| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
sandra D

Del.icio.us
|
Geplaatst: Do Dec 06, 2007 7:59 pm Onderwerp: met drie op de kamer ? |
|
|
Momenteel hebben we maar één kamer voor de kindjes, en is het de bedoeling dat onze tweeling samen met sam, die net twee jaar is geworden, op dezelfde kamer slapen. Denken jullie dat het te doen zal zijn ivm. nachtelijk geween of melkjes of zo ??????
_________________ mama van sam (28.11.2005), Lies & Hanne (25.01.2008) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
jakke

Del.icio.us
|
Geplaatst: Do Dec 06, 2007 8:14 pm Onderwerp: |
|
|
als je zoontje een goede slaper is zie ik geen probleem maar als hij wakker word met het kleinste lawaai dan vrees ik er toch wel wat voor hoor
_________________ mama van rani (3-10-96 ) robby (30-4-98 ) en roy (30-4-98 ) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
muzemans

Del.icio.us
|
Geplaatst: Do Dec 06, 2007 8:23 pm Onderwerp: |
|
|
|
was bij ons onmogelijk. (en is dat eigenlijk nog altijd heel moeilijk)
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
katreseke

Del.icio.us
|
Geplaatst: Do Dec 06, 2007 9:11 pm Onderwerp: |
|
|
Wij doen het omgekeerd: het nieuwe baby'tje komt bij de tweeling op de kamer. De eerste maanden zal het wel in zo een ouderwets wiegje slapen op onze kamer, maar eens hij/zij doorslaapt, gaat hij/zij bij de tweeling op de kamer slapen. Het derde bedje staat er al klaar!
|
 |
lutg

Geregistreerd op: 15 Aug 2007 Berichten: 1139 Woonplaats: west-vlaanderen
Del.icio.us
|
Geplaatst: Vr Dec 07, 2007 12:13 am Onderwerp: |
|
|
Of Sam tijdelijk bij jullie op de kamer, tot de tweeling doorslaapt? (maar wanneer dat precies is, kan ik je niet vertellen - zucht )
_________________ Mama van E & M (°14/05/2007)
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
L

Geregistreerd op: 22 Dec 2006 Berichten: 622 Woonplaats: affligem - vlaams brabant
Del.icio.us
|
Geplaatst: Vr Dec 07, 2007 8:02 am Onderwerp: |
|
|
Hier ligt de tweeling samen in een kamer en Yerko apart, en k moet eerlijk zeggen, als de twins beginnen brullen dat Yerko soms wel eens wakker wordt. Moet er wel eerlijk bijzeggen dat we niet van t principe zijn van direct bij de eerste kreet te gaan kijken, kwestie van ze t niet gewoon te maken dat we bij elke brul aan hun bed staan!
als t echt te erg wordt met eentje gaan we voorlopig naar beneden of nemen we hem bij ons op de kamer. We zijn wel bezig om aparte kamers te maken voor de twins, maar eerder om privacy redenen (later he) dan om geluidsredenen, want geluid gaat gewoon door de gyproc door
|
 |
Jessie

Geregistreerd op: 31 Jul 2005 Berichten: 1702 Woonplaats: Herent - Vlaams Brabant
Del.icio.us
|
Geplaatst: Vr Dec 07, 2007 8:57 am Onderwerp: |
|
|
als Sam goed doorslaapt kan je hen samen leggen.
Kaat en Tess kunnen ook samen slapen met andere kindjes zonder wakker te worden. Maar dan moet je vooral geen licht aansteken.
ik vond het best praktisch dat ze de eerste maanden bij ons op de kamer stonden, vooral voor de wissel van de kindjes voor voedingen.
Je kan het altijd eerst proberen en zien wat het geeft hé. Want voor hetzelfde geld heb je snel 2 doorslapertjes dus...
_________________ Jessie - mama van Kaat en Tess - "mijn 2 engeltjes" (07/09/05) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|