| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
limpie

Del.icio.us
|
Geplaatst: Do Jun 12, 2008 3:54 pm Onderwerp: samen slapen of niet? |
|
|
hallo
onze twins slapen dus sinds gisteren samen, roan eindelijk thuis van het zh, nu, eerste nacht samen, maar ik heb de indruk dat roan ons noah wakk er houd...
moet ik ze nog samen leggen? of wacht ik nog wat af
limpie
xxx
_________________ trotse mama van onze twins Noah & Roan( 15/05/2008), stiefmama van Yani(16/01/1999) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
sandrita

Del.icio.us
|
Geplaatst: Do Jun 12, 2008 5:03 pm Onderwerp: |
|
|
bij ons is het andersom als ze apart liggen slapen ze niet alleen als ze samen liggen
maar als je echt ziet dat roan jullie noah wakker houd zo ik ze toch apart leggen
_________________ hey ik ben een mama van 3 dochters en een 2ling victor en fernando
hh
  |
|
| Terug naar boven |
|
 |
gyt

Geregistreerd op: 06 Feb 2006 Berichten: 4096 Woonplaats: vlaams brabant
Del.icio.us
|
Geplaatst: Do Jun 12, 2008 6:04 pm Onderwerp: |
|
|
als je de mogelijkheid hebt om ze apart te leggen, waarom dan niet? Wij hadden hun bedjes een verdieping hoger staan, en omdat ik geen zin had om met mijn suffe kop die trap (zonder leuning indertijd nog) te moeten doen telkens, hebben ze tot 10 maanden in een éénlingpark naast ons bed gelegen samen. Af en toe maakte de ene de andere wel eens wakker, maar ze waren daar snel aan gewend, en na een tijdje sliepen ze compleet door de ander zijn gehuil door (nu nog, en da's wel een voordeel, omdat ze samen op een kamer slapen). Het was voor ons eerder een praktische dan een bewuste keuze (alhoewel ik het wel keischattig vond, als ze zo handje in handje of in lepeltjes lagen te slapen)
_________________ (meestal) trotse mama van Line (30 aug 2003), Pieter en Lennart (10 okt 2005) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Double Trouble

Del.icio.us
|
Geplaatst: Do Jun 12, 2008 8:02 pm Onderwerp: |
|
|
Bij ons sliepen ze vanaf de dag dat Nomi thuiskwam (1 week na Cara) samen op de kamer.Maar ja ze hebben elkaar dan ook nooit wakker gehouden/gemaakt. Nu is dat wat anders

|
|
| Terug naar boven |
|
 |
pascale

Del.icio.us
|
Geplaatst: Do Jun 12, 2008 8:26 pm Onderwerp: |
|
|
Bij ons sliepen ze ook samen tot 4 jaar. Ze hebben elkaar ook nooit wakker gemaakt.
We hebben ze nu apart gelegd omdat wij vinden dat ze ook recht hebben op wat privacy.
Nu is dat zo nog niet maar later wel . Hoe later je ze apart legt hoe moeilijker het is, dat hebben wij wel gemerkt.
_________________ mama van Silke en Lissa ( 05/09/2003) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Jipenjanneke

Del.icio.us
|
Geplaatst: Do Jun 12, 2008 8:55 pm Onderwerp: |
|
|
De onze sliepen samen op de kamer, maar maakten elkaar dus wel wakker. Ze slapen nu veeeeeel beter sinds we in ons huis wonen, waar ze elk hun eigen kamer hebben (vanaf 8m). Voordien leek het soms dat als je kwam om de ene te troosten dat de andere dat merkte - daar kwamen we niet aan, om die rustig te laten slapen - en ook begon te roepen als we terug in ons bed lagen... En bij 't wakker worden babbelen ze, en ze babbelden elkaar wakker... Wat de wakkergemaakte ni leuk vond want die was heel de morgen zeurderig...
Kijk het nog even aan, probeer ze eens een paar nachten apart te leggen, als je ziet dat 't betert, doen. Als je niet echt beterschap ziet, naar andere oorzaken zoeken (misschien osteopaat?)
_________________ Ann, Mama van Tinne en Wouter °09-08-07
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
chokotoff

Del.icio.us
|
Geplaatst: Vr Jun 13, 2008 10:39 am Onderwerp: |
|
|
|
Bij ons slapen ze nog steeds samen. We hebben ze een periode niet bij elkaar gelegd omdat ze elkaar 's nachts wakker maakten. Maar het heeft helemaal niet geholpen, we hadden zelfs de indruk dat het tegendeel waar was en dat ze elkaars aanwezigheid misten. Ze kijken ook continu naar elkaar als ze in hun bedje liggen (allez als ze wakker zijn hé). Ook de dialoogjes in de ochtend zijn soms schattig om volgen.
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
|