| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
sandrita

Del.icio.us
|
Geplaatst: Do Jun 05, 2008 10:34 am Onderwerp: |
|
|
ja pascal stel u voor dan heeft ze mijn record wel verbroken he met de meeste kindjes
en gyt bij ons is het ook zonder technische snufjes voel mij der oms wel ambetant door omdat mijn schoonzus al zo lang aan het proberen is en al 5 miskramen heeft gehad ook met ivf
_________________ hey ik ben een mama van 3 dochters en een 2ling victor en fernando
hh
  |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Kristel

Del.icio.us
|
Geplaatst: Do Jun 05, 2008 11:18 am Onderwerp: |
|
|
Ja voila Muze, nu hebben we de verklaring van het sterke geslacht
_________________ mama van Dagmar & Greg
19 maart 2003 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
jakke

Del.icio.us
|
Geplaatst: Do Jun 05, 2008 12:31 pm Onderwerp: |
|
|
euh weermanneke zijn tweelingzus heeft ook 3 kinderen gekregen gewoon van eens een dagje de pil te vergeten
_________________ mama van rani (3-10-96 ) robby (30-4-98 ) en roy (30-4-98 ) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
sundance

Geregistreerd op: 31 Jul 2005 Berichten: 2867 Woonplaats: Deurne bij Antwerpen
Del.icio.us
|
Geplaatst: Do Jun 05, 2008 5:14 pm Onderwerp: |
|
|
hihi wel grappig
Ik had ook geen problemen om zwanger te raken maar mijn jongste broer dus wel, ze zijn al een hele tijd aan het proberen zonder resultaat.
Vind ik ook erg voor hen.
_________________ Sunny, mama van:
Joey(06/01/2000) en Sarah (23/04/2002)- Axel en Maxim(03/01/2004)
url=http://www.imageposter.com/uploads/get/483524] [/url]
bestellen bij muzemans |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Jipenjanneke

Del.icio.us
|
Geplaatst: Di Jun 17, 2008 10:15 am Onderwerp: |
|
|
Had wel al gehoord dat een meisje van een jongen-meisje-twin meer aanleg zou hebben voor wiskundige dingen, door de aanwezigheid van mannelijke hormonen tijdens de zwangerschap. En ik heb het ook aan onze kindergyn gevraagd nav Tinne's vagina-probleem, ze heeft teweinig vrouwelijke hormonen waardoor die dichtgroeit, maar daar kon ze geen antwoord op geven.
_________________ Ann, Mama van Tinne en Wouter °09-08-07
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
dirkje

Del.icio.us
|
Geplaatst: Wo Jun 25, 2008 10:08 am Onderwerp: Re: Tweelingbroer vermindert kans vruchtbaarheid vrouw ? |
|
|
| joe schreef: | Dit artikel kwam ik tegen op gezondheid.be...?
Een vrouw met een tweelingbroer heeft ongeveer een kwart minder kans om zwanger te worden dan vrouwen met een tweelingzus. De tweelingvrouwen die wel kinderen kregen, hadden gemiddeld twee kinderen minder dan vrouwen met een tweelingzus. Dat blijkt uit Fins onderzoek gepubliceerd in de Proceedings of the National Academy of Sciences. Ze maakten gebruik van geboorteregisters van 134 tot 1888 om op die manier de mogelijke invloed van betere gezondheidszorg en contraceptie te vermijden.
Dat effect zou mogelijk te maken hebben met verhoogde blootstelling aan het mannelijk hormoon testosteron in de moederschoot. |
hallo,
ik heb altijd met koeien gewerkt, en als je n tweeling hebt van zowel mannelijk als vrouwelijk geslacht spreek je meestal van n kwee dat is n vrouwelijk kalf met idd teveel mannelijke hormonen die dus onvruchtbaar zijn... bij mensen werkt het volgends mij toch anders aangezien mijn schoonmoeder een tweelingbroer had en toch 3 kinderen heeft gekregen waarbij 2 met gebruik van de pil en een met n kapot condoom dus die was zo vruchtbaar als ze maar kon zijn
_________________ mama van iwan alexander en 30 weken zwanger van een tweeeiige tweeling |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|