| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
Jipenjanneke

Del.icio.us
|
Geplaatst: Ma Mei 19, 2008 1:35 pm Onderwerp: |
|
|
de landal greenparken zijn inderdaad erg goed (collega's van m'n man gaan er naartoe, zelf nog niet geweest), en goedkoper dan center parks.
Moest je nog een tip willen, in het Eifelgebied (Duitsland) is het ook mooi.
_________________ Ann, Mama van Tinne en Wouter °09-08-07
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
muis

Del.icio.us
|
Geplaatst: Ma Mei 19, 2008 7:13 pm Onderwerp: |
|
|
|
als je het Vennebos bedoeld,daar zijn wij ook al eens geweest en wij zijn daar zeer content van,wij hadden toen zelf nog geen kids,maar mijn vriendin was mee en haar zoontje heeft zich super geammuseerd,is echt aan te raden,zal een in mijn foto's snuffelen en als ik kan zet ik er wel eens een paar op de site,vind het persoonlijk zelf beter dan Centerparcs en het is een stuk goedkoper
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
muzemans

Del.icio.us
|
Geplaatst: Wo Mei 21, 2008 8:25 pm Onderwerp: |
|
|
ik heb onlangs geprobeerd een huisje te huren voor deze zomer via eurorelais, en ben totaal niet tevreden! Ik moest bellen, ze konden de eigenaar op dat moment niet bereiken om te vragen of het nog vrij was (blijkbaar wordt de site niet goed up-to-date gehouden), dus ik kreeg een optie en ze gingen terugbellen. Na een maand wachten en niets te horen, zelf maar gebeld, optie was al verlopen en het was ondertussen verhuurd. Nooit meer!!!
Maar daarmee had ik nog geen huis... Dan maar verder gezocht en weeral op gites.nl iets gevonden, en het was direct geregeld, vriendelijke man. Heb al een stuk of 7 keer een huisje gehad via deze site, en kan alleen maar zeggen dat er daar wel een goede service is (en site wordt goed up-to-date gehouden)
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
San

Geregistreerd op: 24 Aug 2007 Berichten: 1177 Woonplaats: Sint-Amands (aan de Schelde)
Del.icio.us
|
Geplaatst: Do Mei 22, 2008 4:52 pm Onderwerp: |
|
|
We hebben vanmorgen het huisje bij Landal geboekt - uiteindelijk gekozen om terug naar Drenthe te gaan (vorig jaar ook maar toen is onze vakantie in het water gevallen (letterlijk en figuurlijk). Dus nu willen we terug en hopelijk met wat meer geluk!
Het park dat we gekozen hebben heet Aelderhoft, en heeft keiveel faciliteiten, oa een binnenspeeltuin, zwembad met kinderbad, enzovoorts. We zijn erg benieuwd! Prijs-kwaliteit viel heel goed mee, en inderdaad een stuk goedkoper dan Centerparcs. 't huis heeft vier slaapkamers waarvan 2 boven, dus ideaal!
|
 |
muis

Del.icio.us
|
Geplaatst: Do Mei 22, 2008 7:23 pm Onderwerp: |
|
|
ik zou zeggen heel veel plezier en wij verwachten fotooooooo's
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
San

Geregistreerd op: 24 Aug 2007 Berichten: 1177 Woonplaats: Sint-Amands (aan de Schelde)
Del.icio.us
|
Geplaatst: Vr Mei 23, 2008 3:22 pm Onderwerp: |
|
|
't is pas voor juli hoor, wanneer mijn vrouwtje haar verplichte grote congé heeft!
|
 |
|