot nieuws! Gisteren (7 auguszijn mijn meisjes, toch wel wat onverwacht, geboren! 'k Moest op controle. Bleek Mila haar navelstreng 5 maal rond de nek gedraaid te hebben en Alix lag ook héél laag met de navelstreng onder de poep. Gyn besloot me aan de monitor te hangen en daar zagen we dat ik toch serieuse contracties had en dat deze de hartslagjes van mijn meisjes deden kelderen. Resultaat = 2 uur later was ik mama. De ks is heel goed verlopen. Heb echt geen pijn gehad. Alix woog 2kg150 en mat 45cm. ons Mila'tje 2kg140 voor 41,5cm. Goed nieuws ook voor de voetjes. Deze zouden volledig het gevolg zijn van een verkeerde positie in de baarmoeder en zijn dus makkelijk met wat kiné op te lossen. Mijn meisjes liggen op neonatale verzorging maar zijn sinds vandaag al niet meer in de couveuse. Mijn man en ik zijn de trotste ouders ter wereld op dit moment!
Vanwege het hele meerlingen.org team en alexander wensen we hen proficiat!!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Blog Website bekijken
sundance

Site Admin

Del.icio.us
BerichtGeplaatst: Ma Aug 11, 2008 5:37 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Neske heeft zonet gesmsd dat zij en haar man fiere ouders zijn geworden van twee knappe dochters: Phaedra, 2.950kg en 48 cm, en Chloe, 1,640 kg en 43 cm.

Ze zijn een beetje geschrokken van het grote verschil maar ze stellen het allebei zeer goed!

Proficiat van het hele team en Alexander!
bestellen bij muzemans
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Meerlingen.org Forumindex -> Belangrijke momenten Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Pagina 6 van 8

Ga naar: