| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
Double Trouble

Del.icio.us
|
Geplaatst: Zo Apr 13, 2008 7:28 am Onderwerp: |
|
|
Mijn ventje komst straks naar huis en gaat dan zelf eens kijken en eventueel bellen om van de week eens te mogen gaan kijken. Daar doe je inderdaad niks verkeerd mee. We kennen iemand die ook bij VW heeft gewerkt dus eventueel vragen we zijn mening ook eens.
Deze auto heeft dus 3 zetels achteraan en in de koffer ook 2 ingeklapte stoeltjes in geval van nood. Het is vooral ook de grote koffer die we binnenkort nodig gaan hebben.Met 2 kinderwagens,verzorgingstassen, eventueel wat boodschappen,...

|
|
| Terug naar boven |
|
 |
nanne

Del.icio.us
|
Geplaatst: Ma Apr 14, 2008 7:02 pm Onderwerp: |
|
|
we zijn inderdaad al gaan kijken naar een aantal garages, mijn ventje sleurt me nu nog overal mee naar toe, nu het nog kan en ik niet te veel last heb van een superdikke buik
het viel mij op dat je echt twee maxi cosis en een autostoel naast elkaar moet plaatsen want soms passen die echt niet
ook qua buggy lijkt die van one three hill de kleinste, ben gaan kijken bij premaman en daar hebben ze de X adventure geplooid, amai wat een stuk!!
heeft er iemand ervaringen met een lichte vracht?? , mijn ventje zou eventueel een mercedes vito laten ombouwen( okkasie) of een opel vivaro kopen?? valt dit mee van verzekeringen en belastingen en zo??
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
tamtam

Geregistreerd op: 07 Okt 2007 Berichten: 577 Woonplaats: sint-laureins
Del.icio.us
|
Geplaatst: Ma Apr 14, 2008 9:07 pm Onderwerp: |
|
|
@nanne: wij rijden met een opel vivaro, ik ga het eens allemaal opzoeken en ik stuur je dan een pb...
_________________ Tamara, mama van Sharissa (02/04/1993), Sibren (03/08/1995), Kjell (22/05/2003) en Tibbe (22/05/2003) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
pedro

Del.icio.us
|
Geplaatst: Vr Apr 18, 2008 3:24 pm Onderwerp: |
|
|
wij hebben een renault laguna,en in deze wagen passen er 2maxi-cosys en een autostoel naast elkaar!!
Heb toch de indruk dat de renault wagens net ietsje ruimer zijn dan sommige andere................
_________________ trotse papa van 3zoontjes
Fayne (02/06/2004)
Zitano&Zinoah (26/10/2007) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
lutg

Geregistreerd op: 15 Aug 2007 Berichten: 1080 Woonplaats: west-vlaanderen
Del.icio.us
|
Geplaatst: Vr Apr 18, 2008 8:42 pm Onderwerp: |
|
|
Zeg Pedro, wij hebben sinds kort twee autostoelen geïnstalleerd in onze auto (Mégane Grandtour) en ik denk dat daar geen 3e autostoel meer tussen past...
Niet dat we al aan uitbreiding denken, maar toch...
Een maxicosi kan er wel nog tussen denk ik.
_________________ Mama van E & M (°14/05/2007)
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
pedro

Del.icio.us
|
Geplaatst: Vr Apr 18, 2008 8:49 pm Onderwerp: |
|
|
| lutg schreef: | Zeg Pedro, wij hebben sinds kort twee autostoelen geïnstalleerd in onze auto (Mégane Grandtour) en ik denk dat daar geen 3e autostoel meer tussen past...
Niet dat we al aan uitbreiding denken, maar toch...
Een maxicosi kan er wel nog tussen denk ik. |
Hm,in onze laguna hebben we daar toch geen probleem mee wi,2maxicosys en zo een meegroeistoel voor fayne.
_________________ trotse papa van 3zoontjes
Fayne (02/06/2004)
Zitano&Zinoah (26/10/2007) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
lutg

Geregistreerd op: 15 Aug 2007 Berichten: 1080 Woonplaats: west-vlaanderen
Del.icio.us
|
Geplaatst: Vr Apr 18, 2008 9:00 pm Onderwerp: |
|
|
Die maxicosi's zijn wel wat smaller dan die autostoelen ook hé, vandaar waarschijnlijk. Ik denk dat 2 maxicosi's en 1 autostoel ook wel zou lukken in onze auto, maar omgekeerd zal 't heel nipt zijn...
Tja, dat zijn zorgen voor later!
_________________ Mama van E & M (°14/05/2007)
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|