Citytrip? Weekendje weg? Google Trouwen? Bruiloft organiseren?

Meerlingen & Tweelingen Blogs
sundance's blog
Isarubines blog
San's blog
L's blog
gyt's blog
muze's blog
katreseke's blog
twinneke's blog
pedro's blog
Jipenjanneke's blog

Het forum voor en door meerlingenouders! Meerlingen.org
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken 
 InloggenInloggen 
BlogsBlogs     ProfielProfiel 

Hoe kom je het eerste jaar door met een drieling?

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Meerlingen.org Forumindex -> Drie tegelijk 0-1 jaar
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
gyt

verlorengeval

Del.icio.us
BerichtGeplaatst: Zo Nov 04, 2007 10:35 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

ik wou net hetzelfde voorstellen (maar kwam maar niet op het woord in het nederlands). Die bemiddelaars moeten trouwens niet enkel tussenkomen in een scheiding hoor, kan ook gewoon om terug een dialoog te openen. Dat zijn officiële diensten, die mensen hebben een serieuze opleiding achter de rug, en dan kan je tenminste eens zeggen wat er op je hart ligt.
isarubine

verlorengeval

Del.icio.us
BerichtGeplaatst: Ma Nov 05, 2007 2:57 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

de meeste notarissen hebben die opleiding gevolgd! En die bemiddelen in allerhande disputen en dat kan inderdaad een oplossing zijn want die mensen verdienen daar geen procentjes aan zoals advocaten vaak wel doen.

Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht Blog Website bekijken MSN Messenger
anche

nieuwkomer

Del.icio.us
BerichtGeplaatst: Wo Nov 07, 2007 9:50 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Het was de bedoeling dat we alles via notaris zouden regelen, maar dan moet je wel beiden overeenkomen met alles wat er voorgesteld wordt langs beide kanten maar dat kan helaas niet.
Vandaar dat ik toch al naar een advocate ben gestapt, spijtig genoeg, maar ik moet er voor zorgen dat mijn kinderen niets te kort zullen komen.
En ja het is zoals gezegd wordt, madam neemt de leiding dat heb ik al langer door, en doordat ik haar ken, weet ik hoe ze mij in de grond wilt gaan boren, ik ken de verhalen wat ze de ex-vrouw van haar man heeft aangedaan.
Maar ik laat mij zeker niet klein maken door haar. Vind het heel spijtig dat hij zich zo laat meeslepen door haar, zo ken ik hem niet, hij is altijd een respectvol en tof iemand geweest, ik weet dat hij mij op financieel vlak ook nooit zou willen kelderen, ik hem ook niet, maar ik heb geen keus, ik kan het niet alleen opbrengen omdat ik geen werk meer heb.
Hopelijk gaan zijn ogen open voor dat het te laat is, want hij zit financieel al aan de grond.
Het had zo anders kunnen zijn als we haar nooit hadden leren kennen dan waren we nu nog allemaal gelukkig.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Katrientjeuh

nieuwkomer

Del.icio.us
BerichtGeplaatst: Do Nov 29, 2007 6:52 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Zorgen voor een drieling het eerste jaar weegt idd heel zwaar, zelf probeerde ik van in begin de kinderen zo veel als mogelijk op elkaar af te stellen en vanaf dan verliep alles zeer vlot. Ik plande een uurrooster en houde me aan het dagelijkse routine. De kids waren dat zeer snel gewoon, ook tijdens de voedingen door werd het heel simpel om vol te houden en ook als ik alleen was. Je hebt wel recht de eerste 3 jaar op hulp van kind en gezin, ook al blijft het zwaar het is een enorme hulp en steun. Mocht je nog vragen hebben, vuur ze dan maar af.
Mijn kinderen zijn nu bijna 5 jaar en ik moet toegeven alles went en gaat beter waneer ze wat zelfstandiger beginnen te worden.
In elk geval suc6, vergeet niet af en toe eens goed te rusten, eens leuks alleen te doen en draag zorg voor je gezinnetje door zoveel mogelijk tijd door te brengen met elkaar.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht Blog
nancy k

nieuwkomer

Del.icio.us
BerichtGeplaatst: Za Dec 22, 2007 11:39 am    Onderwerp: Reageren met citaat

hallo,
het eerste jaar is inderdaad zwaar je hebt inderdaad hulp 8 u op 24 u
je kan het goed gebruiken maar bent veel prive kwijt en als je dan alleen bent is het heel druk .als je er s'nachts twee tegelijk eten geeft is er altijd 1 die moet wachten .eenmaal naar school is het beter zeggen ze maar om af te halen heb je maar 2 handen dus hopen dat de derde flink zijn broers hand vasthoud .de onze zijn nu 10 jaar al een heel andere drukte maar altijd moet je je aandacht gelijk verdelen .
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht Blog
Vlinderelf

verslaafde

Del.icio.us
BerichtGeplaatst: Za Dec 22, 2007 3:12 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik heb de foto van de drieling net in het groot bekeken... Amai, wat een deugniet smoelekes... Dat zie je er gewoon aan! Wink
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht Blog MSN Messenger
Kristel

bijna verloren

Del.icio.us
BerichtGeplaatst: Za Dec 22, 2007 11:06 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Dat kan ik me voorstellen, ik had het in begin al moeilijk om de aandacht te verdelen, wat moet dat dan niet met 3 zijn ...
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Blog Website bekijken
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Meerlingen.org Forumindex -> Drie tegelijk 0-1 jaar Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Pagina 5 van 6

Ga naar: