| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
Jessie

Geregistreerd op: 31 Jul 2005 Berichten: 1645 Woonplaats: Herent - Vlaams Brabant
Del.icio.us
|
Geplaatst: Ma Aug 13, 2007 7:14 am Onderwerp: |
|
|
Koni, ik denk dat het van ziekenhuis tot ziekenhuis afhankelijk is.
Aangezien je in het UZ in Leuven bent bevallen, lijkt het me dat zij daat iets beter tegenover staan.
Ik ben in het H Hart bevallen en de echte prematuurtjes liggen apart. de andere, waar Kaat en Tess 1 nachtje hebben gelegen, daar kan je makkelijk achter het glas kijken.
Mama's en papa's mogen alleen binnen, maar ik denk dat grote broers of zussen dat dan ook wel mogen.
Wie is de professor of arts bij jullie in het UZ?
_________________ Jessie - mama van Kaat en Tess - "mijn 2 engeltjes" (07/09/05) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Kristel

Del.icio.us
|
Geplaatst: Ma Aug 13, 2007 6:04 pm Onderwerp: |
|
|
Hey lolibri !! Welkom terug, je de kids zijn idd al groot geworden !! Zeg we missen je op de meetings hoor
_________________ mama van Dagmar & Greg
19 maart 2003 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
bie

Del.icio.us
|
Geplaatst: Vr Jul 04, 2008 10:05 am Onderwerp: bezoek neonatologie |
|
|
Hallo,
Ben wat op mijn teentjes getrapt door wat lolybri zei over de aparte gang van de neonatologie waar de 'erge' gevallen liggen.
Mijn zoontjes hebben allebei op de afdeling 'erge' gevallen gelegen. Mijn ene zoon zelfs een lange tijd omdat hij ziek was. Maar ik vond toen niet dat hij een 'erg geval' was. Hij was inderdaad erg ziek en had intensieve zorg nodig, maar hij was en is bovenal mijn lieve zoon!
Ouders van een kindje op intensieve neo zien hun kindje niet als erg geval, maar als hun zoontje of dochtertje, hoe ziek of jong ze ook mogen zijn.
Dat moest me toch even van het hart.
groetjes,
Bie
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
isarubine

Del.icio.us
|
Geplaatst: Za Jul 05, 2008 10:35 pm Onderwerp: |
|
|
ik denk niet dat lolibri het zo bedoelt heeft hoor, soms leest iets erger dan het bedoeld is. Voor mensen die zoals jij het moeten meemaken hebben klinkt zoiets natuurlijk als een messteek.
In het ziekenhuis kunnen wij die terminologie soms ook gebruiken en met de erge bedoelen we gewoon de patiënten die er het ergst aan toe zijn , ziek zijn en dus de meeste zorgen nodig hebben . Maar die zorgen worden met heel veel liefde gegeven hoor , het klinkt alleen niet zo correct hé. Ik begrijp je reactie wel hoor .
_________________ groetjes,
Isabel;mama van Isaline en Ruben 05-01-2005 en Nicolas 21-11-2007
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
lolybri

Geregistreerd op: 31 Jul 2005 Berichten: 177 Woonplaats: Blankenberge
Del.icio.us
|
Geplaatst: Ma Jul 07, 2008 2:37 pm Onderwerp: |
|
|
Bie,
Mocht ik je 'gekwetst' hebben, het was de bedoeling niet hoor. Ik bedoel, zoals isarubine het al zei, de kindjes die meer zorg nodig hebben liggen op de neonatale maar iets verder op de afdeling.. er wordt zowieso onderscheid gemaakt in kindjes die mee kunnen of die heel veel zorg nodig hebben. Eén van mijn kindjes lag ook op neonatale maar was helemaal niet zo erg aan toe , maar toch voldoende om extra zorg te krijgen
Bedankt isarubine je kent me nog, ik ben de laatste persoon die iemand zou willen kwetsen!!
groetjes
_________________ Mama van Lore (04/04/00) Lynn en Britt (08/05/02)
Jan en ikke
Lynn Lore Britt 17/05/07 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
muzemans

Del.icio.us
|
Geplaatst: Ma Jul 07, 2008 3:16 pm Onderwerp: |
|
|
|
Daar is ze terug! Hoe gaat het er nog mee?
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
|