| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
jakke

Del.icio.us
|
Geplaatst: Vr Mei 30, 2008 6:27 am Onderwerp: |
|
|
oei al 6 maal gestoken ik kan me zelfs ni herinneren dat ik al ooit gestoken ben geweest misschien toen ik heel klein was maar daar weet ik niets meer van
en die spuiten tja gerantie heb je dan nog ni hé,das het zelfde als met die allergiespuiten,zoveer keer zo lang en hopen dat het helpt,en als het ni aanslaat tja pech maar dan zit je wel min 5 jaar verder hé
_________________ mama van rani (3-10-96 ) robby (30-4-98 ) en roy (30-4-98 ) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
sundance

Geregistreerd op: 31 Jul 2005 Berichten: 2867 Woonplaats: Deurne bij Antwerpen
Del.icio.us
|
Geplaatst: Vr Mei 30, 2008 8:58 pm Onderwerp: |
|
|
@lijntje: Ben jij dan niet super bang van wespen en bijen? Ik wel hoor, heb toch ook al een paar keer een wespensteek gehad maar ikzelf ben er niet allergisch aan.
Ik hoop echt dat mijn jongens niet allergisch daaraan zijn. Ik zal het je een dinsdag weten te zeggen.
_________________ Sunny, mama van:
Joey(06/01/2000) en Sarah (23/04/2002)- Axel en Maxim(03/01/2004)
url=http://www.imageposter.com/uploads/get/483524] [/url]
bestellen bij muzemans |
|
| Terug naar boven |
|
 |
jakke

Del.icio.us
|
Geplaatst: Vr Mei 30, 2008 9:05 pm Onderwerp: |
|
|
het probleem bij alle soorten allergie is dat je het eender wanener kunt krijgen,dus testen is goed om het te weten maar sluit ni uit dat je het toch nog krijgt
_________________ mama van rani (3-10-96 ) robby (30-4-98 ) en roy (30-4-98 ) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
lijntje

Del.icio.us
|
Geplaatst: Za Mei 31, 2008 6:15 pm Onderwerp: |
|
|
|
@sundance ik heb een heilige schrik voor alles wat gestreept is en rondvliegt en ben tijdens de zomer dan ook héél oplettend, zal nooit dicht bij vuilbakken of bloemen gaan zitten en hier in de tuin vind je niks dan gazon. ik reageerde de eerste keer allergisch toen ik 6 jaar was en door een blikje cola te drinken waar b lijkbaar een bij was ingevlogen en me in de keel stak. mijn ma heeft toen het ijsje dat ik aan het eten was in mijn keel gepropt en direct naar het ziekenhuis gegaan en van toen is het met elke beet erger geworden. hier zij de ka me dat ze op nina en tia nog niet konden testen op een allergie met hun leeftijd omdat die resultaten niet accuraat genoeg gaan zijn enja zo'n allergie kan je niet hebben op 7 jaar en als je bv 12 bent ineens wel
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
sundance

Geregistreerd op: 31 Jul 2005 Berichten: 2867 Woonplaats: Deurne bij Antwerpen
Del.icio.us
|
Geplaatst: Za Jun 28, 2008 8:02 pm Onderwerp: |
|
|
Gisteren had Maxim ineens van die rode kaakjes maar als je goed zag waren dat echt vlekjes. Vandaag stond het op zijn schoudertjes ook al. Hij heeft dat nog al is gehad maar we weten dus nog steeds niet van wat hij dat zou kunnen hebben.
Nu weet ik van mijn schoonbroer dat je ook een huid allergie test kan laten doen i.p.v. een bloedallergie test. Misschien ga ik dit wel doen bij hen. Heb hem nu aurius siroop gegeven dat kreeg hij de vorige keer ook en is tegen allergieen. Ik hoop dat het snel wegtrekt.
_________________ Sunny, mama van:
Joey(06/01/2000) en Sarah (23/04/2002)- Axel en Maxim(03/01/2004)
url=http://www.imageposter.com/uploads/get/483524] [/url]
bestellen bij muzemans |
|
| Terug naar boven |
|
 |
isarubine

Del.icio.us
|
Geplaatst: Za Jun 28, 2008 10:39 pm Onderwerp: |
|
|
die vlekjes kunnen wijzen op een contactallegie maar het kunnen ook vlooiebeetjes zijn met een poes in huis!Sommige mensen hebben daar echt last van
_________________ groetjes,
Isabel;mama van Isaline en Ruben 05-01-2005 en Nicolas 21-11-2007
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
kaya

Geregistreerd op: 21 Mrt 2008 Berichten: 669 Woonplaats: West-Vlaanderen
Del.icio.us
|
Geplaatst: Za Jun 28, 2008 11:45 pm Onderwerp: |
|
|
| isarubine schreef: | | die vlekjes kunnen wijzen op een contactallegie maar het kunnen ook vlooiebeetjes zijn met een poes in huis!Sommige mensen hebben daar echt last van |
Vlooien kunnen inderdaad! En het is de periode van de vlooien nu! Eens kijken tussen je poes haar billen (dus op haar buikje), normaal kan je de vlooien goed zien kruipen als je de haartjes een beetje wegstrijkt.
Moest ze inderdaad vlooien hebben, die krijg je alleen dood door de kat uiteraard te ontvlooien en alle dekentjes/textiel waar ze mee in aanraking gekomen is in de vriezer leggen gedurende minimum 24 uur. Wassen (zelfs kookwas) helpt niet, de eitjes blijven leven en daar komen weer nieuwe vlooien uit. Ik hoop echt van harte voor jullie dat het geen vlooien zijn! Wij hebben hier vorige zomer een plaag gehad (dankzij de poes van mijn moeder die op vakantie kwam) en het heeft weken geduurd eer we van die beesten verlost waren... Met alle gevolgen van dien, we stonden vol beten en die blijven echt dagenlang tot weken toe jeuken...
_________________ Mama van Lukas en Timon (7 augustus 2008) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|