| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
isarubine

Del.icio.us
|
Geplaatst: Zo Nov 04, 2007 4:39 pm Onderwerp: |
|
|
ik had het al geschreven : bij ons is het dus altijd zo : op een of andere manier weet Isaline haar broer zodanig te sarren dat hij bruut geweld begint te gebruiken.
_________________ groetjes,
Isabel;mama van Isaline en Ruben 05-01-2005 en Nicolas 21-11-2007
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
gyt

Geregistreerd op: 06 Feb 2006 Berichten: 4096 Woonplaats: vlaams brabant
Del.icio.us
|
Geplaatst: Zo Nov 04, 2007 10:38 pm Onderwerp: |
|
|
maar is lief willen doen dan sarren? Hij doet dat ook bij ons hoor, dan heeft hij gewoon behoefte om zo even zijn hoofd tegen je aan te leggen, of te knuffelen. Maar Lennart is zo een echt kruidje-roer-me-nietje, en wijst hem dan echt af... Pieter kent zijn eigen kracht wel niet hé, ook niet bij knuffelen...
_________________ (meestal) trotse mama van Line (30 aug 2003), Pieter en Lennart (10 okt 2005) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
isarubine

Del.icio.us
|
Geplaatst: Ma Nov 05, 2007 3:09 pm Onderwerp: |
|
|
Als de genuffelde niet wil geknuffeld worden is het wel sarren en ze kunnen daar heel onschuldig in zijn hoor . Isaline kan zo altijd haar broer even knuffelen net op de momenten dat hij daar absoluut geen zin in heeft en druk bezig is met iets. En hij zegt haar dat dan ook duidelijk van neen Isaline ik wil niet maar dan legt ze er expres nog een beetje dubbel bovenop en blijft ze hem dus lastigvallen omdat ze weet dat ze hem zo kwaad kan krijgen.
_________________ groetjes,
Isabel;mama van Isaline en Ruben 05-01-2005 en Nicolas 21-11-2007
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|