| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
anche

Del.icio.us
|
Geplaatst: Za Nov 03, 2007 1:26 am Onderwerp: |
|
|
Ik zou graag jullie mening willen weten. Onze Jochem en Jorn willen wel eens proberen om naar hun papa toe te gaan, maar de twee andere blijven weigeren. Maar ik heb persoonlijk zoiets van ofwel gaan ze alle vier of wel niet? Ben ik daar fout in???
Ik heb zoiets, Kim en Robin willen papa ook dolgraag zien maar dan niet bij haar, moeten zij dan hun papa missen omdat de ander twee wel naar daar willen gaan??
Vind dit heel moeilijk. Ik zeg natuurlijk dat ik hun niet zal tegenhouden, maar tegen mijn man zeg ik dat het gewoon niet eerlijk is ten op zichte van de ander twee.
Wat vinden jullie hier van?
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
muzemans

Del.icio.us
|
Geplaatst: Za Nov 03, 2007 9:22 am Onderwerp: |
|
|
|
Waarom laat je ze niet met twee gaan? Mss dat de andere 2 door de verhalen dan ook wel eens willen gaan? Ik zou het allezins eens uitproberen....
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
L

Geregistreerd op: 22 Dec 2006 Berichten: 622 Woonplaats: affligem - vlaams brabant
Del.icio.us
|
Geplaatst: Za Nov 03, 2007 11:07 am Onderwerp: |
|
|
ik zou het ook proberen, iedereen moet daar op zijn tijd klaar voor zijn, en t zou zonde zijn dat je de eerste twee die er klaar voor zijn 'straft' door ze niet te laten gaan voor de andere er klaar voor zijn!
Gewoon de eerste al laten gaan en zien wat er komt!
|
 |
gyt

Geregistreerd op: 06 Feb 2006 Berichten: 4096 Woonplaats: vlaams brabant
Del.icio.us
|
Geplaatst: Za Nov 03, 2007 3:02 pm Onderwerp: |
|
|
ik zou er ook al twee laten gaan. En als de andere twee hun mening niet herzien, dan kan je man ook zelf de conclusie trekken dat hij misschien er gewoon eens in zijn eentje een dagje op uit moet met zijn vier kids?
Trouwens, wat je zei over wachten... hoop kan je altijd ergens houden, maar dat moet je niet beletten om intussen aan jezelf en je kids te denken. Als hij toch zou terugkomen, op die knietjes dan nog wel volgens velen, dan kan je nog altijd opnieuw iets beginnen met hem, als je dat nog wil. Maar dan evt als een 'vrije vrouw' hé, dan 'moet' niets...
_________________ (meestal) trotse mama van Line (30 aug 2003), Pieter en Lennart (10 okt 2005) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Kristel

Del.icio.us
|
Geplaatst: Za Nov 03, 2007 3:28 pm Onderwerp: |
|
|
Anche alvast veel sterkte, ik weet wat het is maar gelukkig is hier alles al op zijn plooi gekomen.
Ik zou ook de kids die willen gaan laten gaan, idd de papa zal zelf ook wat moeite moeten doen, wilt hij zijn 4 kinderen zien, moet hij ook maar de moeite willen doen om met hen alleen iets te doen.
De kinderen dwingen heeft geen zin. Enkel de tijd zal raad brengen ...
_________________ mama van Dagmar & Greg
19 maart 2003 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
anche

Del.icio.us
|
Geplaatst: Za Nov 03, 2007 8:54 pm Onderwerp: |
|
|
Ik zal ze wel laten gaan, ondertussen zijn het er al drie geworden die graag eens willen proberen om tot daar te gaan, ik heb voorgesteld, niet komend weekend maar het weekend erop eens bij papa en madam te gaan logeren.
We zullen wel zien tegen dan is het antwoord, de oudste zegt wel mama hou wel uwe gsm bij u, want als het mij niet gaat moet je me wel komen halen. En dat is pas moeilijk om daar een antwoord op te geven, want papa zal het niet fijn vinden of mss niet goedkeuren dat ik hem dan zal komen halen.
Het is allemaal zo moeilijk, vooral de verre afstand.
Maar ik zal hun zeker niet tegenhouden, hoe pijnlijk dat ik het ook zal vinden. Mijn dochter blijft bij haar beslissing die wilt niet gaan en ik zie die ook nooit gaan, zij is al maanden mij aan het knuffelen enz, ze hangt continue rond mij. Het probleem is dus dat de kinderen alles hebben meegemaakt, ze hebben papa en madam gezien hoe verliefd dat ze wel deden, hoe hij haar altijd op zocht als ze weer eens bleef overnachten, altijd waren ze te samen en lieten ze mij links liggen, en dat is iets dat mijn dochter niet van haar af kan zetten.
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
jakke

Del.icio.us
|
Geplaatst: Za Nov 03, 2007 10:41 pm Onderwerp: |
|
|
dat het pijn doet om je kinderen naar daar te sturen is normaal, en dat je boos word door die handelingen van hem(kusjes gooien) ik zou ook heel boos worden, maar je kids zijn al ouder en zien ook alles wat er gebeurt en ja dan is het voor hun moeilijk om de papa te vergeven en dan op bezoek gaan bij hem is iets dat ze willen uitstellen of liever ni willen doen gewoon omdat ze bang hebben dat als ze dan daarzijn ze helemaal geen aandacht krijgen en hij nog altijd doorgaat met zijn aandacht op madam te zetten. als er twee of die willen gaan zou ik hun gewoon laten gaan en misschien draait de rest wel bij.
tja en voor hem terug te nemen als die tijd zou komen kan alleen jij beslissen maar je moet wel weten eens gebroken het moeilijk kan gelijmd worden en wat moeten de kids dan ni verwerken,allé this maar dat je dan goed nadenk ALS het gebeurt .
_________________ mama van rani (3-10-96 ) robby (30-4-98 ) en roy (30-4-98 ) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|